Manas'tan🍂
"Bak, baba. İzin vermen gerekiyor. Barış için." Babam, düşünceli gözleriyle taht odasındaki duvar boyu süren pencereden dışarıya , bizi en iyi yansıttığını düşündüğü kudretli dağlara, baktı. "Melodi ve Uraz'ı evlendirsek? Hem kraliyette daha iyi bir yerimiz olur. Ayrıca Ateşleri içten-" Babamın yıllardır duyduğum sözlerini keserek "Barış, baba! Yıkmak, kırmak yok. Gözlerinizi açsanıza, kazandığımızda bile kaybeden biz oluyoruz. Daima bizim canımız yanıyor. Kavganın bize tek getirdiği daha fazla kavga." diye bağırdım. Hala daha hırsına yenik düşüyordu. "Ne zamandan beri halkını düşünür oldun?" Annemin sorusuna karşı tökezledim. "B-ben... Hep düşündüm." Annem sesini yükselterek "Hiçbir zaman düşünmedin. Düşünmeyeceksin de. Tek düşündüğün bu aptal taht." dedi, onda daha önce görmediğim bir öfkeyle. Babam annemin bağırışına karşı "İzin veriyorum." diye fısıldadı. "Halkımın iyiliği için."
🌑🌑🌑
"Uraz, meclis işi tamam mı?" Telefonun açılması üzerine voltayı bıraktım. "Biraz zor oldu." Ardından bir süre bekleyerek derin bir nefes aldı, hattın diğer ucundaki Uraz. "Manas... Emin misin? Biliyorsun geri dönüş yo-"
"Eminim."
Ben sakindim. O ise susmuştu. Üstte görünen Arya'nın mesajını fark etmemle "Ben seni sonra ararım." diyerek konuşmamanızı sonlandırdım. Mesaja girerek bir süre öylece ekrana baktım. Ben ne yapıyordum böyle?Kimden : Megaloman Patates
Üstün moda anlayışım sağ olsun, harika bir nişan elbisesi tasarladım. Şimdi terzide. Muhtemelen Melis'e aşık olacaksın.Umarım öyle olurdu. Melis... Melis kötü biri değildi aslında. Sahi, ben kötü seviyordum ya! Çok fazla masumdu o. Eskiden ona aşık olduğumu sanıyordum. Ama bunun böyle olmadığını çok geç fark ettim. Resmen hayatını karartıyordum kızın. Beni sevmesi, benimle evlenmek istediği anlamına gelmezdi. Çünkü benim onu sevmediğimi biliyordu. Telefonu bir kenara atarak bedenimi yatağın üstüne bıraktım. İzlediğim tavana kaşlarımı çattım. Yahu ne vicdan yaptım ben de ya. Kendine gel, Manas Toprak! Senin vicdanın yok! Bencilsin sen. Kraliyetini bile kendin için koruyorsun. Kral olmak için. Sevgi güçsüzlüktür, merhamet asıl zayıflık.
🌑🌑🌑
Arya'dan🔥
"Ay, kız! Ne kadar yakıştı sana." Ağlayan insanlara dayanamazdım. Şu an ağlayan Melis'e de kötü davranamazdım. Bana sarılarak yüzünü boynuma gömdü. "Ben çok kötüyüm. Sevdiğim adamla evleniyorum, Arya!" Melis'in ağzından çıkan cümle gerçekten kahkaha atılabilir bir cümleydi. "Tamam, çıkaralım artık şunları. Çok fazla duygulandık." Melis'ten ayrılırken burnumu çektiğimde sebepsizce kendimin de ağladığımı fark ettim. Üstte Manas'ın mesajının manifestosuyla mesajı açtım.
Kimden : Sadist aşkım
Nişan için bir kaç şey seçilmesi gerekiyor. Bu balo kusursuz olmalı. Gerçekçi olması için kusursuz olması gerekiyor. Melis'i buraya getir, kusursuz olması için de ikinizin bir şeyler seçmesi gerekiyor. Bir saniye, kafam karıştı. Neyse ne işte, gelin siz.Büyük bir kahkaha eşliğinde mesajı Melis'e gösterdim. O ise Manas'ı nasıl kaydettiğimi görünce kahkaha attı.
🌑🌑🌑
Manas'tan🍂
Biraz önce babamın verdiği emirle nişan hazırlıklarına resmen başlanmıştı. Telefonu tekrar elime alıp Arya'ya mesaj attım. Nişan dekorasyonunu gönüllü olarak yapan İris, muhtemelen nişanı berbat edecekti. Çünkü evlenmemi istemediği barizdi. "Nişan için bir hediye hazırlamanız gerekiyor prensim." İris'in görevlendirdiği kızın sesini duyduğumda ona döndüm. "Bir tablo hazırlayın. Melis ve benim resmimi çizin." bırak ismini cismini dahi bilmediğim, on sekiz yıllık prenslik hayatımda sarayımda yeni gördüğüm kız "Harika bir seçim efendim. Leydi buna bayılacaktır. Ama ben Melis Hanım'ı hiç görmedim." dediğinde karşıdaki dağları kontrol altına alarak 'of' çektim. İlerimizde Arya ile birlikte gelen Melis'i gördüğümde "İşte geliyor." dedim. Kız "Tamam prensim." diyerek uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 DAKİKA
FantasyMutlu sonla biten masallarımıza yeni bir son eklendi. İyi yürekli büyücü oyuna getirildi ve ona acı çektirildi. Kötüler kazandı.. Büyücü ise kalbini saklayarak intikam için savaştı. -Bu her şeyin sonu gibi görünse de aslında başlangıcı.- İntikam at...