Part 33

3.4K 169 15
                                    

Įsėdau į mašiną. Mano veidą puošė šypsena. Zayn nieko nebesakė, tik kelis kartus atsisukęs šyptelėjo. Aš įsitaisiau sėdynėje ir įsižiūrėjau į kelią....

/\/\/\/\/\/\/\/\

Prabudau kai pajaučiau, jog esu nešama. Prasimerkiau ir prieš save išvydau susikaupusį Zayn veidą. Šyptelėjau.
-Žinai, aš galiu paeiti.
-Aš žinau tai,-pavartė akis.
Jis atnešė mane į to namo virtuvę ir pasodino ant kėdės.
-Kur mes esam?-paklausiau.
-Mano tėvų name už miesto,-atidarė šaldytuvą.-Pabūsim čia kelias dienas.

Linktelėjau ir pasisiūliau pagaminti kažko valgomo. Apsikeitėm vietomis, todėl dabar aš stovėjau prie šaldytuvo, o Zayn sėdėjo ant baro kėdės. Pažvelgiau į šaldytuvą.
-Ko norėtum?-pasiteiravau.
Zayn pradėjo artėti link manęs.
-Aš daugiau nebegaliu,-sušnibždėjo man į ausį.-Aš noriu tavęs...

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Ryte prabudau nuo karščio prie savęs. Atsimerkusi išvydau susirangiusį Zayn aplink mane. Rimtai, tai atrodė būtent taip. Prikandau lūpą ir švelniai perbraukiau per jo plaukus. Į mano galvą grįžo prisiminimai iš vakar nakties... Net nepajutusi išsišiepiau.

**
-Aš.. Aš myliu tave,-Zayn suprakaitavęs kūnas sukrito prie manęs. Iš jo lūpų tai skambėjo visiškai kitaip. Tai.. buvo nepaprasta.. Visa ši naktis..
-Aš tave taip pat,-paliečiau Zayn skruostą ir pabučiavau jį.

**

-Kodėl šypsaisi,-mano mintis pertraukė duslus Zayn balsas. Pajaučiau, kaip mano skruostai šiek tiek įkaista. Ups.. Nieko jam neatsakiusi, šyptelėjau ir priliečiau savąsias lūpas prie jo. Zayn iškart atsakė į bučinį.
-Einu į dušą,-mirktelėjo. Jis apsimovė savo boxerius ir išėjo į vonios kambarį. Aš dar kiek pagulėjusi, atsikėliau ir apsimovusi chalatą laukiau kol Zayn išeis iš vonios. Paėmusi telefoną šiek tiek panaršiau internete ir tuo metu iš vonios išėjęs Zayn, privertė mane pakelti galvą. Jis dabar atrodė ypač seksualiai.. Nuo vaikino tamsių plaukų lašėjo vandens lašai, jo presas buvo atvertas visu gražumu, nes rankšluostis esantis aplink jį, juosė tik klubus. Šyptelėjau jam ir gavusi bučkį į skruostą, patraukiau vonios link.
Atlikusi visą rutiną, išsimaudžiau po dušu ir apjuosiau savo kūną rankšluoščiu. O šūdas.. Rūbų tai nepasiėmiau.. Prilaikydama medžiagą kuri dengė dalį mano kūno, išėjau iš vonios, Zayn gulėjo ant lovos. Jis jau buvo su džinsais, bet savo viršutinės dalies kūno, nesiruošė slėpti. Pamatęs mane, Zayn prikando lūpą, o aš pavarčiau akis. Norėjau pasiimti vakarykščius rūbus, bet pakėlusi liemenėlę ir maikutę, atsisukau į Zayn. Šis prikandęs lūpą tik trūktelėjo pečiais.
-Ką man dabar rengtis?-pakėliau antakį. Jis nusijuokė ir parodė į spintą.
Vos man atidarius ją, užuodžiau Zayn kvepalus. Uhh, jie tokie skanūs..
Pasirinkusi maikutę ir didelį džemperį, pasiėmiau savo vis dar sveikas kelnaites ir vonioje viską apsirengiau. Džemperis vos dengė mano užpakaliuką, kadangi nesu iš tų žemųjų merginų. Bet.. manau, kad mano kojos nėra labai baisios, todėl išėjau iš vonios. Zayn paėmė man už rankos.
-Varom pavalgyt,-kaip tik tuo metu sugurgė jo pilvas.-Aš išbadėjęs.
Nusijuokiau.
-Blynai?
Zayn linktelėjo. Paėmiau produktus kurie buvo reikalingi blynams. Sumaišiusi tešlą pajutau skystį tekantį ant mano galvos. Atsisukau į Zayn, o šis turėjo kiaušinių lukštus savo rankose.
-Zayn!-susiraukiau ir mečiau į jį miltus. Jis pradėjo artėti link manęs, bet pačiu metu aš pradėjau savo vaidinimą.
-Zayn, aš atsilyginau. Viskas,-ėjau atgal ir su ranka paslapčia paėmiau saują miltų.-Gal susitaikymo bučkį?-pakėliau antakį. Jis šyptelėjo ir linktelėjo. Zayn lūpos pradėjo artėti link manųjų ir tuo metu aš greit tėškiau miltus ant jo veido.
-Zayn, viskas!!-surikau kai jis į mane mėtė kiaušinius.-Aš kepu blynus, o tu tvarkai čia viską.
-Ėė, kodėl aš?-susiraukė. Nusijuokiau iš jo veido. Jis visas miltuotas.
-Nes tu daugiausiai pridirbai,-prunkštelėjau.

Po keliasdešimt minučių, abu jau buvom atlikę savo darbus. Padėjau dvi lėkštes blynu ant stalo ir Zayn iškart pradėjo kirsti. Nusijuokiau. Kažkas vakar tikrai išalko.
Atsipjovusi gabalėlį blyno, įsidėjau jį į burną. Mane supykino vien nuo jo kvapo... Greit nubėgau į arčiausią vonios kambarį...

******
Reikia nuomonių ar norit to netikėtumo kitoje dalyje, ar ne?
Gal parašom apie kokį nėštumą kažkam? :D Nežinau, bet užplaukė man tokia mintis..
Norit/nenorit!! Komentaruose.
Nepatingėkit davaii! :D

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon