Bölüm 5-Altı Üstü Bir Sürtük.

341 32 4
                                    

   Hala Bora ve Almina olayının şokunu üzerimden atamadım. Sonuçta onları görmüştüm. Ama bu olanlardan sonra hala Almina'ya karşı birşey hissedip hissetmediğimi bilmiyorum. Her ne kadar sadece arkadaşca bir yakınlaşma dediklerini duysamda. Onlara yargısız infaz yapamazdım. Bu arada bir gezi klübüne katıldım. Efsa'da katıldı.Yakınlarda  Ankara gezisi varmış. Bu sırada abim okulundan 2 hafta izin alıp tatile geldi. Yanında bir kızla birlikte. Bu gerçekten şok edici bir olaydı.Kızın adı : İklimdi.  Kıza ben hemen ısınmıştım. İyi birine benziyordu.Ama şöyle bir söz vardır ; 'Kimse görüldüğü kadar iyi olmadığı gibi, anlatıldığı kadar da kötü değildir.'

Abim galiba İklim'e karşı birşeyler hissediyordu. Hissetmese neden buraya kadar sürüklesin ki ?

"Uras! Kalk ve şu soruyu çöz." Yavaşca kalktım ve hocanın elindeki kalemi aldım. Elimi saçlarıma götürdüm ve bir kez daha soruya baktım. Matematikden gerçekten anlamıyordum. " Bora kalk ve birlikte çözün ! " . Artık Bora'yla oturmuyordum. Efsa ile onlara en uzak köşeye oturduk. Almina da sınıftan bir kızla oturyordu. Bora yüzüme baktı ,gülümsedi. Her ne yaşansın ona düşman olamıyordum. Kendinden emin bir şekilde soruyu çözmeye başladı. Sorunun cevabını yazmam için kulağıma fısıldadı. Finali ben yaptım. Elimizi yumruk şekline getirdik ve tokuşturduk. Efsa bana sinirli bir bakış attı. Yanına oturduğumda " İnanamıyorum sana Uras ! Onla nasıl bu kadar yakın olabilirsin ? " dedi. Sessiz kalmayı tercih edip defterime birşeyler karalamaya başladım. Zil çalınca Bora yanıma geldi ." Alminayla o kadar yakın olmam yanlıştı . Özür dilerim enterasan. " dedi ve boynuma sarıldı. Ne yapacağımı şaşırdım ve afalladım.

Ve bende sarılmaya devam ettim. " Ama aramızda hiçbirşey yok , zaten benimde tipim değil . Bak enterasan senden başka yakın arkadaşım yok ve sana gerçekten değer veriyorum. " dedi. " Tamam özrün kabul edildi ." . Tenefüse çıktıp ve kahve aldım. Bahçede kahvemle birlikte oturup gökyüzünü seyrediyordum. Bir kız geldi ve yanıma oturdu. Saçlarını arkaya attı ve " Aslında hiç popüler değilsin. " Noluyo lan bakışı atıp kahkaha attım. Ayağa kalktım ve " Zaten öyle olduğumu iddia etmiyorum." dedim. Ve hızla sınıfa ilerledim.

Kalıplı bir oğlan geldi ve kolumdan tuttu. " Bir dakika gelsene " Erkekler tualetine girdik ve kapıyı kilitledi. İçerde 5 kişi vardı. Bir diğeri cebinden bir bıçak çıkardı . Yanıma yaklaştı ve yüzümde gezdirmeye başladı. " Tenefüste yanında oturduğun kız varya ondan uzak dur . Tamam mı koçum ? " . Böyle olaylara genelde alışıktım. Ama şuan konuşamadım. Yutkundum ve aynada kendimi gördüm. " Tanımıyorum kızı. " Tanrım tam anlamıyla sıçtım. " Tanı tanıma birdaha yanında görmeyeyim. "   Kapıya vurulmaya başlandı. Sesler " Uras , Mavi " şeklindeydi . Bıçağını cebine koydu . Biri kapının kilidini açtı. Ve hepsi sırayla çıkıp gittiler. Ben olduğum gibi kalmıştım. Kapı açıldı ve Bora hızla içeri daldı .  " Enteresan İyimisin  ? " . "İyiyim birşey yok. " Beni lavaboya doğru çekti. Aynada yüzümü inceledim. Tanrım üstümden tren geçmiş gibiydi. Efsa ciyak ciyak çığlık atarak içeri girdi . " maviiii ? " Efsa girerken kapının dışının ne kadar kalabalık olduğunu farkettim. " İyimisin birşey oldu mu ? " dedi Efsa. Bora " Bişey yok " dedi.  Efsa çantasından birşeyler çıkardı ve yüzüme sürdü . " Bu krem yüzünü dinç gösterir. Şimdi dışarı kahkaha atarak çıkacağım ve sende güleceksin. Oyunculuğun iyidir . Hayatında hiç bu kadar eğlenmemiş gibi yap ." dedi. Saçları elleriyle karıştırdı ve arkaya attı. Derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Gün ışığı, loş ışığı olan burayı doldurdu. Ve Efsa büyük , erkeklerin ağzını açık bırakacak şekilde kahkaha attı. " Hadi mavii " elimden çekiştirerek hızlandı. Kapının önü çok kalabalıktı. Herkes  bize bakıyordu. Yüzüme büyük bir gülümseme yerleştirdim. Şaşırmışlardı. Daha farklı birşeyler beklediklerine emindim. Kavga izlemek için gelmişlerdi. Aşırı bencillerdi ki bir insanın dayak yemesinden zevk alıyorlardı. Nerdeydik biz ? Panem'de mi ? Açlık Oyunlarında mıydık ?

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin