Part 18

56 7 0
                                    

Selepas berjumpa omma dgn appa dia..dia pun balik ke sekolah dgn perasaan geram..dia geram sebab omma dgn appa dia nak suruh dia kahwin.....Hoseok dia terlepas sebab Minha cakap dia gay xD..omma dgn appa dia terkejut gila la...

Flashback

A.Minha: apa yg kamu mengarut Hoseok...jgn main2 la...

Minha: Hoseok tak main2 dan Hoseok serius...

A.Minha: baiklah....kalau macam tu biar adik kamu je yg kahwin....

Minha: WHAT!!!!!!!!!!

End Flashback

waktu Minha berjalan nak menuju ke bilik..seseorang menegur dia...

???: hai Hoseok...

Minha: (pandang org yg tegur dia)....hai..L

L: dari mana...

Minha: dari rumah omma dgn appa saya...okaylah L saya penat..saya masuk dulu...

L: okay....'aku akan pastikan kau jadi milik aku...'(dalam hati)..

Minha masuk ke dalam bilik dia dgn perasaan tak puas hati dan dia tak pedulikan Jimin yg sedang memerhatikan dia....dia menuju ke katil dia..dia ambil bantil dia dan.................................

Minha: arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! (menjerit dan melepaskan geram)..

Jimin: (terkejut dan hampir2 nak jatuh dari katil)....kau apahal...kalau nak jadi tarzan pergi la tempat lain....

Minha: (menangis)....

Jimin: (terkejut tengok Minha nangis)..'ehh..asal dia menangis...dia sakit ke...aku dah la tak boleh tengok perempuan nangis'(dalam hati)....kau kenapa..kau okay tak...

Minha memandang Jimin sambil menangis..Jimin yg melihat Minha menangis berasa sakit..dia tak tahu kenapa dia boleh ada perasaan macam tu....

Minha: Jimin...(menangis)....


#to be continued...............

Flower Boy High SchoolWhere stories live. Discover now