Het heete zand brandde aan de onderkant van mijn voeten. Voor ons was het grote Beach hotel. Bibi's ouders waren de baas. Nina was al aan het inchecken. Mijn broers lagen op de luie banken. ''Hier is uw sleutel'' zei de man achter de balie. Blij draaide Nina zich om en begon te schudden met de sleutel. ''Ja! Summer, We komen eraan!'' riep ze. De jongens en Nina rende direct de trappen op. Hun koffers lagen nog altijd naast de bank. ''Haha, ik help wel'' zei Bibi en pakte wat koffers. Achter me hoorde ik gehijg. Mijn tante stond zwetend bij de deur. ''Heeft u dit hele eind gelopen?!'' zei ik onder de indruk. Ik was zo'n kind die na één keer de trap oprende al kapot was. ''Gerend! Maar ik ben wel twee keer gestopt om een ijsje te halen'' zei ze met een knipoog. Ik lachte en samen liepen we de trap op.
De grote bruine deur was die van ons. Kamer 14. De deur ging open en een prachtige kamer kwam tevoorschijn. Er ware satijnen gordijnen, prachtig opgemaakte bedden en een groot balkon. ''Er zijn in totaal 5 bedden waarvan 1 tweepersoons. Goede service, hé?'' zei Bibi blij. Ik lachte blij, liep naar binnen en zetten de koffers tegen de muur. e muren waren mooi paars geverft met warme tinten. De zon verwarmde de boel. Mijn broers, Kane en Toby, lagen allebei al in bed. Ze hadden hun oortjes in en zaten op hun telefoon. ''Jongens! Het is prachtig weer en er zijn mega grote golven! Ga surfen, zoals vorige zomer'' zei ik en sprong op Toby's bed. Hij keek op en slikte, maar ging toen verder met zijn muziek. Ik begrijp het wel, hoor. Precies een jaar geleden gingen we naar een ander hotel, een paar kilometers verderop. Maar daar overleden me ouders ook. Dat verhaal vertel ik later wel een keer. Ik claimde ook maar een bed en pakte mijn laptop. Ik ga nergens heen zonder mijn blog!
Meisje, 15, mooi maar alleen schrijft:
Hallo, sun! Hallo zomer en hallo Beach-Boyzzz. Zoals jullie weten zit ik nu heerlijk in Hotel 'goed uitzicht' aan de kust. Als ik naar het balkon ga, zie ik het strand. Meestal is dat een voordeel, soms een nadeel. Zoals toen we hier aankwamen. Er lag een enorme oma zichzelf in te smeren met zonnebrand crème, terwijl haar panterprint badpak half van haar schouders afviel, om te kotsen! Nu lig ik heerlijk in mijn bed. Die koffers pak ik later wel uit. Eerst ga ik het eten checken! Adios!
Heerlijk op het strand in een luxe hotel! Dat zou ik ook wel willen! Binnenkort krijgen jullie het verhaal over haar ouders te horen. En het word natuurlijk veel spannender! Maar eerst ga ik even het eten checken ;) Adios!
JE LEEST
Ally's Dream
DobrodružnéHaar ouders zijn overleden, haar crush ging met haar beste vriendin en ze leeft met haar 2 broers en gekke tante. Zal ze het overleven? Zou ze haar droom na jagen? Tot ze een belangrijk nieuwtje ontvangt. Iets wat haar leven totaal veranderd!