1 bulan kemudian.
Pada hari ahad,Ali dan Alicia berada di rumah."Alicia,ape kata hari ni kita pergi joging"kata Ali kepada Alicia."ok jugak tu, aku dah lame tak bersenam ni"kata Alicia."jom bersiap kita nak pergi taman rekreasi kata Ali kepada Alicia.
Setibanya di taman rekiasi
Di taman rekreasi .Ali ditinggal oleh Alicia."Alicia,tunggu aku"kata Ali yang telah di tinggal jauh."kau ni joging lambat sangat"kata Alicia kepada Ali.kemudian Alicia terjatuh.
Tiba-tiba Alicia berase pening kemudia Alicia jatuh pensan.Ali terlihat Alicia yang telah pensan itu lalu dia mengankat Alicia ke dalam kereta.kemudian Ali membawa Alicia ke klinik.
Setibanya di klinik...
Alicia didalam bilik pemeriksaan.mana kala pula Ali di luar sedang menunggu Alicia yang sedang di pereksa oleh doktor di dalam bilik pemeriksaan.
Beberape minit kemudian.doktor yang merawat Alicia itu keluar."encik ni suami Alicia ke?"kata doktor kepada Ali."ye betul,saye suami dia.doktor dia ok ke tak?tanya Ali kepada doktor."ye dia ok"kata doktor kapada Ali.Ali berasa lega mendengar berita itu."tahniah encik,isteri encik mengandung"kata doktor kepada Ali.Ali berasa gembira lalu Ali pergi ke arah Alicia dan memelok Alicia dengan erat sekali."terima kasih Alicia,kerana kau dah bagi aku zuriat"kata Ali kepada Alicia dengan keadaan gembira.Alicia hanya tumpang gembira.kemudian doktor berkata"encik Ali,isteri encik ni dah mengandung selame 1 bulan".Ali terkejud kecil sebab dia tak tahu pun Alicia tu dah mengandung selame 1 bulan.doktor itu berpesan"encik,jangan bagi isteri encik ni buat kerja berat-berat"pesan doktor kepada Ali.Ali hanya mengangok menunjuk kan bahawa dia faham.kemudia mereka berdua pun balik ke rumah.
Setiba nya dirumah...
Di depan rumah.Ali melihat Alicia yang sedang tidur nyenyak.kemudian Ali mengankat Alicia ke bilik.dalam pejalanan Alicia tersedar dari tidur."Ali, ape kau nak buat dekat aku"kata Alicia dengan nadar yang cemas.Ali berkata"aku nak buat benda tu lagi"kata Ali dengan nadar yang nakal.Alicia kelihatan ketakutan ape bila Ali berkata bergitu.setiba nya di bilik,Ali meletak kan Alicia ke atas katel.kemudian baring di sebelah Alicia sambil melihat wajah Alicia yang cantik."Asal kau pandang aku macam tu,jangan-jangan kau nak buat benda tu lagi"kata Alicia kepada Ali dengan berfikiran negetif."taklah mana ade aku nak buat benda tu. aku tengok perut kau lah,aku bayang kan rupa anak kita ni,ikut sape lah agak nya"kata Ali kepada Alicia."mestilah anak kita ikut muka aku"kata Alicia kapada Ali dengan muka yang poyo."dah lah tu baik kita tido,tak bagus untuk anak kita kau tido lambat"kata Ali."ok"kata Alicia kepada Ali.kemudian mereka pun melelap kan mata.Ali memeluk Alicia dengan erat semasa tidur.
Bersambung...
Sorry lah lambat updet bab ni.sebab daniel takde masenak buat bab ni.daniel kan tengah periksa jadi mak kata nak buat novel ni buat lah tapi pelajaran jangan pulak terabai.jadi kalu suka bab ni like dan komen.sekian.
YOU ARE READING
Ejen Ali Dan Ejen Alicia Kahwin
RomanceCerita ini mengesah kan dua orang budak iaitu ali dan alicia yang di satukan kerana ayah ali dan ayah alicia telah lame merancang misi ini.