Beni en iyi tanıyan kişiye ;
Sen gittiğinden beri gözümden kaç damla yaş süzüldü bilmiyorum anne. Bazı şeyler sadece senin içinde kopar ya anne. Çığlık atarsın kimse sesini duymaz ,anlatmaya çalışırsın derdini kimse anlamaz .Sen de bağırır küfredersin .Bu gelir elinden ancak , çaresizsindir. İşte öyleyim ben de. Her nefes aldığımda kalbim o kadar acıyor ki . Kollarını iki yana açıp bağırmak istiyorsun delicesine.Ama iki satır dökülmüyor dudaklarından , derdini anlatamıyorsun kimseye.İçinden konuşuyorsun sanki.
Bugün ne oldu biliyor musun anne? Çocukken beni götürdüğün parka gittim. Bu defa yalnızdım ama sen yoktun yanımda . Salıncakta sallanan çocuklara baktım. O kadar masum ve mutluydular ki . Sonra bir çocuk düştü kaydıraktan , hemen annesi koştu yanına . Dizlerini ovdu , sonra saçlarına bir öpücük kondurdu. Gözyaşlarını sildi usul usul parmaklarıyla.
Ben de ne zaman düşsem sen kaldırırdın beni .Ayağımın takıldığı taşı döverdin.Çocuk aklı ya ben de kanardım hemen .Sonra elma şekeri alırdın bana her zaman köşede duran amcadan . Kim bilir kaç yıl geçti aradan .O amca yoktu biliyor musun? Ölmüş...
Bu kez yine düştüm anne . Dizlerim kanadı yine. Bu kez yanımda sen yoktun ama , gelmedin. Bu sefer beni kaldırmadın anne. Kendi yaralarımı kendim sardım. Gelmiyordun işte! Ama hep bir umut vardı içimde belki bir gün gelirsin diye.
Hastalandığımda baş ucumda yoksun artık. Hayatın ne anlamı kaldı ki ? Sen beni her sabah öpücüğünle uyandırmıyorsan ne anlamı vardı aydınlığın .
Seni çok özledim be annem , çok. Haydi gel artık minik kızına , sarıl artık bana doya doya...
Aleyna KAZANÇ
Başta kendi annem olmak üzere tüm annelerimiz anneler günü kutlu olsun!
Şimdi ne yapıyorsanız bir kenara bırakın ve annenize sarılıp öpücüklere boğun. Hiçbir şey annenizden daha kıymetli değildir.Uyuyor musunuz? Uykunuzu bir kenara bırakın , ders mi çalışıyorsunuz ufak bir ara verin.
Unutmayın kaybedeceğiniz her şeyin bir telafisi olabilir ,ama sizi karşılıksız seven, her zor anınızda yanınızda duran annenizden sadece bir tane var..
Sonbahar esintili , papatya kokulu bir gün geçirmeniz dileğiyle ,bir sonraki bölümde buluşmak dileğiyle minik papatyalarım...
Hepinizi çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONbahar
ChickLitSonbahar papatyası belkide hayatının özetiydi. Dertlerini satırlara fısıldayan genç kızın hayatında artık içindeki beyaz elbiseli çocuğu papatyalarla büyüten bir adam vardı...