Part 23

69 8 0
                                    

Bts dgn Minha kecuali Jin: Jung Hoseok!!!!!!!!!!!!!

Hoseok: annyeong...uri chingu...(pandang Minha)...annyeong..uri dongsaeng..

Jungkook: hyung....bogoshipeo(peluk Hoseok)...

so mulalah drama murahan diorang..diorang saling berpelukan..tetapi ada seseorang ni yg memandang Hoseok dgn pandangan membunuh....lepas Hoseok meleraikan pelukan..dia pun menuju ke arah Minha...sebab dia tahu kejap lagi Minha akan bunuh dia xD..dia kenal adik dia macam mana...

Hoseok: err..Min..aku...b..oleh explain...(berundur)..

Minha menuju ke arah Hoseok yg tengah ketakutan xD..takut dgn adik sendiri....

Bts hanya melihat Hoseok yg ketakutan apabila berdepan dgn adik dia xD...ha..padan muka..muamuamua....

Minha: Jung Hoseok...kau memang nak mati kan..asal kau tak balik tahun depan je..ha..

Hoseok: weyh2...kau patut bersyukur tau aku pendekkan contract aku...

Minha: habistu asal kau balik awal...

Hoseok: aku balik awal sebab kau la gila..SEBAB KAU FAHAM!!!!! aku tak nak adik aku terseksa sebab aku..

Minha: ha..tahu pun..aku separuh gila kat sini tahu tak..

Hoseok: asal..diorang layan kau tak baik ke..

Taehyung: eehh2..hello..kitorang layan Min baik je okay..betul tak Min..

Minha: aah..diorang ok je,..

Hoseok: ke..Jimin yg layan kau tak baik..(pandang Jimin)..

Jimin: apahal aku pulak...aku tak ada kena mengena pun dgn adik kau yg penipu tu...

Minha rasa sedih sebab Jimin macam tak boleh nak maafkan dia....

Hoseok: ehh2..chankkaman...aku rasa kau ada hutang dgn aku la..Jung Minha...

Minha: hutang? hutang apa..bila masa aku hutang dgn kau..

Hoseok: apa kata kau bagi aku pulak karate kau..amacam(sinsing lengan baju)..

Minha: ehhh..apahal pulak kau nak karate aku..

Hoseok: SEBAB..YG KAU PANDAI SGT BAGI TAHU OMMA DGN APPA YG AKU GAY TU KENAPA!!!!!!!!!...

Bts kecuali Minha&Hoseok: WHAT!!!!!!! GAY!!!!!!!!!....


#to be continued

Flower Boy High SchoolWhere stories live. Discover now