Die nacht had ik geen oog dicht gedaan. Bij het ontbijt zei ik geen woord en ik maakte geen oogcontact. Mijn broers en Nina hadden vast iets door, maar ze deden er niks aan. Ik kleede me om en liep naar de sapjesbar. Daar stond ze dan, in haar Cassandra- outfit. De droeg een zwarte gescheurde broek en een knalroze tanktop. Haar blonde pruik hing weer eens los langs haar hoofd, met de beroemde roze pluk. Ze zag me ook en grijnsde. Als make up had ze grote donkere kringen om haar ogen en knal paarse lippen. Ze stond bij Toby. Ik rolde met mijn ogen en trok mijn paardenstaart aan, voor ik achter de bar kroop. Aan de bar zat een bekend gezicht. ''Tyler? '' zei ik. Hij keek op van zijn telefoon en lachte. ''Ally! wat leuk!'' lachte hij. Ik sloeg ijn ogen neer en lachte. Een lichtpuntje in het duister. ''Wat kan ik voor je maken?'' vroeg ik. Tyler keek naar de lucht. ''Het is nog vroeg. Een mango smoothie'' zei hij. Ik knikte en pakte de ingrediënten. Tyler' ogen volgde elke handeling die ik maakte en soms maakte we oogcontact. Vlinders vlogen wild door mijn buik. Toen overhandigde ik hem zijn smoothie. Hij nam een slok. ''Lekker'' zei hij blij. Toen ging zijn telefoon. ''Ben zo terug'' zei hij en ik knikte. Hij was nog niet eens opgestaan , toen de platte hand van Cassandra, die ze op de bar sloeg, de stilte van het strand onderbrak. We zaten alleen bij de bar, hoe kreeg ze het voor mekaar! ''Twee Malibu- cola's alsjeblieft'' zei ze en knipoogde. Balend hielp ik haar. Ze was toch een klant en ik had geen zin om ontslagen omdat ik een klant weigerde ik helpen. ''Lekker geslapen?'' vroeg ze. Je hoorde in haar stem dat ze het zei als... als Jaimy. Ik negeerde haar. ''Kijk, ik begrijp dat het een shock is, maar dit is je lot! Je ouders wisten hier misschien niets van, maar je tantes wel'' zei ze. Ik zuchtte en draaide me om. ''Mijn lot? Toevallig ben ik niet getraind vanaf mijn tiende of heb een dodelijke proef gedaan op mijn vijftiende verjaardag!'' zei ik. ''Daar werken we aan. Onze begeleidster houdt daar al jaren rekening mee'' lachte Jaimy. Ik was die begeleidster nu an spuugzat. ''Wat dacht van school? ik heb gewoon over 4 weken naar school hoor!'' zei ik. ''Scholing is geen probleem bij het trainingskamp. Een betere scholing zal je nergens anders krijgen'' zei Jaimy. ''NEE! Jij hebt niet eens ervaring met een normale school'' zei ik. Tyler kwam terug en keek naar Jaimy alsof hij een spook zag, voordat hij weer ging zitten. Ik duwde de drankjes in Jaimy's handen en ze liep weg. Haar attitude was meteen weer veranderd in haar andere identiteit, Cassandra. Met een stoer loopje liep ze op mijn broer af. Ik zuchtte. ''We moeten snel weer afspreken. Donderdag is er een strandfeest in de avond. Er word gefeest, gedanst en gezwommen. Kom je ook?'' Tyler lachte. Ik was meteen weer blij. ''Tuurlijk'' zei ik. ''Cool, de dresscode is White. Tot dan!'' zei hij, pakte zijn drankje op en verdween naar zijn vriendengroep die op het terras zat. Ik slaakte een diepe zucht. Aan de ene kant was ik diep gelukkig, maar daar tegenover was ik getreurd. Mijn tante en Cassandra ... Jaimy! Ik werd moe van mijn gedachtes en stopte ze weg. Nu niet.
Het was avond en ik zat op mijn bed. Er werd op de deur geklopt en mijn tante kwam binnen. Ze droeg haar sportkleding en haar gezicht was bezweet. Ik deed mijn best om geen oogcontact te maken. ''Ik snap dat dit moeilijk is. Ik had het niet verborgen mogen houden. Ik heb het j broers vertelt, al weten hun natuurlijk niet wat er voor inpekt het heeft. Het is jou lot, niet die van hen'' zei ze en kwam naast me op het bed zitten. Ik keek geïrriteerd op.'' Hoezo mijn lot? Hun zijn ook familie'' zei ik. ''Je tante heeft jou gekozen. Zij zag het de meeste potentie in jou. Meer kracht dan in de jongens'' zei ze. Het zal wel. ''Ik denk, ik denk dat je met haar mee moet gaan. JE kan dan in ieder geval je tante ontmoeten. En als je later terug wilt, hoef je dat maar te vragen'' zei ze. Toen liet ze me alleen.
Ik liep door de lobby en zag Jaimy op de gebruikelijke stoel zitten. De pruik zat in een knot. Toen ze me zag , sprong ze op en liep op me af. ''Als ik mee zou gaan, waar zouden we heen gaan?'' vroeg ik. Jaimy lachte. ''Naar het Daisy Island'' .
Deel 13 is online. Hopelijk vonden jullie het wat. Zeg in de reactie wat jij wilt dat er gebeurd en hopelijk zie ik je bij het volgende hoofdstuk! Bye!
JE LEEST
Ally's Dream
AdventureHaar ouders zijn overleden, haar crush ging met haar beste vriendin en ze leeft met haar 2 broers en gekke tante. Zal ze het overleven? Zou ze haar droom na jagen? Tot ze een belangrijk nieuwtje ontvangt. Iets wat haar leven totaal veranderd!