Zack POV.
Pagaliau atvažiavom. Kelias buvo tikrai ne trumpas ir ne patogus.. Pusę kelio Niall mašina sukinėjosi miškuose tarp medžių.. Nenustebčiau jei dabar ji būtų begalo murzina.
-Dabar bereikia palaukti kitų,-suburbėjo Wali.
-Tom parašė, kad jie jau netoli,-atsisuko Harry.
Visi sėdėjome tyloje iki, kol atvažiavo likusios mašinos. O jų čia tikrai buvo daug. Nesuprantu iš kur Wali turi tiek žmonių..
Pamatęs, kad jau visi lipa lauk, aš išėjau į gryną orą taip pat.
-Zack, saugokis. Tu greičiausiai turėsi eiti su Niall. Klausyk jo ir prašau, nesusižeisk..-Wali uždėjo rankas man ant pečių. Linktelėjau ir nuėjau prie Niall. Kiek supratau jau visi pasiskirstė grupėmis. Tokias pakankamai dideles grupes suskaičiavau šešias.
-Tiesiog laikykis prie manęs, gerai?-Niall atsiduso. Sumurmėjau teigiamą atsakymą ir pradėjau eiti į mišką. Niall ėjo šalia manęs, o visi kiti už mūsų.
-Pro kur turėsim eiti?-pasidomėjau.
-Mes turim galinį išėjimą.
-Štai, jau matosi,-vienas vyras parodė pastatą laukuose. Gerai, kol esame miške galime apsižiūrėti.
-Kažkodėl atrodo kaip išmirę,-tėškė repliką vienas vyras. Iš tiesų. Lauke nebuvo nei vieno žmogaus. Bet gerai sakoma, nespręsk apie nieką iš išvaizdos. Negali žinoti kas ten dedasi viduje.
-Manau, kad greitai bėgam prie to išėjimo, o tada pradėsim,-Niall pareiškė. Visi buvo be pradedantys bėgti, tačiau aš juos sustabdžiau.
-Palaukit. Snaiperiai,-parodžiau į tris vyrus, kurie gulėjo ant stogo. Jie gerai sugalvojo. Jų beveik nesimato.
-Kas turit duslintuvą?-Niall staigiai paklausė.
-Imk,-padavė daiktą, dar vienas vaikinas.
-Nu, o dabar pažaiskim,-blondinas uždėjo jį ant ginklo ir padavė man.-Rodyk savo sugebėjimus.
O šūdas.. Jie gan toli. O aš.. Nepasakyčiau, kad esu geras šaulys. Ta prasme, ginklą laikiau rankose tik keletą kartų... Atsidusęs, paėmiau ginklą ir nusitaikiau į vieną iš tų vyrų. Gerai, jis gan stambus, todėl uhh Zack. Susikaupk ir neprašauk. Užtaisiau ginklą ir dar kartą geriau nusitaikęs, šoviau. Vyras krito. Reiškias pataikiau.
-Oho,-nusijuokė Niall.-Dabar tai padaryti reiktų greičiau.
Niall vėl pasiėmė ginklą ir greitai nušovė likusius snaiperius.
Žinot, kai kiti nužudę žmogų sako,kad jaučia kaltę, ar dar kokią nesąmonę? Aš to nejaučiu. Visiškai nieko. Galbūt dėl to, nes nesu įsitikinęs ar tas vyras negyvas, bet abejoju ar tai turi reikšmės. Aš jį pašoviau, bet dėl to savęs nekaltinu. Ar tai labai blogai?..
-Dabar bėgam,-užteko šių Nial žodžių ir visi pradėjom artėti prie mums reikiamo įėjimo. Galėjau įmatyti Wali bėgančią kitoje pusėje. Pasiekus pastato sieną, visi prisiglaudė prie jos.
Niall kažką pažiūrėjo savo telefone ir linktelėjo atsisukęs į visus.
-Įeinam tyliai. Jie pamatot žmogų, šaunat. Bet nevisi iš karto,-blondino rimtas žvilgsnis nužvelgė mus visus.
Niall tyliai atidarė duris ir įėjo vidun. Paskui žinoma visi kiti. Viduje buvo labai tylu. Labai. Lyg nebūtų nė gyvos dvasios.
-Mes čia pataikėm?-apsižvalgiau.
-Dabar, jau nežinau..-Niall susiraukė. Čia tikrai kažkas netaip. Jei jie žinojo kur šitie sandėliai randasi, tai reiškias ir... Negi jie žinojo, kad mes atvažiuojam. Žinoma! Wali sužinojo, kad mano tėvai pagrobti, dėl to tas James žinojo.. Jis žinojo, kad mes atvažiuosim jų gelbėt..
Įėjom į didelę salę. Tokia pati yra ir Wali būstinėse, tik pas ją kiek didesnė. Čia buvo visi. Visi mūsų žmonės. Staiga pamačiau keletą vyrų viršutiniuose balkonuose. Dabar aš supratau..
-Tai spąstai!-šokau ant Niall, taip pastumdamas jį nuo atskrendančios kulkos. Tie keli vyrai žinojo kas čia vadovauja. Harry ir Niall nesužeisti. Tačiau.. Wali to nepastebėjo. Mergina krito ant žemės susiimdama už peties.
Pribėgau prie jos.
-Zack, bėk. Bėk ir išgelbėk Zayn su Gigi. Palik mane, aš.. kaip nors,-ji kalbėjo greitai. Aplinkui prasidėjo susišaudymas, o aš neturėdamas kur dėtis, užbėgau už laiptų kampo. Tai negerai.. Labai negerai..***********
Grynai rašydama pakeičiau savo mintis.. :D Nežinau, kažkokia nesąmonė gavosi biškį, bet kaip nors.Nuomonių!
YOU ARE READING
Mafia Boy // Z.M. | Baigta ✔ 1, 2, 3 Sezonai
FanfictionPirmas bandymas nepavyko :))) ************* Skausmas, neviltis, džiaugsmas ir visos akimirkos.. Visa tai prasidėjo su nekalta programėle Snapchat.. Kiek toli gali nueiti susirašinėjimai? Jausmas, kai tu rašai žmogui kurio nepažįsti, drąsa jam.. Tači...