De muziek liet de golven dansen. Sommige mensen hadden allemaal neon dingen meegenomen en verlichte de boel. Ik danste met Tyler. Ik ben niet echt een danser en daar moest hij lachen. Ik zocht stiekem naar Jaimy. Toen spotte ik haar. Haar echte haar hing mooi over haar schouders. Haar donkere make up was weg en ze droeg een mooie witte jurk. Ik stopte met dansen en keek met open mond naar haar. Was het niet gevaarlijk om zonder haar vermomming rond te lopen? Tyler volgde mijn ogen en ook hij was verrast. Jaimy zag ons en liep op ons af. ''Hey'' zei ik aarzelend. ''Hey, kan ik je spreken, Allison?'' vroeg ze en liep door naar het water. Ik knikte en verondschuldigde me bij Tyler. ''Wat is er Jaimy?'' vroeg ik en rende achter haar aan. Jaimy deed haar schoenen ui ten stopte ze in het koele water. ''Vandaag is de dag. Je moet nu beslissen'' zei ze. Mijn adem stokte toen ik haar aankeek. Nu al? ''Ik ben nog niet klaar! Ik kon Bibi niet vinden en ik heb eindelijk Tyler'' zei ik. Dit kon niet waar zijn. ''Je hebt tot middernacht. Als je dan niet hebt besloten, ben ik gedwongen om je meetenemen. Met of zonder geweld'' zei ze serieus. Te serieus. ''O! Dus ik heb niet eens een keus. Je neemt me hoe dan ook mee naar dat k*t eiland'' zei ik en liep weg. Terug naar Tyler. Jaimy bleef staan en bewoog niet. Tyler greep me bij mijn pols. ''Waar gaat dat heen'' lachte hij en greep me bij me middel. Mijn hart begon sneller te kloppen. De muziek werd langzamer en meer liefdevol. Alle verliefde stelletjes om ons heen begonnen te dansen. Zonder te overleggen begon Tyler hetzelfde te doen. ''Waar ging dat over'' vroeg hij en knikte met zijn hoofd naar Jaimy, die ondertussen was gaan zitten. ''Niets. Jongensproblemen'' lachte ik. Tyler grijnsde en liet me ronddraaien. ''En jij weet zeker alles over dat onderwerp'' zei hij .Hij trok me dicht tegen me aan. ''Een beetje van dit, beetje van dat, you know'' zei ik. ''Zoals?'' begon hij. ''Wat wil je weten?'' zei ik zacht. Onze ogen staarde naar elkaar. Hij zei niks, maar nam wel een stap naar mij. Ik wist niet eens dat je zo dicht tegen elkaar kon staan. Hij streek mijn lange donkere haar uit mijn gezicht en zijn gezicht kwam dichterbij. Plots raakte onze lippen elkaar. Eerst was ik bang, maar het ging vanzelf. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en zijne om mijn middel. De tijd leek stil te staan. Toch werd ik diep van binnen enthousiast. Sorry Bibi, maar ik heb mijn eigen Brian gevonden! Hij heet Tyler, aangenaam. Langzaam lieten onze lippen elkaar los en we keken elkaar aan. Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht. ''Niet slecht Ally'' lachte hij. De muziek begon weer op te spelen en het dansen begon weer. Ik draaide rondjes en zag dat Jaimy naar me staarde. Lekker puh, ik ga echt niet mee. Jaimy liep door verder van het strand en liep naar een houte hoop. Ik kneep mijn ogen verder dicht en zag dat het een boot was. Een boot voor 1 bestuurder en 4 zit plekken. Ik begon weer te hijgen. Toen draaide ik me om naar Tyler die niks doorhad.
Jaimy.
Ik liep verder weg van het strand. Ze had geen keuze, daar had ze gelijk in. Justine had haar nodig, en dat Liz haar daarop niet had voorbereid, was haar schuld. Ze zou nog een zware tijd krijgen op het Daisy Island. Ik trok de boot verder van het water. Zodra het middernacht zou zijn, zou het ook vloed worden. Ik moest op alles voorbereid zijn. Plots werd er getikt op mijn schouder. Daar stond Toby. ''Hey'' zei ik. Toby staarde me lang aan, alsof hij mijn gedachtes aan het lezen was, mijn ziel doorzocht. Toen zuchtte hij. ''Jij bent Cassandra, niet waar?'' zei hij. Ik slikte. Hoe wist hij het? Ally had het hem vast verteld. De rat. ''Wat wil je van ons? En waarom de valse ID?''. Ik stopte mijn haar achter mijn oor en sloeg mijn ogen neer. ''Dat kan ik je niet zeggen.. maar wel als je mee gaat!'' zei ik. ''Wat?'' zei Toby en knipperde wild met zijn ogen. Na een tijdje werd al dat uitleggen wel een beetje vervelend. ''Luister. Allison en ik willen naar een leuk eiland gaan, voor een lang weekend. Misschien wil je wel mee?'' vroeg ik weer. Toby schudde met zijn hoofd. ''Ally zou daar nooit mee instemmen, niet met zo'n Freak als jij'' zei Toby. ''Nou, blijkbaar wel. Waarom ga je niet mee ter bescherming?'' vroeg ik en trok de boot verder het zand op. Toby deinsde achteruit en redne toen richting het feest. Ik volgde hem met mijn ogen. Cassandra was misschien fake, maar mijn gevoelens voor Toby niet. Die gevoelens die nu voor me wegrennen.
Allison.
Toby rende op me af en ik liep bezorgd op hem af. ''Doe het niet'' zei hij hijgend. Tyler kwam er ook bij staan. ''Wat niet doen?'' vroeg ik verward. Toby keek nog steeds alsof ik gek geworden was. ''Met Cassandra mee naar dat eiland voor een lang weekend. ze is niet te vertrouwen. Cassandra is die vriendin van jou! Ze doet alsof'' riep hij. Ik zuchte zacht. Hij dacht dat hij me een dienst bewees, maar dit wist ik natuurlijk al. Nu ging ik mee ook , om di Justine even flink in elkaar te slaan. ''Er is niets mis, echt niet!'' zei ik maar. Vol ongeloof keek Toby me aan. Toen maakte hij zich groot. ''Weet tante dit?'' zei hij. Ik knikte maar. Zij speelde dit toneelspel ook mee. ''Dan ga ik mee'' zei hij plots. Mijn ogen werden groot. ''Nee, dat doe je niet''. Tyler grijnsde. ''Ik ga ook. Ik bedoel, als het niks is'' zei hij. Ik sloeg mijn ogen neer. Waarom nemen jongens het altijd voor elkaar op?! Ze kenden elkaar niet eens. '' Prima, ga maar mee!'' zei ik en liep op Jaimy af. De klok stond om iets voor 12en. Vast beraden en zonder een spoor van emoties in mijn gezicht liep ik naar haar toe. ''Je beslissing'' fluisterde Jaimy intimiderend, maar net zacht genoeg dat de jongens het niet hoorden. Ik knikte en stapte in de boot. Ik keek achter me naar het hotel. Dacht aan Bibi, Nina en alle mensen die ik achter liet. Aan de andere kant, alles dat ik achter liet, me verraden had. Jaimy iedereen stapte in de boot terwijl Jaimy de boot het water in duwde. ''Geen bagage?'' vroeg Toby. Ik schudde mijn hoofd met tranen in mijn ogen. ''Geen bagage. Geen emoties. Geen doel'' zei ik. Met die worden drukte Jaimy de motor aan en we zoefde weg van het starnd. Ik leunde over de rand en keek naar het hotel. ''Gelukkig zien we Kane en Nina na dit weekend'' zei Toby tegen Tyler. Mijn adem stokte. Iedereen had me veraden, behalve Kane en Nina. En ik liet Bibi onwetend achter. Niemand wist waar we heen gaan. Maar het engste: Niemand wist wanneer we terug zouden komen.
Een extra lang hoofdstuk! Hopelijk vonden jullie het wat. Samen met z'n vieren zijn ze op weg naar Daisy Island. Hoe loopt het af? Vertel me jouw einde in de reacties en dan zie ik je bij het volgende deel! Bye!
JE LEEST
Ally's Dream
AdventureHaar ouders zijn overleden, haar crush ging met haar beste vriendin en ze leeft met haar 2 broers en gekke tante. Zal ze het overleven? Zou ze haar droom na jagen? Tot ze een belangrijk nieuwtje ontvangt. Iets wat haar leven totaal veranderd!