3. 11

1.5K 111 20
                                    

Delilah POV.

Supanikavau. Tai šūviai. O jeigu tai šūviai, tada tai ir mafija. Dieve, kodėl aš sušiktai leidau Max išvažiuoti. Dabar tikriausiai aš mirsiu..
-Jie tikriausiai žino, kad Max nusipirko butą čia,-pradėjau drebėti ir parodžiau Zayn į savo buto duris.
-Tada greičiau einam pas mane,-juodaplaukis pagriebė mane už rankos ir greit užrakino savo buto duris.
-Manai jie čia neis?-prikandau lūpą.
-Nežinau..-Zayn atrodė sutrikęs ir.. išsigandęs. Manau. Jei nebūčiau pas jį, jis tikrai būtų saugus.
Vaikinas priėjo prie durų ir pažiūrėjo pro akutę. Staiga šaižus garsas nuaidėjo koridoriuje. Zayn atšoko nuo durų.
-Jie išlaužė tavo buto duris,-sunkiai nurijo seiles.
-Reikia skambinti Max,-pradėjau ieškoti savo telefono kišenėse. Ir kokia kvaila aš esu?! Nuo kada pižamos šortuose nešiojuosi telefoną?! Šūdas.. ir mintonai neatsimenu numerio..
-Ką daryt?-cakrelėjau liežuviu ir užsiėmusi už galvos pradėjau vaikščioti pirmyn ir atgal. Staiga nuskambėjo Zayn durų skambutis. Sustingau ir atsisukau į Zayn. Jis kaip ir aš stovėjo išsprogdinęs akis.
-Bėk, pasislėpk!-sušnypštė.
-Ką?!-susiraukiau.-Taigi tave nužudys!
-Viskas bus gerai,-pasakė žiūrėdamas man tiesiai į akis.-Eik, greičiau.
Sunkiai apsisukau ir tyliai nubėgau į kažkokį kambarį. Radusi vonios kambarį, užrakinau duris ir pasislėpiau už skalbimo mašinos. Sustingusi klausiausi ir steigiausi kažką išgirsti. Girdėjau neaiškų Zayn balsą ir keletą žemų, vyriškų. Išgirdau  kaip kažkas krenta ant žemės. Manau, tai žmogaus kūnas.. Dieve, tikiuosi Zayn gyvas. Ir ten krito ne jis...
Pradėjau girdėti artėjančius žingsnius. Prašau, tik nedaryk durų, tik ne...
-Atrakink,-suurzgė vyriškas balsas iš anapus durų. Atrodo kvėpavimas lyg sustojo. Tačiau jau netrukus pasigirdo spynos lūžio garsas ir tas vyras stovėjo kambaryje. Užsimerkiau. Netrukus pajaučiau, kaip tas vyras stipriai pagriebia man už rankos.
-Mes išnaikinsim jus, Malik,-suurzgė ir trenkė iš kažko sunkaus man per galvą. Kas per šūdas?!


********
Žiauriai trumpa dalis, bet yeahhh, nenorėjau visko sudėt į vieną dalį.
Kitoje dalyje manau jau viskas paaiškės. Beveik viskas. Kažką jau esu suplanavusi, todėl laukitt.

Ir parašykit NUOMONES APIE VISĄ ISTORIJĄ!
VOTE!

Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 SezonaiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant