-Dabar pat pasakoji kas tarp jūsų vyksta.
Susiraukiau. Ką ji turi omeny?
-Nieko. Jis.. tiesiog visą dieną įlindęs į telefoną ir tai mane labai nervina. Toks jausmas, kad aš neegzistuoju...Kendall išsišiepė.
-Aww. Tau trūksta jo dėmesio. Tu jį įsimylėjusi,-prikando lūpą.
-Na.. aš.. nežinau, tik jis.. Aš jam nepatinku,-mikčiojau.-Jis greičiausiai turi kitą ir skiria dėmesį jai...
-Gigi, aš matau kaip Zayn žiūri į tave... Man Harry pasakojo apie Zayn asmenybę. Jis niekada negelbėtų atsitiktinių žmonių. Taip pat niekada niekam svetimam nepasakotų apie savo nešvarius darbelius..-Kendall prisėdo šalia manęs ir apkabino.-Jūs tinkat vienas kitam.
Šyptelėjau jai ir nubraukiau jau spėjusią iškristi ašarą. Ken dažniausiai mane nuramina. Ji man kaip draugė, sesuo ar mama.
-Kaip tau su Harry?-nukreipiau temą.
Kendall šiek tiek atsitraukė ir išsišiepė. Aš nesupratusi pakėliau antakį.
-Amm.. Šiandien Harry man pasiūlė draugauti,-šypsena nedingo nuo merginos veido.-Ir... aš sutikau!
Begalo džiaugiuosi dėl Kendall. Jai reikėjo tokio žmogaus kaip Harry. Jis geras, švelnus, o kai reikia tikrai gali pastovėti už save.
-Sveikinu,-apsikabinau Ken ir mes pradėjom linguot. Nusijuokiau ir šiek tiek atsitraukiau.
-Galbūt einam pas vaikinus,-pasiūlė. Atsidususi linktelėjau galva. Kendall tik padrąsinamai žvilgtelėjo ir mes patraukėme link Harry namų svetainės.
-Ką veikiam?-Ken šyptelėjusi atsisėdo ant Hazz kelėnų. Jis merginą apdovanojo bučiniu į skruostą. Aš atsisėdau ant sofos netoli Niall. Nenoriu sedėti prie Zayn... Nes.. Jis ir vėl įlindęs į telefono ekraną.
-Kas norit kavos, arbatos?-Ken peržvelgė visus esančius svetainėje.
-Man juodos,-Niall.
-Su pienu.-Zayn trumpam pakėlė akis.
-Arbatos,-trūktelėjo pečiais Harry.
Atsistojau kartu su Kendall. Nuėjusios į virtuvę, pradėjom ruošti gėrimus.
-Gal Harry turi pastovėjusio pieno?-pakėliau antakį. Ken susiraukusi atsisuko į mane.
-Kam tau?
-Na, aš čia pamaniau, kad..-pavarčiau akis.-Būtų neblogas kerštas kai kam.
Kendall pradėjo juoktis ir parodė link šaldytuvo. Aš linktelėjau ir atsidariusi šaldytuvą pradėjau ieškoti pieno.
Ištraukusi vieną nepilną pakelį pieno, įpyliau jo į Zayn kavą. Išsišiepiau kaip durnelė. Manau bus linksma.
-Tu nunešk Zayn ir Harry, gerai? Nenoriu, kad jis kažką įtartų.
Kendall linktelėjo ir perėmė puodelį iš manęs. Paėmusi Niall puodelį, nunešiau jį jam. Šyptelėjusi atsisėdau į savo vietą. Pažvelgiau į Ken kuri laikėsi prikandus lūpą. PAGALIAU Zayn padėjus telefoną, jis paėmė puodelį į rankas ir... Žinoma atsigėrė. Tačiau netrukus visas jo burnos turinys atsidūrė ant Niall, nes jis sėdėjo priešais... Ups..
-HADID!-surėkė.***********
Trumpa, bet tiesiog noriu kelti trumpesnes dalis, tačiau dažniau.Nuomoniųų!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 Sezonai
FanficPirmas bandymas nepavyko :))) ************* Skausmas, neviltis, džiaugsmas ir visos akimirkos.. Visa tai prasidėjo su nekalta programėle Snapchat.. Kiek toli gali nueiti susirašinėjimai? Jausmas, kai tu rašai žmogui kurio nepažįsti, drąsa jam.. Tači...