Part 25

3.5K 184 8
                                    

-Ot principinga boba,-suurzgė.
Paspringau seilėmis.. Galbūt. Tiesiog paspringau. Pala?! Kokia aš dar boba? Dar ir principinga?!
-Ką?! Aš boba?!-surėkiau. Sulaukiau tik Zayn juoko.
-Pagaliau prakalbai. Suveikė,-nusijuokė.
-Durnius,-suburbėjau ir nusisukau į langą. Girdėjau kaip Zayn suurzgė, bet nekreipiau į tai dėmesio. Staiga mašina sustojo kelkraštyje. Aplinkui beveik nebuvo mašinų, tik kartais pravažiuodavo viena ar antra. Susiraukusi ir nieko nesupratusi atsisukau į Zayn. Šis stebėjo mane piktu žvilgsniu.
-Kaip tu mane pavadinai?
-O kaip tu mane?-pakėliau antakį.
-Neatsakinėk į klausimą klausimu,-suurzgė.
-Durnius!-sušaukiau. Jis staigiai sugriebė už mano kaklo ir prisitraukęs grubiai pabučiavo. Trumpam atsakiau į bučinį, bet susivokusi atsitraukiau. Ką jis daro?! Išvis aš nebesuprantu kas mes esam... Ta naktis, visi bučiniai... Juk normalūs draugai taip nesielgia. Bent jau aš manau, kad mes tokie. Turėtume būti.
Greitai atsitraukiau ir pastūmiau Zayn nuo savęs.
-Daugiau. Niekada. Manęs. Taip. Nevadink.-su pertraukomis pasakė.
-Žinoma!-sušukau.-Tik tu gali mane vadinti principinga ar dar kokia ten bala žino b..-mane nutraukė staigiai atsiradusios Zayn lūpos.
-Man patinka kai tu tokia arši,-sumurmėjo man į lūpas ir atsitraukęs užvedė mašiną. Gerai, dabar jau ne principinga, o arši.. Užkniso...
Mašinai pagaliau sustojus mano kieme, atsargiai išlipau iš mašinos. Zayn užtrenkęs savo pusės dureles ir greit atsiradęs prie manęs, paėmė už rankos. Sutrikau nuo tokio jo elgesio, bet nepaleidau rankos. Vos mums atidarius mano namų duris, prie jų pasirodė mama. Oh, galvojau, kad ji su tėčiu bus išvykusi į darbą.
Mačiau kaip jos žvilgsnis nusileido ties Zayn ir mano rankomis. Mamos veide galėjau įmatyti paslėptą šypseną. Norėjau paleisti Zayn ranką, bet jis tik dar labiau suspaudė manąją.
-O, sveiki!-nustebusi pasisveikino mama.
-Labas, mama.
-Laba diena, ponia.-Zayn pagaliau paleidęs mano ranką, ją ištiesė mano mamai.
-Tave jau išleido?-atsargiai apsikabinusi mane paklausė. Linktelėjau galva.
-Dabar ji turi ilsėtis, gulėti lovoje ir gerti paskirtus vaistus,-Zayn kaip gydytojas papasakojo viską mamai.
-Ar norėtumėt kažko užkąst?-pasiteiravo mama, kai jau stovėjome virtuvėje. Nebuvau labai išalkus, bet norėjau kažko saldaus.
Atsisukusi į Zayn, laukiau jo atsakymo. Jis tik papurtė galvą.
-Nu, bet aš neatsisakyčiau fondiu (nežinau kaip rašosi, jezz xd)-aš išsišiepiau.
-Šaunu, eikit į kambarį, aš suruošiu,-šyptelėjo mama.
-Nereikia padėti?-paklausiau.
-Ne.
-Mama,o kur tėtis?-paklausiau susipratusi, kad nėra tėčio.
-Ak, jis dirba dabar. Rytoj ryte aš išvažiuosiu jam padėt,-atsisuko į mane. Nutęsiau raidę 'a' ir praėjusi pro Zayn ėjau link savo kambario.
Žinojau, kad jis seks man iš paskos. Taip ir buvo.
-Gulkis į lovą.-susiraukė Zayn, kai aš stovėjau vidury kambario. Tai nuskambėjo žiauriai dirty...
-Mesk savo pošlas mintis į šalį ir eik ilsėtis,-pavartė akis Zayn. Jaučiau kaip mano skruostai parausta, bet nekreipusi į tai dėmesio atsisėdau į lovą, atsiremdama į jos galvugalį.
Zayn atsisėdo ant kėdės prie mano rašomojo stalo ir stebėjo mane. Mūsų žvilgsniams susitikus, greit nusukau akis. Jaučiau jo deginantį žvilgsnį. Mano skruostai nenustojo raudonuoti. Kambaryje tvyrojo tikrai nemaloni įtampa, bet ją greit sugriovė staigiai nusijuokęs Zayn. Atsisukau į jį pakeltu antakiu, o jis tik juokėsi.
-Užtenka mano žvilgsnio ir tu jau raudonuoji,-juokdamasis išlemėjo. Iš tiesų, pirmą kart mačiau jį tokį nuoširdžiai linksmą. Daugiausiai ką jis padarydavo, tai tik šyptelėdavo ar silpnai nusijuokdavo. O dabar... žvengia ir nesustoja,o aš nesuprantu kas tokio juokingo...
-Brangučiai,-į kambarį įsiveržė mama.-Štai. Skanaus.-padėjo padėklą su vaisiais man ant lovos, kurio viduryje stovėjo ištirpintas šokoladas. Mano akys suspindėjo. Niamm.
Mama šyptelėjo ir paliko mus.
Zayn nusiraminęs sėdėjo ant kėdės ir VĖL stebėjo mane.
-Zayn, baik ir ateik valgyt,-patapšnojau ant lovos. Jis pavartė akis ir sukrito šalia manęs ant lovos.
-Žinai, tavo lova labai minkšta,-Zayn prabilo.
-Žinau, neveltui mano,-nusijuokiau,bet netrukus mano juokas išblėso, kai supratau ką jis turėjo omenyje...
-Zayn!!-nestipriai pastūmiau jį, o jis nusijuokė. Paėmusi banano gabalėlį, pamirkiau į šokoladą. Norėjau įsidėti jį į burną, bet Zayn greit pagriebė jį ir suvalgė.
-Eiii.-susiraukiau.-Aš stengiausi...
-Aha, labai skanu,-nusijuokė.

