Blij liep ik mijn hotelkamer binnen. Nina stond ook al fris klaar. Toby stond op het balkon en keek naar beneden. Nieuwsgierig ging ik naast hem staan. Het meisje. Ze zat op het zand voor het water en zat op haar telefoon. Ze keek op en Toby bukte snel waardoor ik overbleef. Argwanend keek ze me aan en ik zwaaide gênant. ''Serieus?!'' fluisterde ik naar Toby. Het meisje keek weer weg en Toby snelde naar binnen. ''Zo zo! Wie was dat?'' zei ik en achtervolgde hem. ''Niemand'' zei hij en sprong op de bank. ''Dat leek niet op niemand. Nogal een opvallend type, als je het mij vraagt'' zei ik. Toby ontweek mijn blik. De bel ging en ik rolde mij ogen. Ik openende de deur en mijn tante stond voor de deur. ''Ik ben niet eens gestopt voor een ijsje!'' zei ze, terwijl de nog in haar mondhoeken en de spikkels aan haar handen. Ik lachte en sloot de deur. Toby was weer gevlucht. ''Waarom zoek je geen vakantiebaantje? Misschien verveel je je dan minder'' zei mijn tante en veegde 'subtiel' het ijs van haar mond. ''Denk je? Ik vermaak me prima! En denk je nou echt dat ik wil werken in mijn vakantie?'' riep ik. Nee, serieus! Ik had Tyler... mijn nieuwe bikini... Bibi? IK HAD ECHT AFLEIDNING NODIG.
Daar stond ik dan, achter de sapjesbar. Met een blauw shirt aan en een witte broek mocht ik de mensen bedienen. ''O, ik wil door haar worden bedient'' zei iemand plots. Ik keek achter me en zag het meisje weer. ''Hey'' zei ze. ''Wat wil je van me'' zei ik vijandig. Voor mezelf opkomen, ja! Straks was ze een creep! Tenslotte had mijn broer interesse in haar, dus wil ik wel weten wat ze doet! ''Cola light, please'' zei ze, pakte haar telefoon en begon te sms'en. Ik rolde met mijn ogen en begon aan het drankje. Later gaf ik haar het drankje. ''Waar is het ijs?'' vroeg ze. Met een open mond staarde ik haar aan. ''Daar vroeg je niet om!'' zei ik boos. ''Nou, het is toevallig wel erg warm weer vandaag! Dan zou je toch wel van een gemiddelde bar een drankje met ijs verwachten?'' zei ze naïef, lachte en begon weer te appen. Boos gooide ik een paar aan elkaar vast gekleefde ijsblokken in haar glas, die bijna overspoelde. ''Hé, ken ik jou niet?'' zei ze plots. Ik gooide mijn doekje op de balie en zuchtte diep. ''Ja, vanmorgen. Je weet wel, in de lobby?''. Het meisje knikte en keek me aan alsof ik zojuist haar telefoon in haar glas had gepropt in plaats van het ijs. ''O ja...'' zei ze. Ik zag Toby in de verte naar ons kijken. ''Hey, zie je die jongen daar? Hij staart al de hele morgen naar je'' zei ik. Zodra ze zich omdraaide snelde ik naar de personeel kamer. Door een smal raampje kon ik zien hoe ze stonden te praten. Ze lachte naar hem en speelde met haar haar. Ze vond hem toch niet leuk he? Dat zou heel verkeerd aflopen.
Die middag zaten Bibi en ik weer aan het strand. Het mysterieuze meisje was na haar cola light vetrokken met Toby. Dus zocht ik Bibi maar op. ''Brian is met een paar vrienden naar het centrum. Eerst wou ik mee, maar ze gingen toch alleen maar bier drinken'' lachte ze. En toen bedacht je vast dat je ook nog een vriendin had die je verwaarloosde, dacht ik. Zo vergat me compleet! Ik keek naar de horizon en zag verderop Toby met het meisje in een boot zitten. Niet wetende dat dat het begin van een drama zou worden...
JEE een deel af! Niet heel veel interessants in, maar wel een cliffhanger! Zeg in de reacties wat je ervan vond en ik zie je bij het volgende deel! Bye!
JE LEEST
Ally's Dream
AdventureHaar ouders zijn overleden, haar crush ging met haar beste vriendin en ze leeft met haar 2 broers en gekke tante. Zal ze het overleven? Zou ze haar droom na jagen? Tot ze een belangrijk nieuwtje ontvangt. Iets wat haar leven totaal veranderd!