Jimin POV..
Jimin dalam perjalanan nak berjumpa dgn ahli Bts...tetapi dia berhenti di sebuah pondok dekat belakang sekolah..dia berfikir tentang apa yg Minha bagi tahu dia....
Flashback
Jimin: apa!!!!!!!!!!..kahwin?
Minha: (mengangguk)..ye...diorang nak aku dgn Hoseok kahwin...tapi aku tahu yg Hoseok takkan setuju(yela siapa yg suka kena kahwin paksa..)..aku pun tak setuju..tapi aku tercakap yg Hoseok gay..sebab tu la diorang suruh aku je yg kahwin....
End Flashback
Jimin: 'ishh...Jimin..asal kau pulak yg susah hati..dia yg nak kahwin...takkan la aku suka dia kot......tak2..aku tak suka penipu macam dia..tapi hati aku sakit bila tengok dia menangis tadi...asal dgn aku ni'(dalam hati)...
Disebabkan banyak persoalan yg tidak terjawab....dia pun berjalan menuju tempat yg ahli Bts tunggu..Bts dah tunggu lama..si Jimin ni pulak boleh pulak berlenggang2.kangkung..mcm perempuan xD..haha
Di Kafe....
Taehyung: mana Jimin ni..tak nampak batang hidung pun....
Suga: tengah tidur la tu..
Namjoon: ehh..hyung..Jimin bukan macam kau..24 jam tidur je.minda tak berkembang langsung..
Suga: kau perli aku ke...
Namjoon: kalau hyung makan cili hyung terasalah pedas dia xD
Suga: kau!!!!!...
Jin: ehh2..korang berdua jgn nak bergaduh pulak..aku tampo sorang2 kang..
Taehyung: masalahnya si Jimun ni lambat tahu tak...
Jungkook: tak apa la..biar kookie pergi tengok Jimin hyung kat bilik dia...
Jin: yela2...
Jungkook bangun dan menuju ke bilik Jimin...waktu dah sampai kat bilik Jimin..Jungkook menekan password bilik Jimin...(diorang tahu password sesama sendiri)....lepas Jungkook masuk dia cari Jimin dan dia dengar macam ada orang dalam bilik air tapi dia tak tahu yg dalam bilik air bukan Jimin....so dia pun tunggu je la kat bilik tu sampai Jimin habis mandi...sementara tu Jungkook berjalan2 kat bilik Jimin dan tiba2...dia ternampak satu gambar dekat meja Hoseok..gambar tu gambar Hoseok dgn seorang perempuan dan Jungkook tertanya2 siapa perempuan tu..tiba2 Jungkook dengar pintu bilik air terbuka dan apa yg dia nampak...........................................seorang perempuan...siapa lagi kalau bukan Minha.Minha tengok dia dan dia tengok Minha.......
Minha & Jungkook: arghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
Jungkook: kau siapa...macam mana kau boleh ada dekat sini....
Minha: 'aduh..mampos aku..Jungkook..aku igt Jimin..apa yg aku nak jawab'(dalam hati)..
Jungkook: k..k..a..u..perempuan..m..a..c..am mana boleh ada dekat sini..kau siapa..
Minha: err..Jungkook..
Jungkook: (terkejut)..macam mana kau tahu nama aku...
Di kafe
Jimin: korang...sorry aku lambat..
Taehyung: ha...hidup lagi kau...setengah jam kitorang tunggu sini tahu tak..asal lambat..
Jimin: a...a..ku..sakit perut(menipu)...(tengok Jungkook tak ada)...Jungkook mana...
Jin: owhh..Jungkook..pergi cari kau kat bilik kau..dah lambat sangat..kitorang ingat kau tidur ke apa...
Jimin:(terkejut)what!!!!!!!!!! Jungkook p..e..r..g..i bilik aku...(muka cemas)..
Namjoon: kau asal Jimin...
Jimin: 'alamak..Minha tengah mandi..kalau Jungkook masuk...............Oh My God'(dalam hati)....
Apalagi..si Jimin pun kelam kabut berlari 100 meter kebilik dia..dan semua ahli Bts yg memandang dia pelik pun ikut sekali..sampai2 je diorang kat bilik Jimin..diorang terkejut gila sebab......................................................
Jimin: Jungkook..(termengah2)..
Jungkook: hyung...s..i..apa perempuan ni..betul ke apa yg dia cakap..hyung kenal dia ke..(tunjuk Minha)...
Semua ahli Bts memandang ke arah yg ditunjuk oleh Jungkook..bukan main terkejut lagi diorang sebab ada perempuan dalam bilik Jimin..semua ahli Bts memandang Jimin dgn pandangan kau-nak-mati-ke-bawa-perempuan-dalam-bilik....
Jimin: ni..ni..bu..kan macam yg korang sangka..aku boleh explain...........
#to be continued..............
YOU ARE READING
Flower Boy High School
RandomJung Minha merupakan seorang gadis yg agak boyish.Suatu hari disebabkan abang kembar dia, Jung Hoseok Minha terpaksa menyamar sebagai lelaki di Junghwa High School iaitu sekolah milik keluarga diorang.Di sekolah tersebut Minha telah bertemu dengan 6...