Yeni öğrenci. Yeni ölüm meleği.

1.7K 65 12
                                    

Bölüm 22.

Aksel * 

Melis'le Can'ın son derece etkileyici konuşmasını zor da olsa dinledim. Can kapıyı sertçe kapatıp dışarı çıkınca Melis kendini kapıya sürte sürte yere oturdu .Elleriyle saçlarını arkaya ittirdikten sonra bir yere odaklandı . Ona doğru yaklaştım. Eğilmek ya da onu teselli etmek yerine üstten konuştum. Can şerefsizi için bu kadar üzülmesi beni. Sinir. Ediyordu ! 

"Melis." diye seslendim oldukça sert bir ses tonuyla. 

"Ef-efendim?"

Bakışlarını olduğu yerden ayırmadan konuştu. "Ne oldu?" diye sordum hiç bir şey bilmiyormuşum gibi. 

"Can gitti."

"Bunun yüzünden mi bu kadar üzülüyorsun !'" diye gürledim. Haksız mıydım? Kesinlikle haklıydım. Benim sevdiğim kadın sadece benimle gülebilir, benimle üzülebilirdi.Sikik boktan şeylere böyle kafa takmamalıydı. Can zaten bu sikik şehri önemseseydi hep burada kalırdı. Veya düşündüğüm şeyi gerçekten hissediyorsa.

"Aksel . .Anlamıyorsun." 

"Hah . " . .  "Anlamama yardımcı olabilir misiniz peki Melis Hanım?" Sesimde alaycılık vardı. Çok fazlaydı.

Melis cevap vermemekle yetindi. Daha çok sinirleniyordum. Hemen yanına çömelip tek elimle Melis'in bana bakmasını sağladım. "Bana bak ! Gözlerime bak . "Melis'in gözleri çoktan dolmuştu bile. "Ağlayacak mısın şimdi?!"

"Can benim çok yakın dostumdu . Yani hep konuşurduk biz yani biz her gün yani şey-"

Sözcükleri birbirine tamamlayamıyordu. "Her gün öpüşüp her gece de seks mi yapıyordunuz yani?"

"Aksel . ." dedi çok masum bir ses tonuyla. "Aramızda öyle gerçek bir bağ yoktu biliyorsun." 

"O zaman şimdi neden üzülüyorsun?"

"Dediğim gibi.  . Bizim bir geç-"

"Sikeyim sizin geçmişinizi. " Aşırı sinirliydim. Fakat sakinleşmem gerektiğini anlayıp sesimi yumuşattım." Bak Melis. Seni sevdiğimi biliyorsun. Seni çok seviyorum . İçindeki kızı seviyorum. Göstermeye çalıştığın kızı seviyorum . . Seni her türlü seviyorum. Ama sen beni eğer sevmiyorsan . .." Konuşmak için ağzını açtı fakat parmağımı ağzının üstüne koyarak susmasını sağladım. "Sadece pişmanlık , endişe ya da öylesine bu durumsaydak. . . Ben bir kız değilim Melis. Düşündüğün çok güçlü bir erkeğim. Senin 'Seni sevmiyorum Aksel. Vampirler bir şey hissetmez.' lafların beni etkilemez. Anladın mı beni? O yüzden. Sadece .  . sadece doğruyu söyle. "

Melis göz altlarını hızla sildi. "Duy-gularımdan şüp-şüpheli misin?"

"Başka bir erkek gitti diye ağlıyorsun evet kesinlikle şüpheliyim ." dedim. Yalan söylemeyecektim. Artık yalan yoktu. Benim için yoktu. 

Melis belini dikleştirip bana yaklaştı. "Seni seviyorum. Önce bundan şüpheliydim. Ama seni seviyorum Aksel. Senin için varım. Seni seviyorum. Sadece seni. "

Bir kaç saniye bekledikten sonra Melis'in gözünden akan bir yaşı yavaşça sildim. Parmak uçlarımda hafif yükselerek dudaklarımı Melis'in alnı ile birleştirdim. (Multimedia.)Gözlerimi kapatıp huzuru bulmaya çalıştım. Saniyeler sonra dudaklarımı Melis'in alnından çekip çenemi Melis'in başının üzerine koyup bana sarılmasına izin verdim. Kollarımla omuzlarından tutup onu kendime daha da çektim. Saçlarının kokusu burnuma dolarken bu anın tadını çıkartmaya çalıştım.

"Bundan sonra üzülmek yok. Sana bir şey gelmesine izin vermem. Artık vermem. . "

2 gün sonra Zeynep**

KÖTÜ KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin