DRÁGA MOCHIKÁK!💖
A KÖNYV SORÁN NÉHA-NÉHA ÉN IS ELKÉPZELTEM, MILYEN HÁTTÉRSZTORIK FŰZŐDHETNEK EGYES ESEMÉNYEKHEZ, SZEMÉLYEKHEZ. MIVEL FANTÁZIÁM EZEKBEN A PILLANATOKBAN SEM HAGYOTT CSERBEN, ÍGY AZT GONDOLTAM LEJEGYZEM EZEKET A KIS "ÉRDEKESSÉGEKET" NEKTEK ÉS AKIT FURDAL A KÍVÁNCSISÁG AZ TALÁN VÁLASZT TALÁL A KÉRDÉSEIRE. 😄 HA PEDIG MÉGSEM AZT A KOMMENT RÉSZLEGEN FELTEHETI NEKEM. 🙂 EZZEL A PLUSZ FEJEZETTEL PEDIG HIVATALOSAN IS BEFEJEZETTNEK NYILVÁNÍTOM A KÓMA CÍMŰ KÖNYVECSKÉM. REMÉLEM AKIK OLVASTÁK AZOKNAK ÉLVEZETTEL SZOLGÁLT EZ A KIS TÖRTÉNET, HA PEDIG MÉGSEM... HÁT AKKOR BOCSI, DE NINCS BOCSI.😁
ANYEONG! 🙏🏻❤
|1.|
A PROLÓGUSBAN CHAN EGY LEVENDULA ILLATÚ SZÖVETZSEBKENDŐT AD A PITYERGŐ BAEKHYUN-NAK, AKI ELŐSZÖR CSAK AZÉRT TARTJA MEG, MERT TETSZIK NEKI AZ ILLATA, KÉSŐBB VISZONT FONTOS JELENTŐSÉGET TULAJDONÍT AZ EMLÍTETT TÁRGYNAK.
|2.|
NARI KARAKTERÉT ELŐSZÖR NEGATÍVNAK ÉS TELJESEN JELENTÉKTELENNEK AKARTAM MEGÍRNI. AZ VOLT A TERVEM, HOGY RÁMÁSZIK CHANYEOL-RA, ÉS MAJD MINDENKI MEGUTÁLJA, DE TELJESEN ELVETETTEM AZ ÖTLETET ÉS ÁTÍRVA A KARAKTERT ÚGY DÖNTÖTTEM, HOGY EGY SOKKAL POZITÍVABB SZEREPET SZÁNOK NEKI A TÖRTÉNETBEN.
|3.|
EGY MÁSIK ÉRDEKES TÉNY NARI-RÓL: EMLÉKEZTEK AMIKOR A 3. ÉS 9. FEJEZETBEN NARI KEDVESEN NYUGTATJA CHANYEOL-T, HOGY NE AGGÓDJON MERT A DOKI, AKI BAEKHYUN-T KEZELI MINDENT MEG FOG TENNI, HOGY A FIÚ JOBBAN LEGYEN? AZT ÁLLÍTOTTA TELJESEN BIZTOS ABBAN, AMIT MOND... ÉS HOGY MIÉRT? AZÉRT KEDVESKÉIM MERT A MI KIS NARI-NK TELJESEN ODA VAN MEG VISSZA DR. KIM-ÉRT. :)
|4.|
EMLÉKEZTEK JONGIN-RA? CHANYEOL A 8. FEJEZETBEN NEM HAJLANDÓ BESZÉLNI VELE, SŐT ELÉG DURVÁN ELKÜLDI A FIÚT. FELMERÜLHET BENNETEK A KÉRDÉS, MI TÖRTÉNHETETT KETTEJÜK KÖZÖTT, HOGY CHAN ILYEN ELLENSÉGESEN BÁNT JONGIN-NAL, MIKOR AZ ELEJÉN MÉG OLYAN JÓ VOLT A VISZONYUK, HOGY MÉG BAEKHYUN IS FÉLREÉRTETTE A HELYZETET. A VÁLASZ A KÖVETKEZŐ: BAEK SEJTÉSÉNEK EGY RÉSZE IGAZ VOLT, DE NEM CHAN RÉSZÉRŐL, HANEM JONGIN-ÉRÓL. A FIÚNAK FELTETT SZÁNDÉKA VOLT MEGHÓDÍTANI CHANYEOL SZÍVÉT, DE CHAN VISSZAUTASÍTOTTA ŐT. AZONBAN JONGIN NEM HAGYTA MAGÁT ILYEN KÖNNYEN ÉS ESZEVESZETT NYOMULÁSBA KEZDETT. A KIS CHANNIE PEDIG NEM TŰRTE JÓL AZ EFFAJTA NYOMÁST ÉS ELKÜLDTE JONGIN-T EGY MELEGEBB ÉGHAJLATRA. ÉS HA EZ NEM LETT VOLNA ELÉG INDOK, AZ MINDENKÉPPEN, HOGY AMIKOR CHANYEOL ELMONDTA JONGIN-NAK MIT ÉREZ BAEKHYUN IRÁNT A FIÚ KIFAKADÁSÁBAN OLYAN DOLGOKAT MOND BAEK-RŐL AMI TELJESEN KICSAPJA NÁLA A BIZTOSÍTÉKOT.RÁADÁSUL MINDEZT AKKOR AMIKOR A FIÚ KÓMÁBAN FEKSZIK. EZEK UTÁN NEM CSODA, HOGY MÉG A FIÚ BOCSÁNATKÉRÉSÉT SEM VOLT HAJLANDÓ MEGHALLGATNI, MIVEL ÚGY ÉREZTE HATALMASAT CSALÓDOTT BENNE. MÁR NEM IS BESZÉLNEK A KÉSŐBBIEKBEN.
|5.|
ANNAK IDEJÉN MIKOR MÉG CSAK AZ ELEJÉN TARTOTTAM A TÖRTÉNETNEK, EGY BARÁTNŐM (ÉS EGYBEN OLVASÓM IS) "KINEVETETT" MERT AMIKOR BAEK FEJSÉRÜLÉSÉT ÍRTAM LE UTÁNA NÉZTEM ORVOSI DOLGOKNAK A NETEN. AZT MONDTA IGAZÁN ALAPOS VAGYOK, AMIT ÉN INKÁBB AZZAL MAGYARÁZNÉK, HOGY SZERETEK ELVESZNI AZ APRÓ RÉSZLETEKBEN ILLETVE INKÁBB ÚGY MONDANÁM NEM SZERETTEM VOLNA HITELTELENNEK ÉS TUDATLANNAK TŰNNI.
|6.|
AZ ELEJÉN NEM IS AKARTAM ENNYIRE A KÖRÜLMÉNYEKRE FIGYELNI, DE RÁJÖTTEM, HOGY MINÉL INKÁBB FIGYELEK ERRE IS A TÖRTÉNET ANNÁL ÉRTHETŐBB LESZ (HIBÁIBÓL TANUL AZ EMBER NEM? :D).
|7.|
A 11. FEJEZET MEGÍRÁSA ELŐTT ELGONDOLKODTAM AZON, HOGY BAEKHYUN-TÓL VÉGLEG ELVEGYEM-E A BESZÉDKÉSZSÉGÉT. LEHET HOGY PÁRAN (NEM NEVEZNÉM MEG A SZEMÉLYEKET :D) AZOK UTÁN RITUÁLIS KERETEK KÖZÖTT ÉGETTEK VOLNA EL EGY MÁGLYÁN, DE MIVEL GONDOLTAM RÁTOK (ÉS AZ ÉLETEMRE IS :'D) ÍGY ÚGY DÖNTÖTTEM NEM LEHET ÍGY VÉGE.:)
|8.|
A 11. FEJEZETBEN BAEKHYUN A FÉNYKÉPALBUMOT - AMI INKÁBB EGY ÚGYNEVEZETT "EMLÉKALBUM"- NÉZEGET. A SZÖVEGBEN FELTŰNIK NÉHÁNY MONDAT, AMI GYANÚS LEHET. * AMIKOR MÉG MINDEN RENDBEN VOLT...* * A GYEREKKOROM, A KÖZÉPISKOLÁS ÉVEIM - MÉG AZOK UTÁN IS, AMI TÖRTÉNT- AZ IDŐ, AMIT CHANYEOL-LAL TÖLTÖTTEM.* FELMERÜL A KÉRDÉS: MI TÖRTÉNT BAEK-KEL? A VÁLASZ: BAEK MIELŐTT BEFEJEZTE A KÖZÉPISKOLÁT COMING OUT-OLT, DE CSAK A SZŰK CSALÁDI KÖRNEK (EBBE NEM TARTOZIK BELE CHAN), AKIK NEM IGAZÁN FOGADTÁK ÖRÖMMEL A HÍRT. EZ EREDMÉNYEZTE AZT IS, HOGY BAEK KÉNYTELEN VOLT A KÖZÉPISKOLA ELVÉGZÉSE UTÁN ELKÖLTÖZNI A CSALÁDI HÁZBÓL.
|9.|
HA MÁR ITT TARTUNK NEM. CHAN NEM TUDOTT ARRÓL, HOGY BAEK MELEG EGÉSZEN A 12. FEJEZETIG.
|10.|
AZ UTÓLSÓ (13.) FEJEZETTŐL EGY KISSÉ TARTOTTAM. ENNEK OKA AZ VOLT, HOGY A SZÍVEMHEZ IGENCSAK KÖZEL ÁLL A BAEKYEOL/CHANBAEK PÁROS, ÉS RENGETEG FICIT OLVASTAM AZ Ő PÁROSUKKAL ÍGY EGY KICSIT FÉLTEM ATTÓL HOGY ELRONTOM AZ UTOLSÓ FEJEZETET, LEGFŐKÉPP A SZEXJELENETET. REMÉLEM FELESLEGESEN GÖRCSÖLTEM RAJTA. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kóma ➡️ Baekyeol AU
Fanfic"Mindenki életében van egy személy, akitől az élete árán sem válna el. Számomra ilyen volt Park Chanyeol. "