Part 6

4.3K 201 1
                                    


-Aš? Tu gal juokauji?-suprunkščiau. Bandžiau apsimesti, kad rimtai nieko nežinau, bet jei Kendall pasitelks savo profišką melo detektorių, aš mirus.
-Ne tu, bet juk tu tikrai žinai kas ten įvyko. Juk žinai, kad gali manimi pasitikėt,-švelniai pasakė.
Sakyt? Nesakyt? Ahh. Ji juk mano geriausia draugė.
-Bet niekam nebandai sakyt!-susiraukiau.
-Tai aišku!-sukrito prie manęs į sėdmaišį.
-Nu žodžiu...-pradėjau pasakoti.
Ken įdėmiai klausėsi.

-... ir tada jis parvežė mane namo,-baigiau.
-T..tai, jis k..kaip?-sutriko.
-Nu nežinauu kaip jis ten susitvarkė.. Gal dabar sėdi kokio kalėjimo kameroje,-pavarčiau akis.

Bepasakojant įvykį, visi mano miego norai išgaravo... Ughh.. Aš norėjau miegoti, bet turi sutrukdyti..
-O kas parašys pateisinimą, dėl praleistų pamokų?-susikrimtau.
-Man tikriausiai mama. Tu irgi kai grįš paprašyk. Žinai gi, sumeluok ką nors.
-Oh, tiesa. Juk tėvai šeštadienį sakė grįš.-prisiminiau.
Vėl gi po savaitės pamatysiu tėvus. Vieniems gali atrodyti, kad laisvė man, bet nee. Aš tikrai pasiilgstu tėvų, nors jie manęs, tikriausiai ne.
-Gerai, aš lėksiu. Paskui mama prieštaraus,-numykė Kendall atsistojusi nuo sofos.
Aš atsistojau taip pat, ir palydėjau ją iki durų. Atsisveikinom ir patraukiau link virtuvės. Ugh. Noriu valgyyyt.

Pasiėmiau bananą, jogurtą, sulčių ir atsisėdau prie stalo. Atsidariusi telefoną, parašiau Zayn.

Hahadi: Sveikas, ką veiki?

Zalik: Labu. Keista, pirma parašei :D Sėdžiu pamokoj, tu?:)

Hahadi: Galiu ir nerašyt :P . Valgau ♥

Zalik: Nėjai į mokyklą?

Hahadi: Iš kur žinai?

Zalik: Aš žinau viską, mažute. :)

Hahadi: Eii, nevadink manęs taip -_-

Zalik: Nesiraukyk, tau netinka:))

Hahadi: Neaiškink.

Zalik: Uždrausk.

Hahadi: Užsidrausk.

Zalik: Nesiginčyk.

Hahadi: Uždrausk.

Zalik: Nekopink manęs -_-

Hahadi: Tu kinas?

Zalik: Nu turbūt ne?

Hahadi: Tai nesiųsk kino emoji...

Zalik: Pirma pradėjai :D

Hahadi: O dar sako, kad aš kopinu... :/

Zalik: :DD taip ir yra..

Hahadi: Iš tiesų nežinau kaip paklaust..

Zalik: Tiesiog klausk ;)

Hahadi: Ar mes kažkada susitiksim?

Zalik: Aš turiu eiti. Iki.

Hahadi: Bet tu neatsakei į klausimąą.

Hahadi: Ei, Zayn?

Hahadi: Tu vistiek turėsi kažkada į tai atsakyti...

Zalik: Kažkada. Bet ne dabar...

Po šitos žinutės nieko neberašiau. Eilinis žmogus sugebantis mane sunervinti.
Baigusi valgyti, išploviau puodelį, kuriame buvo sultys, ir įsijungiau televizorių. Rodė "Narnijos kronikos" . Duhh, mano mėgstamiausias vaikystės filmas..
Staiga kažkas paskambino į duris. Nuėjau prie jų ir atidariusi sunkias namo duris, sustingau.

-Dar pameni mane?

*****
Po ilgos pertraukos, po ilgo laiko - nauja dalis! :))
Labai atsiprašau, kad ilgai nekėliau. Tiesiog nebuvo laiko, nuotaikos ir paskatinimų. :(

Prašau, nepagailėkit Vote, ir komentuokit nuomonę! ♥♥♥

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiOnde histórias criam vida. Descubra agora