Part 17

4K 194 13
                                    

Zayn iš lėto atsitraukė ir pažvelgęs į mane šyptelėjo.
-Aš jau eisiu.
Nieko nesugebėjau atsakyti, tik linktelėjau. Jis apsisuko ir tolumoje mačiau tik tolstantį Zayn siluetą. Tai... Tai buvo kažkas wow.. Pamačiau, kad kažkas greit užtraukė užuolaidas kai aš atsisukau į namo pusę. Tikiuosi ten ne kokie vagys. Galbūt tėvai? O Dieve! Jei jie matė?!
Parlėkiau pro duris namo ir jau pačiame koridoriuje sutikau mamos keistą žvilgsnį ir nematytą šypseną veide. Kažkas nutiko? Ohh, ji matė. Tikriausiai.
-Labas, mama. Pasiilgau,-priėjusi apkabinau ją. Ji padarė tą patį.
-Kas ten toks buvo?-prikando lūpą. Oho! Negalvojau, kad mano mama taip daro...
-Draugas?-neužtikrintai ištariau.
-Aha, einam. Turėsi papasakoti konkrečiau,-man nusiavus batus, mama pagriebė už rankos ir nusivedė į virtuvę. Pavarčiau akis.
-O kur tėtis?-pasiteiravau.
-Jis grįš tik šiąnakt. Turi daug reikalų,-šyptelėjo mama, kai atsisėdom prie virtuvės stalo.
-Na, tai kas ten toks gražuolis?-nusijuokė.
-Mama! Tik draugas jis..-patempiau lūpą. Nenoriu dabar mamai pasakot visos istorijos.. Plius, tarp mūsų su Zayn nieko nėra.
-Aha, draugas.. Gigi, bet.. Tik nepamirškit apsaugų,-mama tyliau ištarė.
-Mama!-surikau. Ką ji sau galvoja?
-Gerai, gerai.-nusijuokė.-Pavalgyk ir eik miegot. Aš jau einu.-pabučiavo mano viršugalvį ir nuėjo į savo kambarį.
Neturėjau didelio noro valgyt, todėl paėmiau sūrelį ir jį suvalgiau. Paėmusi telefoną, nuėjau į savo kambarį. Persirengiau į savo pižamą ir atsigulusi į lovą, užmigau...

****
Bėgu... Mane vejasi..
Kas? Nežinau. Bet girdžiu sunkius žingsnius už savęs.
-Ne!-surikau, kai mane pagavo už rankos.
-Kalė...-nusijuokė.. Tai buvo vaikinas.. Gerai į jį įsižiūrėjusi, supratau, kad tai.. Zayn. Kodėl jis su ginklu?!
-Kam išpasakojai kur dirbu?-surėkė. Ką jis turi omeny?
-K..kur tu dirbi?-atsargiai paklausiau.
-Neapsimesk..-susiraukė ir paspaudė gaiduką. Mane pervėrė skausmas ir...

****
Pašokau iš lovos visa išpilta prakaitu. Mano kvėpavimas, po kiek laiko nurimo. Tai tik sapnas... Gigi, tai sapnas. Bet kodėl Zayn? Jis mane nušovė.. Tai tik sapnas! Pamiršk tai...
Pažiūrėjau į telefoną ir supratusi, kad jau rytas, nušlepčiojau į vonią. Palindau po dušu. Man iš galvos nedingo tas suknistas sapnas... Ką tai galėtų reikšti? Oh... Apsijuosiau kūną rankšluoščiu, o plaukus palikau palaidus džiūti. Išsiploviau dantis, veidą pasitepiau dieniniu kremu. Mano oda yra gan sausa ir tas užknisa... Išėjau iš vonios ir ruošiausi eiti prie spintos. Bet... Tai ką pamačiau, mane šokiravo... Ant mano lovos sėdėjo Zayn ir kvailai šypsojosi!
-Ką tu čia darai?!-tyliai sušukau, kad neprikelčiau tėvų.
-Tavo mama mane įleido,-prikando lūpą. Oh gosh, tai taip seksualu. Jezzz, Gigi! Durna gal? Visgi mama nemiega...
-Ko nori?-paklausiau. Man žiauriai nepatogu stovėt prieš jį tik su rankšluoščiu...
-Ežeras, pameni?-šyptelėjo.
-Ai.. Tai jau dabar išvažiuojam?-supanikavau. Aš nieko nespėjau susidėt...
-Aš pas tave atvažiavau ankščiau, tai gali eit ruoštis, palauksiu,-vėl prikando lūpą ir nužiūrėjo mane.
-Baik,-greit pasakiau ir nubėgau prie spintos. Girdėjau kai jis tyliai nusijuokė. Išsitraukiau mėlynus džinsus, pilką palaidinę ilgomis rankovėmis, juodą kardiganą ir apatinį trikotažą. Nuėjau į vonią ir apsirengiau išsirinktais rūbais.
Išėjus, pamačiau Zayn naršantį telefone. Iš po lovos, paėmiau sportinį krepšį ir atsisukau į Z.
-Kiek dienų mes ten būsim?-visai pamiršau...
-Tris,-trumpam pakėlė akis. Okey, reiškia reiks nemažai rūbų. Į krepšį prisidėjau porą džinsų, sportines kelnes, keletą maikučių, megztinių, apatinių trikotažų ir užtraukusi krepši atsisėdau prie savo makiažo staliuko. Susišukavau plaukus ir juos susirišau į netvarkingą kuodelį. Kol ryškinausi antakius, pastebėjau, kad mane stebi Zayn.
-Kas?-susiraukiau.
-Tau nereikia dažytis, tu ir taip graži,-jis kalbėjo rimtai, o ant mano veido pasirodė šypsena. Tyliai nusijuokiau ir paėmusi maskuoklį, sutvarkiau savo odos trūkumus.
-Done!-sušukau ir Zayn atsiduso.
-Pagaliau,-prunkštelėjo ir paėmė mano krepšį. Aš tik kumštelėjau jam į petį ir pavarčiau akis. Nulipome laiptais ir užėjom į virtuvę. Mama gėrė kavą.
-Mam.. Aš išvažiuoju, gerai?-prikandau lūpą. Būtų bajeris jei neišleistų.
-Gerai. Man jau pasakė,-šyptelėjo mama ir pažvelgė į Z. Aš atsisukusi į jį pakėliau antakį. Jis patrukčiojo pečiais ir aš nuėjau prie mamos. Apsikabinau ją ir su Zayn nuėjome autis batų.
Netrukus jau sėdėjom Zayn mašinoje.
-Dar turim paimt Kendall su Harry ir Louis su El.-pridūrė Zayn. Linktelėjau.
-O Liam su Sophia ir Ari su Niall?
-Ari su Niall atvažiuos su Niall mašina, o Siam turi savo savaitę,-nusijuokė.
Visiems susigrūdus mašinoje, pasisveikinom ir pradėjom ilgą kelionę į sodybą.

*******
Jaučiu boring gavosi... Kita dalis turėtų būt įdomesnė. :)

Komentaruose rašykit nuomones!

P.S. Kitai daliai 11Vote ir 3 ilgos nuomonės! :)

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora