Het was de volgende de dag. Nadat Jaimy me vertelde hoe het eiland heette, vertelde ik haar dat ik erover zou denken. Ik liep door de hal van het hotel, toen Bibi op me af kwam rennen. Ze had net een heerlijk romantisch lang weekend gehad met Brian. Er zat een brok in mijn keel. ''Ally! Guess who's back!'' riep ze. Ik zuchtte zachtjes en zette en neppe glimlach op. ''Biebs, hoe was het?'' vroeg ik , zo enthousiast mogelijk. '' Het was... Net een sprookje'' zei ze en keek dromerig uit haar ogen. Haar blik alleen al gaf me een gevoel dat ik moest braken. Ik bedoel maar, Brian en Bibi... ze moest het zelf weten. ''Maar hoe was jou weekend?'' vroeg ze, al leek ze niet erg geïnteresseerd. ''O, beetje van dit, you know. Niets belangrijk'' zei ik maar. Ik wou haar niet vervelen met verhalen over mijn instortende leven. ''Gelukkig maar, want dan kan ik jou dit laten zien!'' riep ze en duwde haar hand in mijn gezicht. Met knipperende oen zag ik iets glimmend om haar vinger hangen. ''Is dat een trouwring'' zei ik verbijsterd. ''Ja! Hij zei dat hij me ooit een echte gaat geven, maar dat dit voor nu goed is. Als een soort belofte!'' sprak ze vrolijk verder. Maar ik kon alleen maar voor me uit staren. Hoe kon dit? Het was niet dat ik nog geïnteresseerd was in Brain, omdat ik iets met Tyler probeerde, maar het kwam nog altijd als een klap aan. Mijn vriendin... die een belofte kreeg van mijn crush om te trouwen? Deze nieuwe informatie bracht mij even van mijn stuk. Ondertussen ratelde Bibi maar door over wat voor schattige dingen Brian haar allemaal had verteld. Ik werd er zo gefrustreerd van dat ik ging zitten. Achter Bibi liep Cassandra langs. ''Sorry, biebs, ik moet echt even gaan'' zei ik en sprintte langs haar heen. Bibi volgde me met haar ogen en keek verbaasd toen ze zag dat ik naar 'Cassandra' liep. ''Weet je je antwoord al?'' vroeg Cassandra en blies een kauwgom bel in mijn gezicht om haar karakter compleet te maken. '' Eerst moeten we praten. Mijn kamer. Nu!''. Nog voor we samen naar mijn kamer liepen, greep Bibi mijn arm en trok me weg van Cassandra. ''Wat doe je met haar? Heb je wel gezien wat voor freak zij is? Met die roze pluk en die bitchie outfits? Dit is niet jou type, geloof me Ally'' zei Bibi. Ze keek me ernstig aan. Ik rechte mijn rug en stak mijn kin hoog in de lucht. ''Wat weet jij nou van mijn type, behalve Brain. Ik hoop dat jullie gelukkig worden op die roze wolk, want mij ga je daar niet terug zien'' zei ik. Met dat als mijn laatste woorden liep ik weg richting de trappen. Ik had geen idee dat dat moment het laatste moment was tussen ons...
''Wat wil je weten?'' vroeg Jaimy. Ze trok haar pruik af en stak haar haar in een knot op haar hoofd. ''Hoe gaan we daar heen? Is het veilig. Kan ik iemand meenemen?'' begon ik. ''Daar gaat het vragen vuur'' zei Jaimy en maakte kogelgeluiden. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. Jaimy sloeg haar ogen neer en vroeg me: '' Intens hé, dat ene in de lobby. Bibi, niet waar ? Zit alles wel goed tussen jullie?''. ''Dat zijn niet jou zaken'' zei ik en stond op. Terwijl ik langs haar liep greep ze mijn arm en keek me doordringend aan. ''Als missie moet ik je naar Daisy Island brengen. Maar het lijkt me niet verstandig als je weg gaat terwijl je in een mega ruzie zit. daar zit ik niet eens lekker mee. So fix it'' zei Jaimy. Haar doordringende blik deed me doen rillen. ''Ik doe dat morgen avond wel, tijdens het strandfeest. Tyler zou daar ook zijn, dus dan kan ik fatsoenlijk afscheid nemen'' lachte ik en dacht terug aan zijn uitnodigen. Jaimy keek verrast. ''Wie zei iets over afscheid nemen? Op de boot is plek voor vijf man''.
Deel 14 is gereed en klaar om te lezen. Hopelijk vonden jullie dit deel leuk. Ik heb steeds meer en meer inspiratie voor dit boek. Misschien krijg ik het zelfs wel af! ( Dan ben ik echt heel trots op mezelf aangezien ik bijna nooit een boek afrond zonder een nieuwe te beginnen, terwijl ik wel al een leuk idee heb voor een nieuw boek, oeps!). Bye!
JE LEEST
Ally's Dream
ПриключенияHaar ouders zijn overleden, haar crush ging met haar beste vriendin en ze leeft met haar 2 broers en gekke tante. Zal ze het overleven? Zou ze haar droom na jagen? Tot ze een belangrijk nieuwtje ontvangt. Iets wat haar leven totaal veranderd!