Minha dgn Hoseok diminta untuk pulang ke rumah omma dgn appa diorang sebab ada benda penting yg diorang nak discuss.....sebenarnya omma dgn appa diorang tak tahu tentang yg apa yg diorang buat..muaahhaha..takut la tu..nasib tak kantoi...
Hoseok: anyyeong!!!!!!!!!!!!!!!! (menjerit)...
Minha: (ketuk kepala Jhope)....woiii..dwaeji..kau jgn menjerit boleh tak..
Hoseok:(gosok kepala yg kena ketuk)...woii..badak..kau apahal ketuk kepala aku...bodoh arrr...
Minha: suka hati aku la monyet...bluewrkk..xD
A.Jung: apa ni gaduh2..kamu berdua kalau tak gaduh tak boleh ke...
Minha: si kuda ni yg cari pasal dulu..
Hoseok: woii..asal aku pulak -_-
O.Jung: dah2..jgn gaduh dah..ni omma dgn appa panggil kamu berdua sebab ada benda nak discuss..
Hoseok: benda penting apa tu omma..appa..
O.Jung: sekejap...kita tunggu seseorang...
Minha: tunggu siapa pulak..ada tetamu ke....
???: annyeong..maaf saya lambat..
Mereka semua memandang kearah suara tersebut..dan.......................
Minha&Hoseok: Jimin!!!!!!!!!!!!!!
Jimin:(tengok Jimin dgn Hoseok)....Minha....Hoseok...
Omma dgn appa diorang tengok diorang dgn pelik....
O.Jung: Jimin..kenal dgn Minha ke...
Jimin: erkkk..s..a..ya...
Minha: aah..kitorang kenal..si kuda ni yg kenalkan Minha dgn Jimin..
Hoseok: woii..asal aku pulak..bukan kau--
Minha pijak kaki Hoseok dan memandang Hosoek dgn pandangan kau-nak-rahsia-kita-bocor-ke-bodoh -_-
Hoseok: a..ah..Hoseok yg kenalkan diorang berdua...(berbisik dekat Minha)..sakitlah gila kaki aku...
A.Jung: haih..dah2..Jimin duduk la...
Jimin: thank you uncle...aunty....kenapa panggil saya datang sini..
O.Jung: okay macam ni..omma dgn appa dah buat keputusan nak kahwinkan Jimin dgn Minha..
Jimin,Hoseok&Minha: Apa!!!!!!!!!!!!!
Minha: ha..haha..omma..appa..are you kidding me...tak kelakar pun...
A.Jung: kami serius..dan kami nak tanya dan minta pendapat Minha dgn Jimin...
Hoseok: pftttttttttttt...bhahahahahahahaha xD
Semua memandang Hoseok dgn pandangan pelik + menyampah..
Minha: (baling bantal dekat Hoseok)..kau kenapa vahavi..kena rasuk dgn jin kuda ke -_-
O.Jung: haih...dah2...(pandang Jimin)...Jimin setuju tak...
Jimin: hmm...saya setuju....
Minha: Jimin!!!!...
Hoseok hanya memandang Jimin dgn pandangan kau-biar-betul-Jimin-nak-kahwin-dgn-adik-aku-yg-otak-senget-ni.. O.O
Jimin: (hanya buat bodoh)...
O.Jung: okay kalau macam tu..minggu depan kita akan buat majlis perkahwinan kamu berdua..
Jimin,Minha&Hoseok: ha!!!!!!!!!!
#to be continued..................
YOU ARE READING
Flower Boy High School
RandomJung Minha merupakan seorang gadis yg agak boyish.Suatu hari disebabkan abang kembar dia, Jung Hoseok Minha terpaksa menyamar sebagai lelaki di Junghwa High School iaitu sekolah milik keluarga diorang.Di sekolah tersebut Minha telah bertemu dengan 6...