Bölüm 3- O çok güvendiğin insan bile gün geliyor seni yanıltıyor.

459 31 9
                                    

   Çıkış zili çaldığında çantamı aldım ve servise yöneldim. Ve tabiki arkamdan Efsa  da geldi. Aynı yere gidiyoruz zaten. Geçen yıl kimseyle konuşmadan eve gider uyurdum . Şimdi öyle olmayacaktı. Efsa çok sosyaldi. Okuldan sonra sürekli bişeyler yapardı. Onu yalnız bırakmamak için bende onunla takılmak zorunda kalacaktım.

    Ve galiba Almina'dan hoşlanıyordum. Bu yeni birşey değildi. Onu onların evinde ilk gördüğüm andan beri beğeniyordum . Bunu sadece bugün Bora'ya söylemiştim. Bu konu hakkındada yorum yapmamıştı zaten.

   Efsa hızla koştu ve koluma girdi. Etraftakilerin çoğu bize baktı. Konya'da böyleydi . Biriyle gözükürsen hemen damga yiyordun. Bunlar birlikteler diye.Efsa saçını savurarak  " Urascım bu akşam bir parti varmış beni ve grubumu davet ettiler ." dedi. Durdum ve soru soran gözlerle " Grubun derken ? " dedim. Efsa " Şapşalsın mavi . Sen , Almina, Bora ve ben . " dedi. "Sence bir grup muyuz ?" diye sordum.Gözlerini kısarak  "Diğerlerinin düşüncesini bilemem.Ama sen ve ben yani ikimiz her zaman birlikte olacağız. Okey ? " dedi. "Elbette." dedim.Biraz sessizlik oldu ve servise yaklaştığımızda "Almina nerde ? "dedim. Efsa kafasını cep telefonundan kaldırmadan "Bekçisi değilim . " dedi. Verdiği cevapdan dolayı afalladım. Ben yokken herhangi biryerde belkide kızlar tualetinde tartışmış olabilirdiler. Efsa'yı tanırım sormaya kalksam terslicek ve terslendiğimle kalıcaktım. Almina servise binmedi. Mesajlarıma da  cevap vermedi. 

  Eve gidince Rümeysa hanım Almina'nın eve geldiğini söyledi.Efsa hemen duşa girdi ve akşamki parti için hazırlanmaya başladı. Bende biraz portre çalıştım. Bir saat sonra Efsa geldi. Makyajını ve saçlarını yapmış ama giyinmemişti. "Hadi Uras hazırlan çabuk.Beklemem bak." Ne sanıyordu bir saat içinde hazırlanacağımı mı ? .

Güldüm. Hazırlanmak 20 dakikamı almazdı. Efsa odamdan çıktıktan sonra , yatağıma önceden seçip bıraktığı ,kıyafetlerimi giydim . Koyu renkte bir kot üstüne açık yeşil bir gömlek ve krem rengi bir ceket. Efsa işini biliyordu , gerçekten yakıştı bunlar bana . Efsa ise koyu mavi dizlerine gelen fırfırlı elbise üstüne kot ceket giymiş ve saçlarını dalgalandırmıştı. Efsa gerçekten güzeldi. Bir şeyler atıştırdıktan sonra yürümeye başladık . Zaten parti oldukça yakındı. Almina partiyede gelmiyordu heralde. Normalde gidip ne olduğunu sorardım ama şimdi konuşacak zamanım yoktu.

Parti bara benzer biryerdi. Daha girmeden yüksek sesle çalan müzik kulaklarımızın çınlamasına sebep oluyordu.Efsa elimden sıkıca tuttu ve içeri koştu. İçeride yoğun duman kokusu vardı. Sürekli yanıp sönen ışıklar, insanların yüzlerini seçmeme engel oluyordu.Efsa çoktan alışmıştı ortama ya da hep alışıktı. Ama Efsa'nın buraya ait olduğu kesindi. Barda biraların olduğu yerdeki aynada kendimi gördüğümde böyle yerlere ait olmadığım belli oluyordu. Efsa koca bir bardak bira uzattı ve "Dik bakalim mavii ! " diye kahkaha attı. Bardağı elime aldım. Birsüre sarı renkteki sıvıyı inceledim. Herkes bu kadar bağımlı olup içiyorsa güzel birşey olmalıydı. Bardağı ağzıma götürdüm. Tadı o kadar acı, o kadar iğrençtiki . Yutarken etrafa küfürler savuruyordum. Sanki buğdaya benzer bir tadı vardı , toprak tadı da aldığıma eminim. İçilecek gibi bir içecek değildi.  Midem çok fazla bulanmaya başladı. Kendimi barın arka bahçesine attım. İyice ilerleyerek bara en uzak duvarın yanına gittim ve çömeldim.Büyük bir öğürmeyle

iğrenerek midemde ne var ne yok çıkardım.

Kafamı henüz yerden kaldırmamışken bir kıkırdama duydum. Sesin geldiği yöne baktığımda Almina oradaydı. Yanındada bir erkek . Sarılmışlardı. Sevgilisi olmalıydı. Ben ne sanmıştım ki benden hoşlanacağını mı ? .

Erkek arkasını döndü. İşte bu daha kötüydü. Tam karşımda Bora ve Almina vardı. Efsa " Aman tanrım gizli aşıklara bak sen ! . Nihayet Uras öğrendi. "  diyerek kahkaha attı.Efsa Almina'dan hoşlandığımı tahmin etmiş olmalıydı. Parçaları birleştirince herşey anlaşılıyordu. Almina ile Bora'yı okulda gördü. O yüzden serviste bana "Alminadan banane !" demişti. Ama bi sorun vardı ; Almina'dan hoşlandığımı tahmin etse bana gördüğü herşeyi bana anlatırdı. Herşeyin bir açıklaması vardı ;  Efsa Bora'dan hoşlanıyordu. Nasıl bir karışıklıktı bu ?  " Biri neler olduğunu bana söylesin. " dedim. Almina yutkundu ve derince bir nefes aldı.  İçimden Bora yapmaz demiştim. Ama yapmıştı.

Umarım beğenirsiniz. Şuana kadar klasik olaylar oluyor . Ama sonunda neler olacağını kimse bilemez gencler :D

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin