Bts & Minha: Jimin!!!!!!!!!!!!!!
Selepas menumbuk mamat2 vahangang tu..Jimin dengan muka selamba badaknya pergi dari situ....Kesian mamat tu..kena tumbuk xD..padan muka...Bts dengan Minha mengikut Jimin..tiba2 bts berasa pelik dengan perangai.Jimin...diorang rasa ada sesuatu yg tak kena dengan Jimin..tak pernah2 pulak Jimin mengamuk sampai tumbuk orang..paling koman pun dia bagi warning ja siapa yg cari pasal dgn dia...
Jimin POV..
Arghhhh..asal dengan aku ni..kenapa hati aku rasa sakit bila tengok diorang buat Hoseok macam tu..tak pernah aku rasa macam ni...aku dah gila kot..sedang Jimin bermonolog..bts menghampiri dia...
Bts: woii Jimin...
Namjoon: kau apahal Jimin..pelik betul...asal kau tumbuk geng2 monster x tu..
Jin: (ketuk kepala Namjoon)..bukan monster x la bodoh..monsta x....
Namjoon : ehh suka hati la aku nak sebut apa pun..dah memang diorang monster pun...ha Jimin kau apahal..cuba cerita kat kitorang..
Jimin: tak ada apa la...
Taehyung: ye2 je kau...kau fikir aku tak perasan tadi...
Bts & Jimin: perasan apa...
Taehyung: aku perasan..si Jimin ni kelam kabut waktu datang kelas..selalu kau selambar je kalau lambat....ha..tadi aku nampak kau siap senyum lagi waktu Hoseok perli cikgu harimau tu...
Bts pandang Taehyung dgn pandangan..kau-biar-betul-alien..
Taehyung: betul la...
Jimin: bila masa..
Namjoon: eleh tak nak mengaku pulak...tapi macam pelik je kau senyum sebab Hoseok buat lawak..selalu kalau dia buat lawak...muka kau cool je...
Bts sedang berfikir akan kata2 namjoon...tiba2.. datang lah satu makhluk ni yg bijak sangat pergi sergah diorang xD....siapa lagi kalau bukan...................
Minha: woiiiiii!!!!!!!!
Jin: oh mak aku tertendang buntut namjoon xD
Taehyung: oh mak kau merah xD
Jungkook:( jatuh atas tanah xD)..aduh..sakitnya..(gosok punggung)..
Namjoon: tersepak suga yg tengah tidur xD....
Jimin: (muka selamba + cool)...
Suga: aduh..sakit woii..kau tendang aku apahal namjoon...(tolak Namjoon)..
Namjoon: sorry hyung..aku tak sengaja..Hosoek punya pasal la...
Jin: (mengetuk kepala Hoseok)..yah..Jung Hoseok..kau nak kitorang kena serangan jantung ke..ishh..
Minha: hahaha..lawak doh korang..melatah bagai...
Jimin hanya ketawa melihat perangai Hoseok..dia pelik sebab dia rasa Hoseok tu bukan Hoseok yg sebenar..macam orang lain je..muka memang sama..senyum pun sama..cuma...........................................perangai je tak sama dengan Hoseok yg dia kenal..dia dah mula syak yg bukan2 tentang Hoseok...
Diorang pun berbual dan bergelak ketawa sampai habis waktu rehat...selepas rehat diorang masuk ke kelas masing2..dan menyambung pelajaran semula...tanpa mereka sedar..seseorang oops..bukan seseorang tapi satu geng memerhatikan mereka dengan perasaan marah....
???: aku akan balas dendam dekat korang semua..terutama kau Park Jimin sebab tumbuk aku tadi..
#To be continued
YOU ARE READING
Flower Boy High School
RandomJung Minha merupakan seorang gadis yg agak boyish.Suatu hari disebabkan abang kembar dia, Jung Hoseok Minha terpaksa menyamar sebagai lelaki di Junghwa High School iaitu sekolah milik keluarga diorang.Di sekolah tersebut Minha telah bertemu dengan 6...