Okul bitmişti ve ben yorgunluktan ölüyordum. Akşam uyuyamamıştım. Hepsi o Third ve salak arkadaşları yüzündendi. Ve yeni buraya taşınmıştım, yeni bir okula başlamıştım. Hayatımın sakin ve sessiz geçmesini dilerken bunlar başıma gelmişti. Okulun yeni eziği ve oyuncağı olmuştum.
Jennie yanıma gelip elimi tuttu ve ''Ben senin yanındayım, merak etme.'' dedi. Gözlerim çoktan dolmuştu. Sıkıca ona sarıldım. Eğer o olmasa ne yapardım? İkimiz ayrılıp okuldan çıktıktan sonra bisikletimi almaya gittim.
Bulduğumda ise, bıraktığım gibi olmadığını gördüm. Yine mi?
O kadar hızlı gidiyordum ki, ne yapacağımı bende bilmiyordum. Onları bulduğumda ise mutlu görünüyorlardı. Tanrım..
Bisikleti önlerine fırlattım. Ne olduğunu anlamamış gibi bana baktılar. Bu kadar iki yüzlü olduklarını kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Ne istiyorlardı benden? Ne yapmıştım ki? Kötü olan onlardı. Ayrıca, neden bu kadar kötüydüler? Third ile göz göze geldiğimde geçen gün yaşadığımız olay aklıma geldi.
Eğer iyi biri olsaydı, belki de.. TANRIM NE DİYORDUM BEN? Beni kullanmalarına asla izin vermeyecektim.
Şaşırmışlardı çünkü bisikleti öyle görünce üzülüp ağlayacağımı düşünüyorlardı. Sessizce kalıp, onların zorbalıklarına katlanacağımı düşünüyorlardı. Fakat böyle bir şey olmayacaktı. Ben o sessiz insanlardan biri değildim.
Hele de benimle oynamalarına asla ama asla izin vermeyecektim!
''Tek yapabildiğiniz bu mu?'' hala önümde şaşkın suratlarla bana bakıyorlardı.
''Benimle neden uğraştığınızı ya da benden ne istediğinizi bilmiyorum ama beni böyle şeylerle asla üzemezsiniz. Sessiz kalıp, zorbalıklarınıza katlanacağımı düşünüyorsanız da yanılıyorsunuz.'' derin bir nefes aldım. Beni üzemeyeceklerini söylemiştim ama yalan söylüyordum..
''Neden yapıyorsunuz bunları? O gün o çocuğa yardım ettiğim için mi? Eğer bunun yüzündense, emin olun geçmişe dönebilme şansım olsaydı, o çocuğa yine yardım ederdim. Yeniden doğup o anı yine yaşasaydım, yine o zavallı çocuğa yardım ederdim. Eğer bunun içinse tüm yaptığınız iğrenç şeyler yapmaya devam edin, umurumda bile değilsiniz.'' 3rd warning yazan kağıdı alıp, Third'in yüzüne fırlattım. ''Yaşattıklarınızı bir gün çekmeniz dileğiyle.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3rd warning » love warning.
Romantizm''Third ''Love Warning'' klibinden alıntıdır.'' ∞10.05.17∞