Di tempat sembunyian rudy
Rudy telah mengikat Alif di satu tiang."hahaha lembab...kau gan ayah kau same je...selalu cuai dalam pape je" kata Rudy selepas selesai menikat tangan Alif di tiang....
Apa bila Rudy ingin duduk di sebuah kerusi....dia sedang senyum kerana....pada mase yg sama kelihatan
Seorang perempuan yg sedang mengheret Alicia ke satu tiang...Perempuan itu ialah Roza...
Ha untuk kali ni Roza gan Rudy jadi jahat tau...
Ulang balik mase.....
Masa Rudy bawak Alif ke tempat persembunyian nya....Rudy dh berpakat dengan Roza untuk menculik Alicia...
Rudy menelefon Roza..."Roza,sekarang pergi culik Alicia lepas tu letak kan surat yg aku bagi kat kau tu atas meja..."kata Rudy.
"Ok pasal tu aku dh setel kan..." kata Roza.sebenar nya Roza ni dia dah ade kat depan rumah Ali...dia cuma tunggu arahan Rudy untuk mula plan dia je...
Plan jahat Roza bermula...
Roza menekan loceng rumah Ali...sambil memberi salam...
"Asalammualikum Alicia!"panggil Roza...
Kemudia Alicia pon keluar..."waalikumusalam.Eh Roza ade ape datang sini?"tanya Alicia...
"Sebenarnya aku nk ajak kau gi satu tempat ni" kata Roza teruja...
"Hmm x pe lh aku x nk keluar...nanti Ali marah" balas Alicia balik."oh kalau cam tu x pe lah akh balik dulu lah bye Asalammulaikum"kata Roza yg ingin olok2 nk balik..."bye waalikummusalam" balas Alicia sambil menuju masuk ke rumah...
X sempat Alicia nk masuk...Roza dh menekup mulut Alicia dengan kain yg telah di letak minyak wangi...kemuadia Alicia pensan...
Selepas Alicia pensan....Roza membawa masuk Alicia kedalam kereta....kemudia menuju ke tempat persembunyian....
30 minit kemudian....Ali balik kerumah...dia memberisalam tetapi Alicia tidak menjawab...selepas beberape minit Ali mencara Alicia sambil penik...tibaw dia ternampak 1 pucuk surat...
Ali membuka surat itu dan Ali membaca surat itu...."Ali kalau kau nk kan anak dan Alicia....kau kena bersemuka gan aku....aku nk kau datang ke 1 rumah kosong di banda city...(ini haya rekaa) dengan bawak tebusan sebanyak 10K.sekiranya kau bagi tahu orang pasal ni....aku akan bersumpah aku akan bunuh anak gan bini kau".
"X guna kau Rudy...kenape kau nk gangu family aku!!!" Kata Ali sambil menjerit....
"Aku x de pilihan lain.aku kena pergi selamat kan Alicia gan Alif sekarang" kata Ali sambil menuju ke perut kereta untuk pergi ke bank untuk mengambila wang tebusan...kemudia Ali menuju ke tempat persembunyian Rudy...
Bersambung...
Asalam korang...sorry lh daniel dh lame x updet cerita ni...daniel bz gan sekolah sekarang...ape pon...dalam episod kali ni...sebanar nya Roza ni dia suka kat Ali...jadi dia sanggup ikut cakap Rudy untuk dapatkan Ali...
Lepas ni daniel akan buat episod kau akan mati.ha dengar pon dh cam bes kan...jadi tunggu je lh nanti....
Tq kepada yg meingat kan daniel supaya updet balik novel ni...sorry lh kalau cerita kali ni x bes sangat...
Kalau dh baca komen dan like tau...
Bye salam magrip
YOU ARE READING
Ejen Ali Dan Ejen Alicia Kahwin
RomanceCerita ini mengesah kan dua orang budak iaitu ali dan alicia yang di satukan kerana ayah ali dan ayah alicia telah lame merancang misi ini.