Een aparte verschijning

3 0 0
                                    


Die avond zat ik op mijn bed met mijn laptop. Ik was druk aan het schrijven. Helaas was mijn blognaam nog altijd hetzelfde. Na het surfen zijn we nog een ijsje gaan halen, maar daarna moest hij weg. Bibi had ik ook niet meer gezien. Die zat vast ergens met Brian. Ik keek uit mijn raam en zag de rustige golven op het zand landen. Ik glimlachte. Het voelde alsof ik langzaam mijn verleden achter me kon laten. Alsof ik het gewoon in de plomp kon gooien. Ik luisterde naar de andere kamers. De jongens waren al diep in slaap. Ik klapte mij laptop dicht en liep naar mijn balkon. De frisse lucht vloog om me heen en ik kreeg het koud. Beneden zag ik wat gasten binnen komen. Wat waren die laat... ik schonk er geen aandacht aan. De sterren stonden al hoog aan de hemel en uiteindelijk viel ik in slaap.

''JE KAN ME TOCH NIET PAKKEN!'' riep een klein kind gillend door de gang. Met een hoofdpijn stond ik op.  ''Wat doen ze hier...'' zei ik boos en stond op. Nog half slapend bekeek ik mezelf in de spiegel. Eens zien wat de nacht nou weer voor schade had aangericht. Ik was in ieder geval wel wat gekleurd. Snel sprong ik onder de douche en deed mijn rokje met topje aan. Ik was als eerste helemaal opgefrist en zag Nina half kruipend uit haar kamer komen. ''Rot kinderen!'' riep ze naar de deur. Ik lachte en maakte mijn vlecht af. Nina stond op en liep naar me toe. ''Mam zei dat je gister met een jongen was. En ik citeer: ' Hij heeft een goede smaak voor ijskraampjes'' lachte Nina. Nerveus lachte ik. Tante kon ook niks geheim houden. ''Details later'' zei ik maar en liep naar de deur. ''Ga je weer naar je vriendje toe?'' lachte Nina plagend. Geinig stak ik mijn tong uit en deed de deur dicht.

De lobby was erg druk en zat vol met mensen. Ik wachtte op een pakketje. Mijn nieuwe bikini was binnen! Helaas duurde dat vast nog een tijdje. Ik pakte maar een tijdschrift en plofte neer op een stoel. Voor me zat een ander meisje. Ze had haar telefoon in haar handen een leek de drukte niet erg te vinden. Ze droeg donkere oog make 'up en had een roze plu kin haar blonde haar. Ik knipperde en probeerde meer oogcontact te maken, maar het meisje schonk er geen aandacht aan. Haar nagels waren lang en puntig  en haar kleding stijl apart. Ze droeg hoge pumps, maar een korte broek met een blauwe trui. Op haar telefoonhoesje zat een doodshoofd getekend. ''Had je wat?'' zei het meisje geïrriteerd. ''Uh! Nee. Ik bedoel... mooie schoenen'' zei ik maar. Het meisje keek me aan, alsof ik zojuist had gezegd dat ze op een inktvis leek.  Ze zuchtte diep en richtte zich weer op haar telefoon. Ik verstopte me achter het tijdschrift, maar mijn ogen keken net boven de rand uit.  Haar telefoon zoemde. Opgelucht keek ze naar haar telefoon, naar mij en weer terug. Ik was zogenaamd geïnteresseerd  in een artikel over tassen en had natuurlijk geen idee dat ze naar me keek! Toen liep ze weg om te bellen. Wat een apart meisje. Zo mysterieus, zo geheimzinnig, zo... OWW! Mijn nieuwe bikini is binnen!

Hier is deel 6 voor jullie. Een nieuw gezicht in het verhaal! Benieuwd hoe het afloopt? Het word namelijk veel spannender! Er zitten veel geheimen verstopt in het verleden én de toekomst. Blijf er dus zeker bij!

Ally's DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu