Part 25

61 6 1
                                    

Waktu pagi yg indah,memang sesuai untuk berjoging..so,Minha buat keputusan nak pergi berjoging di taman yg berdekatan..so dia pergi sorang2....sambil2 berjoging,sambil2 ambil angin di waktu pagi yg indah xD....(okay ayat tak leh belah)...waktu dia tengah buat warm up tanpa dia sedar ada satu basikal yg datang dari arah hadapan...bila dia nampak basikal tu bole pula dia buat muka blur kat situ -_-..orang tu siap menjerit lagi suruh dia tepi tapi dia jadi patung kat situ xD...tiba2 ada seseorang menarik dia sehingga dia terjatuh ke atas orang tersebut.....mata bertentang mata buat seketika xD..dan Minha terkejut gila tengok orang tu...

Minha: ji..ji..min....

Jimin pandang Minha..Minha pandang Jimin..diorang berkedudukan macam tu lebih kurang satu minit...tanpa diorang sedar..masing2 mempunyai perasaan yg tak pernah diorang rasa..perasaan apa tu?..

Jimin: kau berat tahu tak..bangun la...

Minha dgn maalunya pun bangun la...muahaha

Minha: macam mana kau boleh ada dekat sini..kau..kau buat apa kat sini..

Jimin: joging la..buat apa lagi..(muka cool)...

Minha: 'ciss..cuba la senyum sikit...'....

Mereka duduk disebuah bangku yg kosong....setelah beberapa saat suasana awkward Minha pun memulakan perbualan...dia tak suka suasana yg krik..krik...

Minha: Jimin(pandang Jimin)..kau marah aku lagi ke...kau benci aku ke..

Jimin: (senyap)...

Minha: aku minta maaf..kalau kau marah aku sebab aku tipu kau....mesti kau benci gila dgn aku kan.aku tak bermaksud pun nak tipu kau..aku memang nak bagi tahu kau dgn Bts tapi aku takut korang benci aku..Jimin..aku--

Jimin: (tarik Minha dan............) chuuu<<.>>

Minha: 0..0

Jimin: (melepaskan kiss dan pandang tempat lain sebab malu xD)...

Minha: Ji..ji..jimin..kau bu..at..a..a..p..a..(muka merah)..

Jimin: siapa suruh kau banyak cakap....sakit telinga aku dengar kau cakap....(cuba nak hilangkan rasa malu)..

Minha: a..a..ku..p..e.rgi dulu la..bye..

Disebabkan terlalu malu..Minha larikan diri dari Jimin....

Jimin POV...

Disebabkan dia bercakap tak henti2..secara automatik aku tarik dia dan aku kiss dia..aku sendiri terkejut dgn perbuatan aku dan aku tak percaya yg aku boleh kiss dia...malu gila la...tapi waktu aku kiss dia tadi aku rasa something yg aku tak pernah rasa..perasaan apa tu..takkan aku suka dia kot...Jimin pun senyum macam orang tak waras....


#to be continued................

Flower Boy High SchoolWhere stories live. Discover now