3. 3

1.9K 125 18
                                    

Zack POV.

Sėdėjau prie močiutės namų, ant laiptų. Ji išėjusi pas kažkokias drauges, todėl laisvai galiu rūkyti ir nesulaukti jos liūdno žvilgsnio. Man rimtai kažkas blogai. Vos aš pasakau jai kažką blogo, greitas vaizdas praeina pro mano akis. Lyg.. būčiau kažkada rėkęs ant jos... Nežinau, tiesiog to nepamenu. Galbūt buvau mažas.. Mano mintis nutraukė telefono skambutis.
-Malik.
-Sveikas,-išgirdau Frank balsą.-Šiandien ankščiau renkamės. Ateisi?
-Būsiu, tuoj,-išpūčiau paskutinį dūmą ir padėjęs ragelį, užrakinau namų duris. Kadangi tiltas buvo netoli, išėjau peškomis. Taip, mano 'draugai' renkasi po tiltu. Ten yra gan jauki vieta, tačiau kai prisirenka visokiausių narkomanų, būna baisu. Na, manau aš vienas iš jų. Vos man atėjus keletas merginu pradėjo ropštis mano kaklu.
-Zack!-išgirdau Megan cypiantį balsą. Aha, tai kalė, kurią galima krušti vos man užsinorėjus. Tai iš tiesų padeda kai esu susinervinemęs. Ji gerai daro blowjob'ą.
-Kas pasirodė,-nusijuokė Frank. Prie jo buvo prilipusi nuolatinė kekšė. Na, jam jos visos nuolatinės.
-Aha, sveikas,-pavarčiau akis. Raudonplaukė stovėjusi prie jo kažką sušnibždėjo į Frank ausį, todėl jis išsišiepė ir prikando lūpą.
-Mes tuoj grįšim.
-Durnas, nenulaiko savo koto vietoj,-suprunkščiau atsisukęs į kitus.
-Ohh, čia juk Frank,-pavartė akis Sam.
-Gerai, kas šiandienai?-paklausiau nužvelgęs nedidelį, aplūžusį, medinį staliuką.
-Šiandien nieko gero,-atsiduso Sam.-Tablečių negavom, švirkštams skysčio nėra, tai tik žolė..
-Šūdžiai,-nusijuokiau ir paėmiau žolės suktinę tarp savo pirštų. Įtraukiau jos ir po keletos sekundžiu išpūčiau. Tai tikrai geriausias jausmas...
Galbūt kažkam mano gyvenimas gali pasirodyti normalus. Tačiau jei kažkas paklaustų kodėl tai darau, turiu atsakymą. Draugai? Jie narkomanai. Šeima? Rimtai?!! Tik močiutė, bet kur tėvai?! Merginos? Kekšės. Štai kodėl niekam neleidžiu sakyti, kad mano gyvenimas normalus. Nes jis šūdinas! Vien dėl tų priežasčių, iš lėto žudau save. Aš greitai susitiksiu su tėvais. Greitai.

*************
Šiandien aš labai gera :)
Nuomonių ILGŲ!
Ir būtinai Vote'inkit, meilės 💓👌

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiWhere stories live. Discover now