2. 13

2.6K 181 17
                                    

-Sveika, Gigi,-išsišiepė.-Pasiilgai?
Susiraukusi nužvelgiau jį. Visai nepasikeitęs. Tie patys veido bruožai, tamsūs plaukai.. Jo veidą puošė kvaila ir pasipūtėliška šypsena. Sukandau dantis.
-Ko nori?
-Ak, Gigi. Argi taip reikia sveikintis su senais draugais?-nusijuokė.
-Tu mūsų vos ne nužudei,-suurzgiau.
-Aš tave sušiktai buvau įsimylėjęs nuo aštuntos klasės,-taip pat suurzgė.-Ką aš turėjau daryti, kai tu pradėjai tampytis su tuo sušiktu Malik?!
-Tikrai nušaut mane,-pavarčiau akis. Jis rimtai durnas.. Aš laikiau jį savo draugu.. Geriausiu draugu, o jis dabar, po aštuonerių metų pasako, kad į šį visą laiką jis yra įsimylėjęs mane..
-Mama!-į palatą greit įbėgo Zack. Paskui jį žinoma ir visi kiti.
-Theo,-Zayn suurzgė pamatęs Theo palatoje.
-Kas jis?-Zack būdamas prie manęs, pirštu parodė į Theo.
-Niekas, jis jau išeina,-Zayn stovėjo už Theo nugaros ir norėjo paimti už jo alkūnės, tačiau Theo nesileido.
-Matau jau ir pasidaugint spėjot,-kvailai nusijuokė Theo.
-Manau tau jau pats metas,-čia įsikišo Harry. Tikriausiai pamatė Zayn suspaustus kumščius. Gerai, nenorėčiau, kad Zayn susimuštų su tuo mulkiu prie Zack..
-Mes dar susitiksim, Gigi,-Theo vėl išsišiepė.
-Su niekuo tu nesusitiksi!-Zayn stagiai ištempė Theo iš palatos. Sunkiai nurijau seiles. Nenoriu to. James, o dabar Theo? Uhh, už ką?
-Mamyte, kas čia buvo?-Zack buvo sutrikęs ir stebėjo tiek mane, tiek duris.
-Theo tik blogas žmogus, jis nieko mums nepadarys, gerai?-silpnai šyptelėjau jam. Zack linktelėjo.
-Pasiilgau tavęs,-švelniai nusijuokiau ir pabučiavau jam į galvytę.
Pažvelgusi į Ken šyptelėjau jai.
-Ačiū, kad pažiūrėjai šitą neklaužadą,-nusijuokiau.
-Juk žinai, kad aš tau visada padėsiu,-Kendall priėjusi švelniai mane apkabino.
Sėdėjome kartu su Zack ir Kendall. Harry su Zayn negrįžta jau geras penkioliką minučių.. Iš tiesų kiek neramu.. Tikiuosi jiems viskas ge...
-Gigi!-Harry greit įlėkė pro palatos duris.-Zayn tapo nevaldomu..
-Kas?!-susiraukiau.
-Jis tuoj užmuš Theo,-atsargiai pasakė stebėdamas Zack reakciją.
Greit išlipau iš lovos. Skausmas perėjo per mano kūną. Silpnai suinkščiau, tačiau nesustojau.. Negaliu leisti, kad Zayn užmuštų žmogų! Ir dar ligoninėj! Atsijungiau visas lašelines ir kitus aparatus nuo manęs.
-Aš jį užmušiu,-suurzgiau.-Ligoninėj!
-Gigi, atsargiai,-Kendall sekė man iš paskos. Priekyje ėjo Harry.  Pamačiau nedidelį būrelį žmonių priešais mus. Supratusi, kad ten Zayn, pagreitinau žingsnį. Buvau jau netoliese, kai mane aplenkė.. Tiksliau prabėgo Zack..
Kur jis..?!
-Tėti!-sušaukė. Jis prabėgo pro žmones ir sustojo pamatęs Zayn apsižergusį Theo. Tiksliau ten jau buvo nebe Theo, o kraujo bala.. Jis visas sudaužytas ir.. Nemanau, kad jis dar neprarado sąmonės... Mačiau kaip Zack paliečia Zayn petį.
-Tėti!-sušaukė. Zayn atsisuko į jį savo juodomis akimis, kurios tuoj pat tapo švelnesnėmis. Zayn greitai kvėpavo. Ir būtent tada... Zayn skruostu nusirito viena ašara. Zayn greitai apsikabino Zack ir sušnibždėjo tyliai. Tačiau aš girdėjau.
-Atsiprašau...




************
Omg xddd Neįsivaizduoju kas čia per...
Whatttt? Kodėl jis verkia? Xdd

Žodžiu, nuomonių kaip visad!!!
Ilgų nuomonių!!
Vote!

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiOnde histórias criam vida. Descubra agora