Pavalgėm ir išsidrėbėm ant lovos.
-Žiūrėk, dabar aš stora,-suzyziau ir parodžiau į savo pilvą, kuris buvo kiek iškilęs. Rimtai, aš kaip nėščia dabar.
-Pažiūrėk į manąjį... Preso nebesimato,-nusijuokė.
-Kad tu net neturėjai tokio,-prunkštelėjau. Jis susiraukė ir atitraukė savo maikutę iki pusės. Taip pasimatė jo tobulai ištreniruotas presas. O jezz... ką aš čia nusišneku.. Ne, nu bet rimtai jis gražus... Visas gražus.. GIGI!! Ką aš galvoju...?
-Kažkas prarado žadą,-Zayn pradėjo juoktis.
-Eik šikt...

Tiesiog gulėjom lovoje ir tylėjom. Tai nebuvo ta nejauki tyla.. Man tai patiko. Bet.. manęs nepaliko vienintelė mintis mano galvoje.
-Zayn,-atkreipiau jo dėmesį.-Gal gali pasakyti kas ten tokie buvo sodyboje?
-Ne,-iškart sumurmėjo.
-Zayn, prašau nuu,-atsisukau į jį ir padėjau galvą ant jo peties.
-Aš negaliu,-pradėjo glostyti mano plaukus. Nesupratau tokio jo veiksmo, bet mane tai ramino.
-Zayn...
-Ne.
-Zaynie...
-Negaliu nu...
-Zayneeee..
-Nu ne..
-Zyyy.
-Zy?-nusijuokė.
-Zy, prašauu.-šyptelėjau, nors jis ir nematė.
-Ahhh, gerai. Aš papasakosiu tau viską,-atsiduso. Šyptelėjau supratusi, kad laimėjau. Tikiuosi tiesa nebus labai žiauri...


********
Pagaliau naująą.
Nuomonių komentaruose!!
Parašykit ko norėtumėt tolesnėse dalyse!

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora