3. 1

2.3K 126 7
                                    

Delilah POV.

Sėdėjau svetainėje kartu su Jenny. Tai ta pati mergina kuri buvo kai aš prabudau. Iš tiesų sužinojau keletą dalykų apie save. Na, man tai papasakojo Jenny ir Max. Jie papasakojo, kad mano tėvai žuvo, kai aš dar buvau nepilnametė, todėl Max mane įsivaikino. Aš pabaigiau mokyklą ir... Nežinau, jie nepasakojo kas vyko toliau. Tik žinau, kad aš patekau į labai didelę avariją, todėl man buvo lūžusi koja, ranka ir dar daug komplikacijų. Būtent dėl to aš tiek ilgai gulėjau komoje.
-Jen, kiek man metų?-susidomėjau. Aš nieko nežinau apie save. Tai tikrai varo į neviltį...
-Trisdešimt keturi, man trisdešimt dveji,-atsiduso. Šiek tiek nustebau. Pasižiūrėjusi į veidrodį, tikrai sau tiek neduočiau...
-Ką aš veikiau po mokyklos baigimo, juk, Dieve! Aš komoje buvau devynis metus. Ką aš veikiau iki dvidešimt penkerių?-susiraukiau. Čia nelogiška.
-Na, tu buvai išvykusi gyventi kitur, bet kai norėjai grįžti, žinai.. Ta avarija,-šiek tiek pasimetė. Numykiau ir linktelėjau galva. Ką aš darysiu su savo gyvenimu? Rimtai. Nieko nepamenu. Iš kur man žinot, ką aš mėgau? Arba ką baigiau?
-Gal galėtum surasti mano baigimo dokumentus?-paprašiau. Jenny susiraukė, tačiau mačiau, kad ji sunerimo.
-Kam tau?
-Na, norėčiau žinoti ką baigiau ir panašiai..
-Amm, jų nėra.
-Kaip suprast?-dabar aš rimtai sutrikusi.
-Ahh, nebėra jokių tavo dokumentų.. Visi manė, kad tu mirusi,-atsiduso. Kas per šūdas?
-Tai..Aš.. lyg nebeegzistuoju?-susiraukiau.
-Nu, kaip ir, bet Max tau padarys dokumentus ir viskas bus gerai,-bandė nuraminti. Linktelėjau ir pasakiusi, kad einu į savo kambarį, nušlepsėjau į jį. Dieve, ką aš tau padariau? Aš suknistai nieko neprisimenu. Nei vaikystės, kai buvau maža, žaizdavau lėlėmis ir piešdavau ant sienų. Nei paauglystės, kai galbūt turėjau pirmąją meilę, bei pykausi su tėvais. Nei... Jų mirties. Kaip sako Jen ir Max.... NIEKO..

*******
Dabar keletas dalių bus iš pagrindinių veikėjų pusių. Kažką papasakos jie ir tada galbūt bus kažkiek veiksmo :DD

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora