De zon scheen vel in mijn ogen. Na een zware nacht had ik gekozen voor mijn witte zomerjurkje met kleine rode roosjes erop. Met mijn oversized hat en mijn slippers zat ik klaar bij de bar. Tyler was er nog nooit, dus dat gaf me genoeg tijd om mijn lipgloss op te doen. Ik had er nu al zin in! En vanavond zo ik erg uitgebreid verslag van doen op mijn blog. Misschien verander ik mijn naam in: Meisje, 15, mooi maar niet meer alleen!!! JA! Met mijn beste humeur keek ik nar de zee. Een paar gozers waren aan het surfen. Een meisjes, die verdacht veel leken op getrainde fotomodellen, waren aan het Beach volleyballen. Maar het maakte me niets meer uit. Ik was in de zevende hemel! Daar kwam mijn tante ineens aan gejogd. ''Op wie wacht jij hier nou?'' vroeg ze. ik knipperde heftig met mijn ogen en keek vlug of hij er al was. ''Gewoon, iemand. Hé, ik zag een ijsjeskraam hier verderop'' zei ik. Hoe hard mijn tante ook trainde, ze bleef houden van ijsjes. En die liefde uitte ze maar al te graag. ''O, ik zal die maar even bekijken. Fijne dag!'' zei ze en rende weg. Op dat moment liep er iemand uit het water op me af. Onder zijn arm droeg hij een mega surfplank. Het was Tyler! Wacht eens... als hij net was wezen surfen... dan heeft hij me ook zien praten met mijn tante! IK kan wel janken!
''Wat wil je drinken, cola?'' vroeg Tyler. Ik knikte verlegen. We zaten samen aan de bar. Het meisje van gisteravond was nergens te bekennen. ''Sorry van gisteravond nog'' zei hij plots, alsof hij mijn gedachtes kon lezen. ''Ze is soms zo klef'' zei hij. Ik knipperde met mijn ogen. Zeg me niet dat hij al bezet is! In mijn hoofd veranderde ik mijn blognaam van: Meisje, 15, mooi maar niet meer alleen, naar: Meisje, 15, mooi maar huilend met een gebroken hart. ''Wie was zij?'' vroeg ik, zo 'niet jaloers'als maar kon. ''O, mijn ex. We hadden 4 maanden geleden nog met elkaar. Maar toen maakte ik het uit. Haha, volgens mij is ze nog steeds niet over me heen'' zei hij en dronk van zijn cola. Meisje, 15, mooi maar... getrouwd met de mooiste surferboy ooit? ''Aaa'' zei ik maar. Wat moest ik hier op zeggen. ''Ooit gesurft? '' zei hij enthousiast. ''Vroeger wel. Mijn ouders deden dat vooral, ze leerde mijn broers en ik dat ook. Maar ik doe het niet meer zo vaak, hoezo?'' zei ik. ''Misschien kunen we samen surfen? '' vroeg hij. Ik lachte. Meisje, 15, mooi maar heeft 2 gebroken benen door het verdrinken in iemands ogen... ''Lijkt me leuk. Vanmiddag? Dan heb ik nog tijd om mijn koffers uit te pakken'' zei ik. Tyler knikte vrolijk en betaalde de drankjes. We wouden opstaan, toen ik een bekend geluid hoorde. ''Ally! Ally, waar zag je die kraam nou? '' riep mijn tante, die plots heel bezweet aan kwam rennen. '' Ik heb het hele strand afgezocht, maar er is geen kraam te bekennen!'' riep ze. Tyler lachte en keek me aan .''Hier verkopen ze ook ijsjes mevrouw'' zei hij maar en wees de bar aan. ''Dank je wel, jongeman! Je laat toch niet zo'n oude vrouw het hele strand afzoeken voor een simpel ijsje?'' zei ze nog tegen Ally. Oude vrouw? Ze was tienermoeder! En aangezien ze een dochter heeft van 17, is ze nu pas 33! Hij lachte weer. ''Ik zie je vanmiddag'' zei hij en rende terug het water in. Ik lachte vrolijk en liep achter me tante aan. ''Zo! En word ik nog voorgesteld?'' vroeg ze blij terwijl ze van twee cornetto ijsjes aan het eten was. ''Ooit, haha''.
JEEE! Deel 4 kwam er lekker snel achter aan. Zeg in de reacties wat je ervan vond en wat er miste en ik zie jullie bij het volgende deel! Doei
JE LEEST
Ally's Dream
PertualanganHaar ouders zijn overleden, haar crush ging met haar beste vriendin en ze leeft met haar 2 broers en gekke tante. Zal ze het overleven? Zou ze haar droom na jagen? Tot ze een belangrijk nieuwtje ontvangt. Iets wat haar leven totaal veranderd!