Bölüm 6.
Haftalar sonra..
Üçlü yine kendimizi barlara atmış eğleniyorduk.Yani aslında tek eğlenen kişi Aksel'di.Ben içkimi tek yudumda bitirip barmene doldurmasını söyleyip durdum. Melis'in yaptığı tek şey ise Aksel ve sarışın kızı izlemek olmuştu.Evet,Aksel o günden sonra çok değişmişti.Aslında hepimiz değişmiştik. Ben,her gün birini öldüren Kerem,günlerdir birini öldürmemiştim. Melis hiçbir erkeğe elini sürmemişti. Ve Aksel..Her gün bir kaç kızla eğlenip,günün sonunda kızı öldürdü. Şuan ki eğlendiği kıza da kesinlikle onu yapacaktı. Melis'le öpüşmelerinden beri birbirleyile hiç konuşmamışlardı. Birbirlerinin yüzüne bakmaz olmuşlardı.Bu çok saçmaydı.Liseliler gibi davranıyorlardı.Ama bilmem kaç yüz yaşındalardı.
Aksel sarışın kızı belinden tutup kendisine çekiştirdi. Melis onları öyle görünce elindeki bardağı sıkıca sıktı.Sonuç olarak,bardak kırıldı. Bardağın kırılma sesiyle Melis bakışlarını yere sabitledi. Ben şaşırmadım.Çünkü bu kırdığı 4. bardaktı.Melis kafasını kaldırırken ona şaşkınca bakışımı gördü.
"Ne?" diye sordu. 'Hiçbirşey' anlamında kafamı salladım.İçkimi tek yudumda bitirdikten sonra bardağı sertçe tezgaha koydum. Kaş göz haraketi yapmamla barmen tekrar doldurdu.Bu neredeyse içtiğim 15. bardaktı fakat hala tamamen sarhoş değildim. Bakışlarımı tekrar Aksel ve kıza sabitlediğimde,Aksel kızı öpüyordu.Melis'te kızarmıştı.Kesinlikle sinirden kızarmıştı.Hiçbir şey demeden yerinden kalktı ve dışarıya doğru yürümeye başladı. Aksel Melis'in gittiğini görünce ne olduğunu anlamadan kızı ittirip yanıma gelmeye başladı.Kaşlarımı çatarak bana doğru gelmesini izledim.Yanıma gelip Melis'in yerine oturdu.Daha içmediğim içkimi elimden alıp kafasına dikti.
"Ne işler çeviriyorsun?" diye sordum.
"Dediğin gibi, zoru oynuyorum."
"Melis kıskançlıktan ölecek durumda. Şuan dışarı çıktı ve kesin birilerini öldürecek."
"O zaman işe ayrıyor,ha?" diyerek sırıttı.
"Bilmiyorum adamım.Bu çok tuhaf.Melis neden seni kıskanıyor? Ve sen neden bundan zevk alıyorsun.Ona karşı bir şey hissediyor musun?"
"Ben bilmiyorum. Ama Melis. Beni sevmiyor,Kerem.Bunu anlayabiliyorum." diyerek yüzünü öne eğdi.
"Nasıl?"
"Öyle işte.Anlayabiliyorum. Sen, Melis'i hiç ağlarken gördün mü?"
Biraz düşündüm. Melis'i ağlamayı biraz,üzüldüğünü bile görmemiştim. Melis hep güler yüzlüydü.Ama kesinlikle kötü bir kızdı.Duyguları sıfırdı.Asla ağladığını görmemiştim. "Hayır,görmedim."
"Ben de görmemiştim.Ama o gece,kütüphane de.Ağladı,Kerem.Barış için.Barış için ağladı. O ölüyor diye ağladı."
İstemsizce kahkaha atmıştım. "Saçmalama Aksel.Sen resmen bir canavara dönüşmüştün.Melis seni hiç öyle görmemişti.Fakat ben görmüştüm.Bu sadece korkudandı.Kızı kaç kere kırlattın farkında olmadan haberin var mı?"
"Anlamıyorsun Kerem. Bir vampir bir insana aşık olabilir. Ve Melis bu hakkını Barış'ta kullandı."
"Öncelikle,haftalar önce şu 'aşk' kelimesini hayatımızdan tam anlamıyla çıkaracağımı söylemiştik? Biliyorsun,o kelimeden iğreniyorum." Aksel kafasını sallamakla yetindi. "İkincisi,bu binlerce yıl önce yaşanmış bir şeydi Aksel. Uzun yıllardır yaşanmıyor. Şimdi Melis,oyun için 2 gündür tanıdığı çocuğa mı aşık olacak? Lütfen,mantıklı ol biraz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KADER
Vampirgeschichten"Bana aşık olamazsın Zeynep. Ben. . . Ben kötü biriyim. Ben vampirim." "Umrumda değil. "