Het buffet was mega! Overal lagen broodjes, vis en vlees en zoetigheid. Ik keek op en zocht met mijn ogen Bibi. Ik had haar al snel gevonden, aangezien ze op Brian's rug zat. Geïrriteerd draaide ik me om, en met mijn niet oplettende hoofd, knalde ik zo tegen een jongen op. ''O, mijn hemel! Dit was zo niet de bedoeling'' zei ik bang. Ik keek op en zag een jongen. Hij was erg gespierd en leek het niet erg te vinden. Al zat zijn shirt nu weg onder de tomatensoep. ''Haha, niet erg. Hé! Was jij hier niet vorige zomer?'' vroeg hij. Ik knikte. Brian was daar ook. Hij was altijd aan het surfen, iets waar Bibi en ik goede zicht op hadden. Er waren ook andere jongens bij, maar daar keken we niet naar om. We besloten Brian te kiezen, maar jullie weten al hoe dat afliep. ''Het spijt me echt. Hoe kan ik het goed maken?'' vroeg ik weer. ''Laat me je op een drankje trakteren. Morgen bij de bar?'' vroeg hij. Weer knikte ik. Hij was zo lief, niet eens boos! ''Ik ben Ally''' zei ik maar. Eigenlijk heette ik Alison, maar voor het gemak zei ik altijd Ally. ''Tyler'' zei hij. Plots kan er een meisje op ons af. ''Uuh... Excuse me! Dit is mijn DATE!'' zei ze pissig. Ze trok hem weg aan zijn arm en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. ''Een date met tomatensoep!''.
Samen met Bibi liep ik naar buiten. De zon ging onder en Bibi sprong in het zand. ''Ik krijg hier nooit genoeg van'' zei ze en keek naar de zonsondergang. ''Mee eens'' lachte ik. Ik bleef maar denken aan Tyler. ''Over precies ene week gaan Brian en ik een jaar met elkaar!'' zei Bibi blij. Soms vergat ze dat ik hem ook leuk vond. ''Ik wil hem iets speciaals geven! Misschien kan jij undercover gaan! JA! Zoek uit wat hij graag zou willen en dan doe ik dat'' zei Bibi. Binnen een minuut had z al ene heel plan bedacht. IK zuchtte. ''Ik weet niet of dat wel een goede keuze is'' zei ik. ''Kom op! Jij vind het toch niet erg om bij hem in de buurt te zijn'' zei ze en knipoogde. Ik keek verontwaardigd. Oké... misschien niet heel erg... maar dat hoeft zij niet te weten! De zon was nu volledig weg en Bibi begon al te fantaseren. ''Weet je, Bibi, dromen doe je in de nacht'' lachte ik, maar Bibi schudde dromerig haar hoofd. Met een glimlach zei ze: ''Mijn leven is een droom''.
Ik lag in mijn bed en acht na. Waarom zou ik undercover gaan? Ik heb al genoeg aan mijn hoofd. Mijn overleden ouders, 'nog niet over de dood van mijn ouders heen' broers en Tyler! Wacht eens even... TYLER! WAT MOET IK AAN?!
Deel 3! Spannend! Binnenkort horen jullie het belangrijke nieuws n hoe het nou gebeurd is enzo... vonden jullie het wat? Ik hoop van wel. Zeg in de rea wat jij wil dat moet gebeuren en misschien doe ik er wat mee. Bye!
JE LEEST
Ally's Dream
AventuraHaar ouders zijn overleden, haar crush ging met haar beste vriendin en ze leeft met haar 2 broers en gekke tante. Zal ze het overleven? Zou ze haar droom na jagen? Tot ze een belangrijk nieuwtje ontvangt. Iets wat haar leven totaal veranderd!