KÖTÜ KADER

17.6K 128 17
                                    

Giriş

Koştum.Kıvırcıklarım önüme gelip,görüşümü zorlaştırıyordu,fakat durmadım.Dursaydım ölecektim.Koşucu olduğumdan pek zor olmamıştı.Nefesim daha kesilmemişti.Fakat içimde yaşadığım korkuyla içim tiriyor ve koşmakta zorlanıyordum.Ormandı ve etraf aşırı derece de karanlıktı.Ormanı aydınlatan tek şey havadaki hilalin ışığıydı... Yoruldum ve duraksadım.Derin derin nefesler alıp veriyordum.Arkama baktığımda kimse yoktu.Biraz da olsa rahatlamıştım.Ama o görüntü aklımdan çıkmıyordu..O kızın acı çığlığı ve benim hiçbir şey yapamamam.. Kafasını çektiğinde ağzının etrafı tamamen kan olmuştu ve kız yere yığılmıştı.. Vampir olunca garip bir renk olan gözleri eski rengine..yeşile dönmüştü.Ve o,karanlıkta rengini pek ayırt edemediğim saçları.. Aşırı derece de yakışıklıydı fakat o bir canavardı.O bir vampirdi. Hayatım boyunca buna inanmıştım çünkü bu çok mantıksız geliyordu. Hadi ama,onlar vampir filmlerinde ki..Yani alacakaranlıktan başka hiçbir vampir filmi izlemediğimi varsayarsak..Hiçbir vampir Edwrad Cullen gibi değil.Şimdi o vampirin bana aşık olmasını beklemek..Her neyse,onlar acımasız,aşırı kötü kalp li -ki sanırım kalpleri yok,var mıydı?hey! filmde yoktu sanırım.tamam fazla film izliyorum..Ve şuan gerçekten,filmin içinde gibiyim.Hep ekşınlı bir hayatım olmasını istemiştim ama bu kadarını istememiştim! Hayatım okula gitmekten ,gelmekten,koşmaktan ve ödevlerimi yapmaktan ibaretti. Ve en yakın arkadaşım Barış'la zaman geçirmek.Çok azcık,küçüçük bir ekşın istedim.Ama sanırım bu biraz fazla kaçtı..

Hızlı hızlı nefesler alıp,nefesimi kontrol etmeye çalışırken çalılıkların arasından bir ses duydum.Tamam,şu korku filmlerinde ki aptal kız gibi gidip tabi ki bakmayacağım! Tamam.Derin bir nefes alıp tekrar koşmaya başladım.Arada sırada arkama bakıyordum.Bu lanet ormanın çıkışı nerde?! Koşuşumu hızlandırmıştım.Arkadan tuhaf sesler duyuyordum.Beynim bakma desede,iç sesim 'hadi bebeğim bak şu şeye!' diyerek beni gazlandırıyordu.Malesef iç sesimi dinleyip duraksadım ve yavaşça arkamı döndüm...Ve sonuç,hiçbir şey.Hiçbirşey mi? Karşıma kötü bir şeyin çıkması gerekmiyor muydu? Bu hiç mantıklı değil! Belki halüsinasyon görmüştüm.Bu benim beynimin bir oyunuydu? Evet,evet.Kesin bir halüsinasyondu.Çok film izliyorum ve çok fazla etki ediyor.Daha geçen gün bilmem kaçıncı kez şafak vakti part 2'yi ve the vampire diaries'i izledim..

Bir şey olmadığını görünce rahatlamış bir şekilde yavaşça önüme döndüm.Önüme dönüp gördüğüm kız ile geri çekildim. 

"Se-sende kimsin?" diye sordum.Normal bir insanmış gibi görünsede ,ne gülümsüyor ne de bir mimik veriyordu.Başı öne eğmiş,kötü kötü bakmaktan hiçbir şey yapmamıştı.Yüzümde ki korkuyu görmüş olmalı ki yüzüne bir gülümseme koydu ve yüzündeki açlık hissi belirdi.Evet,kesinlikle bu bir vampirdi.Yutkundum.Demin ağzı kapalıyken göremediğim sivri dişlerini gösterdi ve tısladı.İstemsice bir adım geri gittim.O da bana yaklaşıyordu.

"Gerçekten güzelim,kokunu anlamayacağımızı mı sandın?" dedi alaycı bir şekilde.

"L-lütfen..Be-ben.Birşey görmedim ki.Lütfen beni öl-öl..dürme." dedim.Gözlerimin dolduğu anlamıştım. Kız gülümsedi. Gerçekten,çok güzeldi bir kızdı.Dirseklerine kadar uzun kahverengi saçları tenime değiyordu ve biraz gıdıklanmıştım.Kirpikleri uzundu,gözleri kahverengiydi.Kahve saçlı ve kahve gözlü biri olarak gerçekten mükemmel bir güzelliğe sahip bir kızdı.Gülümseyince elmacık kemikleri belli oluyordu. Dudakları dolgun ve pembeydi.Sanki estetikmiş gibi bir burnu vardı. Kaşlarının gidişi çok hoştu.Gözündeki likit onu dahada güzelleştirmişti.Dudağının üzerinde hafif çıkık,uzun bir çizgi vardı. O kadar yakınıma gelmişti ki,bunu anlayabilmiştim.Doğrusu söylemek gerekise,gerçekte çok güzel bir kızdı..Kıskanmıştım diyebilirim.,

Daha da yakınıma yaklaşmış,saçımdaki buklelerler oynuyordu.Dudaklarımı ısırdım.Gerçekten,hayatım boyunca hiç bu kadar korktuğumu hatırlamıyordum.Kız,boynumun önüne gelen saçlarımı arkaya doğru ittirdi.Boynuma tamamen yaklaşınca nefesini boynumda hissettim.İçim titremişti.Kalbim son derece hızlı bir şekilde çarpıyordu.Dişleri tenime hafif değmişti.Sanki isteyerek yavaşça yapıyordu.Daha çok korkmam için yapıyordu..Bir kaç saniye sonra sivri dişleri çıplak bedenime girdi.Boynum acı dalgası hissetmiştim.Kısa bir süre sonra boynumda ki acı tüm vücuduma yayıldı. Gerçekten,bu çok acıtıyordu.Vücuduma yayılan acıdan dolayı gözümden bir damla yaş aktı. Sessizce inledim.Görüşürüm bulanıklaşmaya başlamıştı.Kendimi hissedemiyordum. Her seferinde dişlerini daha çok içime sokuyordu.Bu hem zevkli,hem de tamamen acı verici bir şeydi.Biraz daha içerse,sanırım ölecektim.Dakikalar geçmişti ve hala dişleri tenimin üzerindeydi.Gittikçe kanımın azaldığı hissebiliyordum.Konuşmaya gücüm kalmamıştı.Çok güçsüzdüm.Tam kesin öldüm derken arkadan gelen bir erkek şesiyle kız hemen dişlerini tenimden çekti.

"Yeter Melis."

Kız bana baktı.Ağzının etrafı kan dolmuştu.Yüzündeki açlık hissini kaybettirdi ve eski haline döndü.Elinin tersiyle ağzındaki kanı sildi.Ama tamamen geçmemişti.

"Teşekkür ederim güzelim." diyerek bana göz kırptı.Ve ben,sanırım giderek kötüleşiyordum.Çok fazla kan kaybetmiştim ve dayanacak halim kalmamıştı.Yavaşça gözlerimi kapadım.Yorgunluktan ölüyordum,ya da bir vampir boynumu ısırdığından.Bilmiyorum..

Eveet,farkındayım evet evet.Vampir falan,gerçekten garip olabilir ama gerçekten hep bir vampir hikayesi yazmak istemişimdir :D Daha önce hiç yazmadığımdan bazi hatalar olabilir veya güzel olmayabilir..Uzun süredir düşünüyordum ama ya beğenmezlerse,saçma bulurlarsa ve dalga geçerlerse diye düşündüm.Bugün de sıkılıyordum ve 'Boşver canım,sen isteyip,seviyorsan yaz ne olucak?' dedim ve yazmaya başladım.Ortayada böyle bir şey çıktı.Bu hikaye ZeyKer ve AkMel hakkında olacak.Ama gördüğünüz gibi ZeyKer daha çok olsa da ilerki bölümlerde AkMel de ZeyKer akdar çok olucak çünkü ben AkMel yazmadan duramam -,- 

Umarım beğenmişsiniz ve saçma veya tuhaf bulmamışsınızdır :DaD.as.

Eleştrilerinizi bekliyorumm..

Yada güzel yorumlarınızı..

Ama gerçekten yorumlarınızı eksik etmeyin....

Şimdiden teşekkür ederim :DDDDDDDDDD

KÖTÜ KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin