Parėjau į namus ir nužingsniavau link svetainės, kurioje žaidė mama su Zack. Šyptelėjau jiems.
-Kaip sekasi?
-Mama, močiutė sakė, kad aš turiu dvi močiutes,-Zack vos pamatęs mane, skubiai pasakė.
-Amm, tai.. išeina.. Taip.-pasijaučiau kiek nepatogiai. Zack tik ką tik sužinojo, kad Zayn yra jo tėtis, o dabar ir antra močiutė. Man to būtų per daug. Tačiau Zack... Atrodo, kad jis viską lyg... Žinotų.. Jis nereiškia didelių emocijų ar kažko panašaus. Atrodo, kad jis labai greitai prie visko prisitaiko..
-Oho,-sušnabždėjo.
-Aš esu tavo mamos mama, o kita močiutė yra tavo tėčio mama,-MANO mama viską gražiai paaiškino Zack.-Aš einu persirengti. Tikiuosi dar yra keletas rūbų,-pakėlusi antakį atsisukau į mamą.
-Žinoma,-nusijuokė. Linktelėjau ir po šitiek laiko užlipau laiptais į savo kambarį. Vos pradariusi kambario duris, jį išvydau tokį patį, kokį ir buvau palikusi. Tik dabar jis buvo šiek tiek labiau aptvarkytas. Žinoma, ačiū mamai..
Nuėjusi prie spintos, atsidariau ją. Čia buvo pakankamai nemažai rūbų. Na, ne tiek kiek čia tūnodavo seniau, žinoma... Išsitraukiau timpas ir didelę maikutę, prumpomis rankovėmis.
Apsirengiau viską, o Ari duotus rūbus, nunešiau į vonios kambarį išskalbti.
-Gigi, tau skambina!-mama sušuko iš apačios. Greit nusileidau laiptais ir paėmiau telefoną iš jos rankų. Man skambino.. Harry? Jis man retai kada skambindavo. Dažniausiai prisijungdavo į pokalbį kol kalbėdavomės su Kendall. Keista.
-Alio,-atsiliepiau.
-Ken,-Harry uždusęs balsas nuskambėjo kitoje pusėje.-Tu turi atvykti čia..
-Ką? Kas.. Kur?-susiraukusi nuėjau į virtuvę, nes sulaukiau keisto žvilgsnio ir Zack. Tikiuosi tai nebus kažkas žiauraus...
-Zayn... Jam..Labai blogai,-sustojo.
-Kas?! Harry, nebūk subinė ir sakyk normaliai,-suurzgiau.
-Tu turi atvykti į 'City' klubą dabar.. Zayn, jis yra apsirūkęs.. Čia yra kitos gaujos žmonių, todėl jie kiša jam pavojingus narkotikus, kurių jis neatsisako.-Harry sunkiai pabaigė.
-K..Kodėl jis neatsisako?!-susiraukiau. Jaučiau kaip mano rankos dreba. Kas per šūdas?!
-Jis rūko velniai žino ką! Nežinau, aš rimtai nežinau ką daryti. Jis atrodo palūžęs..-Harry caktelėjo liežuviu.
-G..gerai,-atsisukau į tarpdurį kuriame stovėjo mama.-Tuoj būsiu.
Padėjusi ragelį, greit suvirškinau visą informaciją ir išsikviečiau taksi.
-Mama, Zayn yra labai blogai. Turiu lėkti. Prašau, pabūk su Zack,-viltingai į ją pažiūrėjau.
-Nesijaudink, Gigi. Viskas bus gerai,-ramino. Staiga prie mamos pasorodė Zack.
-Mamyte, kur tu eisi?-susiraukė.
-Aš.. Turiu trumpam išeit. Pabūk su močiute, gerai?-greit jam atsakiau. Jis linktelėjo ir aš išbėgau pro namų duris. Kas čia dedasi? Kodėl Zayn daro tokias nesąmones??! Kodėl Harry negali jam padėti? Uhhh, čia tiek daug klausimų.. Pamačiusi stojančią taksi mašiną, greit įlipau į ją.
-Sveiki,-staigiai pasisveikinau.-Jei galit kuo greičiau į City klubą.
-Tuoj, čia netoli,-atsakė vidutinio amžiaus vyras ir toliau jis susikoncentravo į kelią. Dėkoju jam, kad greičio nelėtino. Nenoriu, kad Zayn kažkas nutiktų.
-Štai,-padaviau vyrui pakankamai pinigų, kuriuos pagriebiau bėgdama iš namų. Iššokau iš mašinos ir mano ausis iškart pasiekė garsi muzika.
Kur man čia eiti? Vaikščiojau pro žmones. Galima sakyt, kad stumdžiau juos. Nieko pažįstamo čia nemačiau. Netrukus pajaučiau ranką ant savo peties. Staigiai atsisukau ir prieš save išvydau Harry.
-Kur?! Kur jis?-susiraukiau.
-Einam. Nepasimesk,-jo balsas drebėjo. Pradėjau sekti iš jo paskos.
-Kodėl jis tavęs neklausė?-susidomėjau. Juk Zayn su Harry visada būdavo geriausi draugai..
-Ten yra kitos gaujos žmonių. Kaip ir sakiau. Jie manęs neprileidžia prie jo. Turėsi kažkaip pavaidint,-Harry staigiai atsisuko į mane ir aš nestipriai įpuoliau į jo krūtinę. Linktelėjau. Harry pasitraukė, o aš susiraukiau. Jau čia? Pažvelgiau už kampo. Ir.. Ne. Ką jis daro. Čia stovėjo gal penki stamboki vyrai ir dvi kažkokios kekšės. Zayn šalia kažkokio kito vyro sėdėjo susiraukęs ir stebėjo pridėtą švirkštą prie jo venos.
-Šūdas, ta spalva nereiškia nieko gero,-Harry atsiduso.-Eik.
Įsižiūrėjusi supratau, kad švirkšto turinio spalva yra kiek melsva. Greit nurijusi seiles pradėjau eiti link jų.
-Zayn!-sušaukiau, kai jo pirštas pajudėjo, taip pastumdamas švirkštą į priekį. Jis greit atsisuko. Zayn akys.. Jos tiesiog buvo visos raudonos. Ko jam davė?! Kas per... Dabar viską supratau. Jie nori nužudyti Zayn. Jie nori perimti jo gaują. Ir jie viską padarys taip, kad tai gautų...***********
Kažką parašiau.
Su mamos diena, Gigi :) Lol...Tai va, Nuomonių ir Vote'inkit!
BINABASA MO ANG
Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 Sezonai
FanfictionPirmas bandymas nepavyko :))) ************* Skausmas, neviltis, džiaugsmas ir visos akimirkos.. Visa tai prasidėjo su nekalta programėle Snapchat.. Kiek toli gali nueiti susirašinėjimai? Jausmas, kai tu rašai žmogui kurio nepažįsti, drąsa jam.. Tači...