#BeyondTheDimesions
Chapter 1
"Aughhh,...You are hurting me! "
"Baby please...saya tidak mau ba kita bepisah. Apapun yang berlaku saya akan tetap sayang kau..." Evan cuba lagi pujuk Roselle. Dia pegang tangan Roselle. Roselle cuba kasi lepas genggaman tangan Evan.
"I have my new life now. Saya tida hati sudah sama kau...what else do you want?" Roselle terus cuba melepaskan genggaman tangan Evan.
"Please baby...."Evan terus peluk Roselle dari belakang.
"I went here, this far just to meet you...to fix our relationship. Saya tinggalkn office saya macam tu saja sebab kau baby..." Evan kasi dekat muka dia di muka Roselle. Dia kiss pipi Roselle.
"Sayang...I love you..." Mata si Evan mula beair. Dia tidak faham mana salah dia smpi Roselle bernait mau putuskan pertunangan dorang.
"You don't understand me." Slow sda tu cara Roselle becakap. Dia tutup mata dia rapat-rapat. Evan terus kasi pusing badan Roselle perlahan-lahan.
"Baby...." Dia bilang. Dia peluk. Dia kiss forehead Roselle. Gently kiss her lips. Baru dia belai tu rambut si Roselle yang lurus panjang. Dia rindu. Betul-betul rindu...Dia kiss lagi Roselle punya lips. Roselle plahan-lahan peluk leher Evan. Dia bagi respond. Nafas dorang turun naik. Evan trus tolak badan si Roselle pergi dekat tu katil hotel. Hotel tempat dia check in area Brickfields, semenanjung. Selama 2 bulan dia tahan kerinduan dia. Evan baringkan badan Roselle atas katil. Dia kiss Roselle gently. Turun di leher, dia kiss lagi. Turun di dada. Dia buka button blouse Roselle satu-persatu. Nafas Roselle turun naik waktu itu. Dan......'Do Evan...do for the last time and it will be end forever......'
************************************
FLASH BACK
One week ago(seminggu lepas)Roselle tutup mata dia rapat-rapat. Dia rindu Evan. Sentuhan Evan. Tapi dia tidak mampu terima. Dia tingu ja gambar yang di hantar melalui WhatsApp. Si Evan sma cousin dia Ranya. Dorang bepeluk mesra?
Dia baca lagi.
"Kau tda layak sebenarnya sama-sama Evan. Kau tu penipu. Kau tu anak penagih kau tda sedar ka kau punya bapa tu hisap batu?"
Punya sakit hati dia. Memang mama si Evan tidaka pernah suka dia. Evan sembunyikan identity dia dari parents dia selama itu. Air matanya terus saja mengalir...
"What I did wrong Evan...? You promised to protected me...but now... saya syg kau Evan tapi kenapa macam ni...? " Dia nangis lagi. Lahir dalam keluarga yang porak peranda. Mama dia ada kedai makan sini salah sebuah pekan di Sabah. Bapa si Roselle jarang balik. Balik sja dia terus minta-minta mama si Roselle duit untuk beli syabu. (Sejenis Dadah berbentuk batu). Dia masih ada 4 orang adik beradik yang perlu di tanggung. Dia betul-betul kecewa dengan kehidupan yang mcm tu.Roselle baca lagi...📱
"This is he last time I will remind you. Start your new life at semenanjung and leave Evan. Return the engagement ring if you want your father to be free. He is in jail now!
Your Mother's restaurant won't last long. If you don't want to lost them forget about Evan and remember... don't ever say a word to him!
This is a warning!"
Roselle terus menangis. Penipuannya terbongkar akhirnya. Evan tidak mampu menyimpan rahsianya. Biarla...dia serahkan sja pada takdir...
************************************
Roselle buka mata dia pelan-pelan. Dia tingu muka Evan. Dia kis forehead Evan. Turun di hidung, di lips baru dia pelan-pelan bangun. Dia kasi alih tu tangan Evan yg masih peluk badan dia. Dia pungut baju dia dan dia pakai. Roselle sempat kasi tinggal note di atas meja tepi katil. Dia buka engagement ring dia baru dia letak atas tu note. Dia trus keluar dari bilik hotel. Dia tinggalkan Evan dengan hati yang terluka. Dia tidak dapat tahan air mata.
........................................................
YOU ARE READING
Beyond The Dimensions (Di luar Dimensi)
FantasySinopsis *Cerita rekaan semata-mata* Beyond the Dimensions atau di luar dimensi mengisahkan hidup seorang wanita yang bernama Roselle Robinson. Roselle merupakn seorang guru tadika yang patah hati selepas memutuskan pertunangannya dengan Evan. Evan...