Yg lain2 kecuali Jimin: BWO!!!!!!!!!!!!!!
Namjoon: kau masak hope?..biar betik(muka tak percaya)..
Minha: asal korang semua tak percaya...
Jungkook: sebab Hoseok hyung mana tahu masak..makan tahu la kan..tiba2 je masak hyung....
Semua pandang Minha dgn pandangan curiga...
Nak tahu kenapa diorang curiga..sebab..Hoseok yg asal tak reti masak..lagi satu dia tu pemalas kalau suruh masak ada je alasan..kalau dia masak dapur boleh terbakar tahu tak..macam rap mon la..haha..sebab tu diorang tak percaya bila Minha cakap dia masak...
back to the story...
Minha: 'erkk..kena lagi..asal hari ni aku asyik terkena je....bagi je la alasan apa2 pun..'(dalam hati)...apa kata makan dulu..nanti aku cerita...
Sambil2 makan..Minha pun reka cerita kenapa dia pandai masak bla bla bla...
Jin: owhh..ye ke..ha bagus la tu...nanti boleh la kau tolong hyung masak..
Minha: boleh je...
Yoongi: wooiii korang tak nak balik ke...esok sekolah..kang lambat bangun Jin hyung menyalak pulak pagi2...
Jin: (ketuk kepala Suga)...dah lama hidup ke (death glare)...
Jungkook: err..okay2 kita balik..jom..Jimin hyung..Hoseok hyung jumpa esok..bye..
Selepas tu diorang pun balik bilik masing2..perut dah kenyang...apa lagi tidur la...haha..lagi pun esok sekolah...waktu Minha nak masuk tandas..tiba2 dia rasa ada orang tarik tangan dia...siapa lagi kalau bukan..................
Minha: yah..Park Jimin..kau apahal tarik aku...
Jimin: kau bagitahu aku betul2..siapa kau sebenarnya....
Minha: (terkejut)..'erkk..dia tahu ke aku siapa..tak boleh jadi ni..mati la aku kalau dia tahu..nanti ahli Bts pun mesti tahu'(dalam hati)...apa yg kau merepek..aku Hoseok la..Jung Hoseok..kawan kau..takkan tak kenal...
Jimin: kenapa perangai kau lain sgt..tak macam Hoseok..
Minha: erkk..owhh kau nak cakap aku bukan Hoseok la..kau nak bukti.okay fine..aku buka baju aku sekarang..(nak buka baju dia..tapi dia sendiri menggeletar xD)..'harap la dia percaya..tolonglah'(dalam hati)..
Jimin: tak yah la..aku percaya kau...
Minha: 'huh..lega..nasib dia percaya..kalau tak mati aku kena buka baju depan dia xD'(dalam hati)...
Selepas habis drama tak berbayar yg dibuat oleh minseok(bukan minseok exo xD)..minseok(Jimin+Hoseok) diorang pun tidur..ye la penat...haha..
#to be continued
YOU ARE READING
Flower Boy High School
RandomJung Minha merupakan seorang gadis yg agak boyish.Suatu hari disebabkan abang kembar dia, Jung Hoseok Minha terpaksa menyamar sebagai lelaki di Junghwa High School iaitu sekolah milik keluarga diorang.Di sekolah tersebut Minha telah bertemu dengan 6...