Part 13

65 7 0
                                    

???: Jung Hoseok?

Minha: (terkejut,pandang belakang dan...........) gulp......Ji..ji..min..'alamak dia dgr ke apa yg aku cakap tadi'(dalam hati)....kau..kau buat apa kat sini...bukan kau dlm kelas ke...

Jimin: kenapa? aku tak boleh ada dekat sini...untuk tengok penipuan kau...

Minha: (terkejut)..errr..pe..penipuan apa...haha(fake laugh)...

Jimin jalan mendekati Minha dan Minha mengundur ke belakang sampai dia tersandar dekat pokok dan Jimin membisikkan sesuatu dekat dia....

Jimin: Jung Hoseok?..haha..pandai kau menyamar jadi Hoseok kan...dan pandai kau tipu aku dgn kwn2..aku..

Minha: err...b..b...wo..kau cakap apa ni..aku tak faham..

Jimin: jgn tipu la..aku dgr apa yg kau cakap tadi...yeoja? haha..such a loser..

Minha: 'dia dgr..mati la aku..apa aku nak buat'(dalam hati)..Jimin aku boleh explain dekat kau..

Jimin: nak explain apa...kau tahu tak...benda yg paling aku benci apa...P.E.N.I.P.U....

Jimin berjalan untuk pergi tapi Minha tarik tangan dia..

Minha: please(melutut)..okay..kau boleh benci aku...tapi kau tak boleh bagitahu sesiapa yg aku ni perempuan..please Jimin..aku tak nak diorang benci aku..(nak nangis)...

Jimin: (terkejut)..'ishh..ni yg aku lemah ni'(dlm hati)..okay..tapi aku tak janji.

Tiba2 Minha memeluk Jimin..Jimin apa lagi terkejut gila la..dan waktu tu la jantung dia nak buat exercise..haha...Jimin menolak Minha dan berlalu pergi..

Jimin POV....

waktu minah tu a.k.a hoseok palsu peluk aku..tetiba jantung aku berdegup laju gila..tak pernah aku rasa macam ni...tapi kenapa aku rasa macam happy bila tahu yg dia perempuan...erghh..whateverla...

Diorang tak sedar yg ada seseorang mendengar perbualan diorang berdua........


#to be continued........

Flower Boy High SchoolWhere stories live. Discover now