Prabudau kažkur. Apsižvalgiusi supratau, kad tai gan didokas kambarys, su didele lova, spinta, langais į miestą ir... Turbūt viskas. Man pajudėti trukdė lašelinė prijungta prie mano rankos..
-Čia yra kažkas?-sušukau. Netrukus į šį kambarį įėjo moteris ir gan senas vyras.
-Tu..tu p..-išsprogdinusi akis žvelgė į mane moteris. Net nežinau kaip ją vadinti. Ji atrodė lyg trisdešimties. Jos garbanoti plaukai dailiai gulėjo ant merginos pečių, o daili suknelė iki kelių, išryškino jos figūrą.
-Prabudai..-užbaigė vyras. Manau jam buvo apie šešiasdešimt. Pagal tokį amžių, manau, kad jis turėjo daug plaukų. Žinoma, jie buvo žilstelėję.
-Kas.. Kur aš?-susiraukiau.
-Tu Los Andžele,-mergina nužiūrėjo mane.-Koja per tą laiką išgijo...
Susiraukusi pažvelgiau į savo koją. Ji buvo lyg ir.. Tvarstyje.. Kas čia buvo? Kodėl aš nieko neatsimenu?.
-Kas aš?
-Tu. Delilah Denmark.-vyras šyptelėjo.-Ir tu.. Esi nemirtinga. Komoje išgulėjai devynerius metus..
-Niekas netikėjo, kad tu dar atsikelsi,-užbaigė mergina. Ką?!************
Prabudau kažkur. Kas per šūdas? Kur aš? Gulėjau ant nepatogios lovos. Tikrai. Atrodo, lyg čia nebūtų čiužinio.
Aplinkui stovėjo tik nedidelis stalelis ir mažokas langas. Į mano venas buvo įstatyta lašelinė. Ir.. jaučiausi tikrai apsvaigęs.
-Čia yra kas?!-surėkiau. Netrukus pro duris atėjo kažkokia mergina. Juodi plaukai, rudos akys.. Atrodo matyta kažkur.
-Tu.. prabudai..-ji atrodė nustebusi.
-Kas tu ir kur aš?-susiraukiau.
-Aš tavo sesuo Waliyah. O tu.. Šiuo metu rūsyje, nes niekas negalvojo, kad prabusi.
-Kodėl turėčiau?-keistai nusijuokiau.
-Nes tu prabuvai komoje devynerius metus, Malik...-pavartė akis.
-Kas aš..?-susiraukiau išgirdęs tą pavardę, arba vardą..? Kodėl aš nieko nepamenu?..
-Tai tavo naujas gyvenimas.-atsiduso.-Tu David Malik.********
-Užsikrušk!-surėkiau kai suknista matematikos mokytoja prikišo VĖL mano tėvus. Ryža boba..
-Malik! Pas direktorių!-pažvelgė į mane per savo kreivų akinių viršų.
Išmečiau jai vidurinį pirštą ir pasiimdamas savo kuprinę, išėjau iš klasės trenkdamas durimis. Kaip iškęst tuos paskutinius metus?!
Vos man išėjus iš mokyklos, iškart prispito būrys merginų. Šūdas, kaip neturiu nuotaikos.
-Zack!-pradėjo kartis ant kaklo..
-Atstokit!-surėkiau ir jas pastumdamas pradėjau bėgti link parko. Ten vienintelė vieta kur galiu pabūti vienas. Be jokių nesąmonių.
Atsisėdęs ant didelio akmens, pažvelgiau į dangų.
-Aš ateisiu pas jus. Greitai....**********************
Boom! Aišku čia viską jau išdaviau.. Nu, neesmė. Maždaug kažką žinosit. Tikiuos patiko. 😂😂😂👌
Nuomonių! 💞
Ir žiauuriai reikia pasiūlymų kaip pervadint šitą istoriją.. xdd Nes to Snapchat mažai yra... Tai galit siūlyt!
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 Sezonai
Fiksi PenggemarPirmas bandymas nepavyko :))) ************* Skausmas, neviltis, džiaugsmas ir visos akimirkos.. Visa tai prasidėjo su nekalta programėle Snapchat.. Kiek toli gali nueiti susirašinėjimai? Jausmas, kai tu rašai žmogui kurio nepažįsti, drąsa jam.. Tači...