Part 20

66 9 0
                                    

Semua memandang Jimin dgn pandangan 'lebih-baik-kau-explain-sebelum-kitorang-bunuh-kau..'

Jimin menelan air liur kerana takut tengok ugutan Bts....

Jin: Jimin..apa semua ni..macam mana boleh ada perempuan dekat sini..kau tahukan undang2 sekolah ni macam mana....

Jungkook: hyung....dia cakap(tunjuk Minha)..dia adik Hoseok hyung..

Bts kecuali Jimin: Bwo!!!!!!!!!...

Namjoon: jap2..bila masa Hoseok ada adik..dia tak pernah cakap pun...

semua memandang Minha..Minha hanya menundukkan muka sebab dia takut + malu..dia rasa bersalah sebab dah tipu Bts...

Jimin: okay2..biar aku explain...ni Jung Minha..adik Jung Hoseok...diorang berdua kembar sebab tu muka diorang sama...kenapa Hoseok tak bagi tahu kenapa dia ada adik tu..korang tanya la dia sendiri....

Dan Jimin pun cerita semula tentang apa yg Minha bagi tahu dia..tanpa tertinggal satu pun...

Jin: tapi still melanggar undang2...walaupun sekolah ni milik keluarga Jung tapi tetap kena ikut peraturan....

Minha:(melutut dan menangis)..

Bts:(terkejut)..

Minha: saya minta maaf..saya tak berniat nak tipu awak semua..(menangis)...

Taehyung: err..hoseok..tak..Minha..(berjalan ke arah Minha dan duduk di depan Minha)....(mengangkat dagu Minha supaya memandang dia)...kitorang tak salahkan awak pun...

Jimin membara je tengok perbuatan Taehyung dekat Minha..haih..takkan jeles kot..haha..bersabarlah wahai anak park (peace xD)..

Jin: ermm..Minha..bangun la..kitorang tak marah awak pun..

Jungkook: aah...betul tu hyung..opss...silap......noona....

Minha pun bangun tapi still menunduk sebab malu nak pandang ahli Bts sebab diorang dah tahu dia perempuan....

Namjoon: jap..Jimin..maknanya kau dah tahu la..dia perempuan...berapa lama kau tahu..

Jimin: err...2 minggu..

Jin: asal tak bagitahu kitorang...

Jimin: dah dia suruh aku rahsiakan..aku rahsiakan la...

Suga: habis tu..si kuda tu bila balik...huh..siap la dia balik nanti..aku kuda2 kan dia xD (macam pelik je)...

<<Skip>>>


#to be continued....................

Flower Boy High SchoolWhere stories live. Discover now