Καλοκαίριασε. Μετά από ένα χρόνο χωρισμού, παρεβρέθηκες στο γάμο του. Γιατί να μην το έκανες άλλωστε; Δεν είναι ότι τσακωθήκατε ή οτιδήποτε τέτοιο. Απλά απομακρυνθήκατε. Εκείνος έκανε την ταινία κι εσύ είχες μια τέλεια δουλειά στο περιοδικό που πάντα ονειρευόσουν. Προσπαθούσατε πολύ αλλά μάλλον δεν ήταν γραφτό σας.
Είσαι στην παραλία κάτω από το ταβερνάκι όπου έγινε το γλέντι, το ξημερώσατε κυριολεκτικά. Περπατάς αργά στην άμμο με τα γυμνά σου πόδια κρατώντας τις γόβες σου στο χέρι κι ανασαίνεις τον θαλασσινό αέρα. Τόσες αναμνήσεις. Όμορφες στιγμές που δεν θα ξεχάσεις ποτέ. Οι σκέψεις σου διακόπτωνται όταν νιώθεις ένα άγγιγμα στον ώμο σου και τινάζεσαι.
" Νόμιζα ότι ήμουν μόνη..!" Λες τρομαγμένη μόλις αντικρίζεις τα πράσινα μάτια του.
" Ναι...σε είδα που ήσουν εδώ και.. " αφήνει την πρότασή του μετέωρη. Γυρνάς ξανά το βλέμμα σου στα ήρεμα νερά της θάλασσας. Η ησυχία που επικρατεί δεν είναι άβολη όπως φοβήθηκες ότι θα ήταν. Μια σκέψη περνάει απτό μυαλό σου και η καρδιά σου χτυπάει δυνατά. Οι λέξεις γλιστράνε από τα χείλη σου πριν το καταλάβεις.
" Το μετάνιωσες; " ρωτάς.
" Τι; " ρωτάει ο Χάρρυ ελαφρά.
" Δεν ξέρω.. " η φωνή σου τρέμει. " Τα πάντα. " λες τελικά. Μένει ήσυχος για λίγο και σε κοιτάει. Τα μάγουλα σου έχουν πάρει φωτιά από την ντροπή αλλά μάλλον κι από την αγωνία της απάντησης του. Ανοίγεις το στόμα σου έτοιμη να του πεις να ξεχάσει ότι ρώτησες κάτι τέτοιο. Είναι παντρεμένος πλέον. " Απλά επειδή δεν προχώρησε στο τέλος δεν σημαίνει ότι δεν ήσουν το καλύτερο πράγμα που μου συνέβη. Γιατί ήσουν...και είσαι. Πάντα θα είσαι. " ψιθυρίζει τις τελευταίες του κουβέντες σαν να μην θέλει να τον ακούσεις αλλά τον ακούς.
" Ναι.. " τον κοιτάς με μάτια που λάμπουν. " Κι εσύ για μένα το ίδιο.. "
ESTÁS LEYENDO
ONE DIRECTION SHOTS
FanficΔιαφορα #φαντασου με τους αγαπημενους πολλων κοριτσιων...ONE DIRECTION!