chcemy ci pomóc

219 18 1
                                    

Zadzwoniłam do Chrisa i kazałam mu przyjść był po jakiś 5 minutach. Od razu jak przyszedł to zaczęliśmy pić. Była pijana i czułam, że będzie kac.

Nie kontrolowałam tego co robię i napisałam SMSa do mamy, ale nie była tak bardzo pijana by nie umieć pisać.

Do: Mamusia
Hej mamo!
Okaleczam się.
Głodze się.
Nienawidzę się.
Płaczę.
CZY NADAL MNIE KOCHASZ?

I nie wiem czemu ale napisałam do Luka

Do: Luke
Hej tu twoja przyjaciółka nie wiem czy pamiętasz... To ta której złamałeś serce! Wczoraj z tą swoją szmatą!

Od Luka jak i od mamy dostałam po 2 minutach SMSy, ale nie czytałam ich i zaczęłam dalej pić z Chrisem. Po kilku minutach przybiegł Luke gdy mnie zobaczył totalnie pijaną to chyba nie był zadowolony...

Kilka minut po nim przyszła moja mama. Na widok mnie pijanej to umówiła mnie do psychologa.

***
27.05. 2015

Siedziałam w samochodzie. Moja mama uparła się, że musimy tam jechać, ale przecież ten psycholog gówno o mnie wie. Kurwa nie będę się zwierzać obcej osobie, nawet mowy nie ma. Stwierdziłam, że posłucham muzyki włączyłam 5 second of summer- She looks Do Perfect (media)

Na miejscu byliśmy po jakiś 10 minutach. Czekałam aż mama wyjdzie z gabinetu... Po 30 minutach wkoncu wyszła!
Pani psycholog miała długie blond włosy niebieskie oczy i jasną cerę.

- Witaj jestem Amanda Rose- powiedziała i uśmiechnęła się miło- Ty musisz być Lucy prawda?

- Ta... I co? Myśli pani, że mi pomoże?- powiedziała z kpiną w głosie tak samo z kpiną na nią patrzyłam- przecież pani o tym gówno wie! Pani nie wie jak się czują takie osoby! A ja pani na pewno nic nie powiem jeszcze nie upadłam na głowę żeby zwierzać się obcej kobiecie!- byłam wkurwiona nie miałam ochoty tu być i to wszystko prawda! Co ta baba może o mnie wiedzieć!

Mimo wszystko zaciągnęła mnie do gabinetu, ale ja nie miałam zamiaru jej nic mówić.

Gdy wracaliśmy do domu to moja mama była mega zła a ja zapisałam w pamiętniku

Pamiętniku!
Nie pisałam bo nie było kiedy... Mój przyjaciel którego chyba kocham ma dziewczynę. Poznałam nowego chłopaka Chrisa oraz upiłam się i byłam u jebanej psycholog... Której nic nie będę mówić...

Pamiętniki SamobójczyniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz