Yaşanılabilecek en garip hayatta yaşıyoruz. Gözümüzü açtığımızda ağlıyorduk, kapatırken başkalarını ağlatıyoruz öyle bir hayatta. Sevgimizin karşılığını alamadığımız bir hayatta. Ben bu hayatta kötü bir adam olmak istemedim, sadece oyunu kurallarına göre oynadım. Meğer asıl sorun ordaymış. Bu oyunun kuralları yokmuş. Daha kötü olan daha çok kazanıyormuş.
Pencerenin üzerinde oturuyorum, 9. kattayım. Dizlerim soğuktan yada korkudan titriyor. Aklım yeterince çalışmıyor. Son nefeslerimi burada, memleketten bilmem kaç km uzakta almam ne garip. Şu an uzayda gibiyim. Koskoca bir gezegendeyim. Kimsenin olmadığı bir gezegende. O dallama motorcuların motor seslerinin olmadığı bir yerdeyim. Sarhoşların naralar atmadığı bir yerdeyim. Herhangi bir kuş sesinin olmadığı bir yerdeyim. Ölülerin sessiz kalmadığı, derdini dirilere anlatabildiği bir gezegendeyim. Hayattayken hiç kimse anlamadı beni. Anlatmaya çalıştım ama anlamadı. Kimi sevdiğim kimsenin umurunda değildi. Kimden nefret ettiğimi kimse anlamadı. Şimdi pencerede oturuyorum. Elimde şişem, dilimde son sözlerimle; "siktir et".
Birazdan bütün detler ve acılar büyük bir gürültü ile bitecek. Herkes ve herşey önemini yitirecek. Birazdan sadece benim gibi olanların beni anlayacağı bir eylem yapacağım. Bu eylemin amacı hükümetin taşeron politikasını protesto etmek yada soyu tükenmekte olan hayvanlara dikkat çekmek değil. Bu eylemin amacı eylemsizliğe bir son vermek. Stabil giden bir hayata eylem katmak. Müslüm Gürses'in yanına gitmek bu eylemin amacı. Belki kızacak bana yaptığım şeyden dolayı ama olsun. Baba yufka yürekli bir adamdır, halden anlar. Belki biraz kızar ama sonra sarılır; "Olsun." der, "her şey gönlünce olsun." der. Sonrada varsa beni rakı sofrasına buyur eder. Beraber affet şarkısını söyler isyan ederiz geride bıraktığımız dünya düzenine.
Şu an ölümle yaşam arasındaki ince çizginin üzerinde oturuyorum. Kalçam acıyor. Gözümden yaş akıyor ama bunun kalçamla bir ilgisi yok. Ben dünya denen bu bok çukurundaki vizyonumu tamamladım. Elimde Bomonti şişesiyle başka bir vizyonumu gerçekleştirmeye gidiyorum. Selam olsun sevdiklerime. Selam olmasın nefret ettiklerime. Ben gidiyorum.