Keesokkan harinya.....
kring!!!!! kring!!!!!!!
Minha yg mendengar bunyi jam terus bangun dan menutup jam tersebut..apabila dia melihat jam tersebut................
Minha: ha.....7.30..dah lambat..Jimin!!!!!!!!
Minha melihat Jimin masih tidur dibuai mimpi indah la'sangat'...entah2 dah sampai ke puncak himalaya tak...Minha pergi ke katil Jimin dan mengejutkan Jimin...
Minha: woii..Jimin..bangun lah..dah lambat la..(menggoncang badan Jimin)...
Jimin: (tak ada respons)...
Minha: ergg..siap kau (tarik nafas hembus dan.....) PARK JIMIN!!!!!!!!!!! BANGUN..KITA DAH LAMBAT GILA!!!!!!!!
Jimin: (bangun mengejut)..kau apahal setan..
Minha: kau tengok ni(tunjuk jam)....
Jimin: ha..7.30..woii dah lambat....asal kau tak kejut aku...(bangun dan menuju ke bilik air...)
Minha: otak kau..aku pun baru bangun...
Memandangkan diorang berdua dah lambat..diorang pun kelam kabut la bersiap..sampai diorang tak sedar yg diorang telah tertukar sesuatu...
Di kelas 5A-1..
Diorang kelam kabut lari dan....ganggggg(bunyi pintu)...semua dalam kelas memandang diorang...
Minha: saem..sorry kitorang lambat..
C.Jongkook: kenapa kamu berdua lambat..ha..Park Jimin..kamu selalu lambat...
Minha: cikgu..kitorang lewat bangun..chill la cikgu jgn marah nanti cepat tua..kan tak ada orang nak...
semua yg ada dalam kelas ketawa dgn apa yg Minha cakap termasuk Bts dgn..............Jimin...
ehh..Jimin?..
C.Jungkook: erhhh..dah kamu berdua boleh duduk..lain kali kalau lambat lagi..saya denda kamu berdua...
Diorang belajar macam biasa...sehinggalah waktu rehat....diorang semua pergi kafe untuk makan..tiba2 Jin berhenti dan berdiri depan Jimin dgn Minha..Minha dgn Jimin tengok Jin pelik je..
Minha: apahal kau pandang kitorang macam tu hyung..
Jin: cuba korang berdua tengok korang berdua pakai baju siapa..
Minha dgn Jimin pun tengok baju masing2 dan dua2 terkejut sebab................................diorang dah tertukar baju haha...Minha pakai baju Jimin..Jimin pakai baju Minha...ni mesti kes kelam kabut nak pergi kelas tadi sampai tak sedar baju siapa yg diorang pakai..main rembat je...
Minha: macam mana aku boleh pakai baju Jimin pulak...Jimin kau tukar baju dgn aku ke..
Jimin: bila masa pulak....
Taehyung: tak sedar la tu tertukar baju haha...
Dah sampai kafe ....diorang pun mengambil tempat untuk makan..tiba2..datang sekumpulan beruk ke arah Bts dan mengganggu Bts nak makan...
???: hai..darling..(usap2 rambut Hoseok)..
Minha: (menepis)...kau apahal...
???: wow2..marah ehh..(cuba nak raba Minha dekat paha)...
owhh ya..dekat meja makan Minha duduk dekat hujung sekali sebab tu mamat tu senang raba dia xD....yg raba dia tu pulak sebenarnya..gay xD diorang suka Hoseok....ada gay okay kat sekolah tu..nama pun sekolah lelaki..xD
Minha: 'erkk..apahal mamat ni raba aku pulak..geli siakk..memang nak kena'(dalam hati)...
Minha nak bangun dan belasah mamat2 vahangang tu tapi tiba2 ada tangan lain yg sangat pantas menumbuk mamat tu sampai terjatuh...semua yg ada dekat situ terkejut terutama sekali Bts dgn Minha..siapa lagi kalau bukan..........................
#To be continued..
saya baru first time buat fanfic..saya ni suka membaca dan berimaginasi.so kalau tak best saya minta maaf....
YOU ARE READING
Flower Boy High School
RandomJung Minha merupakan seorang gadis yg agak boyish.Suatu hari disebabkan abang kembar dia, Jung Hoseok Minha terpaksa menyamar sebagai lelaki di Junghwa High School iaitu sekolah milik keluarga diorang.Di sekolah tersebut Minha telah bertemu dengan 6...