Istuin Yoongin sylissä jalat hänen ympärillään, ja otsa hänen otsaansa vasten. Hymyilin, ja yritin yltää samalla suutelemaan häntä. Olin kietonut käteni hänen niskaansa, ja kikatin ääneen.
"Noniin babyboy sun pitää syödä jotain" Yoongi nauroi, ja suuteli minua.
"Vai pitääkö mun syöttää sua pikkunen?" Hän hymyili, ja katsoi minua. Nauroin ja nyökkäsin.
"Hyvä on, mut eka sun pitää vaihtaa asentoo" Yoongi sanoi.
"En. Täs on niin kiva olla" nauroin, ja asetuin paremmin häntä vasten.
"Nonii vaiha asentoo tai en pysty hillittee itteeni enää kauaa" Yoongi virnisti. Nauraen upotin sormeni hänen tummiin hiuksiinsa, ja hymyilin. Yoongi piti kiinni lanteistani jotta en putoaisi.
"Noniin alahan jo siirtyä muru" Yoongi nauroi, ja käänsi minut istumaan polvelleen.
"Noniin, otaks muroi?" Hän kysyi.
"Otan mut mun kulho on tuol toises pääs pöytää" naurahdin.
Yoongi nosti oman lusikkansa puolityhjältä lautaseltaan, ja työnsi sillä ruokaa kohti suutani.
"Saat tän mun" Yoongi hymyili, ja ojensi lusikkaa. Söin hänen tarjoamansa ruoan mielelläni. Lusikka toisensa jälkeen poika syötti minua, ja hymyillen söin koko loppukulhollisen. Viimeisellä lusikallisella maitoa ja muroja kaatui Yoongin päälle, sillä päätin yrittää samalla kutittaa poikaa. Yoongin käsi oli yltäpäältä maidossa, ja hän yritti lähteä hakemaan paperia. Istuin kuitenkin yhä hänen sylissään, joten eihän hän mihinkään päässyt.
"Sori, anna ku mä siivoon" virnistin, ja nostin Yoongin käden naamani korkeudelle. Hitaasti Yoongia silmiin katsoen aloin nuolla hänen kättään puhtaaksi. Yoongin ilme oli huvittava, ja hymyilin leveästi häntä katsellessani. Yoongi näytti siltä kuin hän yrittäisi pysyä paikoillaan väkisin, vaikka haluaisi tehdä jotain aivan muuta.
"Mhmn?" Mumisin kysyvästi kieleni kulkiessa Yoongin vaaleaa kättä pitkin.
Yhtäkkiä Yoongi ponnisti ylös penkiltään, ja työnsi minut makaamaan selälleni keittiön pöydälle. Astiat kilisivät, ja löin vetoa että joku pudonneista esineistä meni rikki. Yoongi työnsi molemmat kätensä paitani helmasta sisään, ja sntoi niiden kulkea paidan sisällä olevaa paljasta ihoani pitkin.
Dominoivasti hän katsoi minua silmiin, ja painoi minut käsillään tiukemmin pöytään.
"Älä kiusaa mua eleilläs. Älä leiki mun kaa, en pysty hillittee itteeni" Yoongi huohotti, ja suuteli minua rajusti. Tunsin kuinka hänen kielensä osui omaani, ja hävisin taistelun dominoivaa osapuolta vastaan.
"Aa-ah" vaikersin, ja katsoin Yoongia virne naamallani. Tiesin että temppuni saisi hänet suunniltaan,ja tässä sitä oltiin. Yoongin kädet sivelivät paljasta ihoani, ja värisin.
"A-a-ah" huohotin, ja katsoin ylleni kumartunutta poikaa. Yoongi katsoi minua huumaantuneen näköisenä.
"A-ah, tää tuntuu hyvält. Huohotin, ja kiemurtelin pöydällä. Lisää astioita tipahteli kilisten, mutta kumpikaan meistä ei välittänyt siitä. Yoongi painoi itseään jälleen niin, että haaramme olivat vastakkain. Vastahan me viimeyönä... mitä helvettiä se oikeen aatteli?
"Mmhhh, ah-ah-ah-mitä, yoongi älä- älä koske" vikisin ja kiemurtelin.
"Hyvä on, en koske" Yoongi totesi. Hän nousi päältäni, ja katseli minua huvittuneena.
"Hei-ah- jatka" vikisin.
"Sanoit et älä koske"
"H-haluun sut, ah, tuu hoitaan mut loppuun" vikisin.
"Enpä taida. Mikäköhän sais mut muttaan mieleni?" Yoongi virnisti.
Päätin etten lähde ennenkuin saan haluamani. Tässä tapauksessa Min Yoongin. Makasin keittiön pöydällä riivityn näköisenä. Huulistani valui Yoongin kuolaa, ja poskiani punoitti. Paitani oli juuri sen verran ylhäällä, että treenattu kroppani näkyi ulospäin. Tiukkojen mustien farkkujeni vetoketju oli auki, ja pidin käsiäni pääni molemmin puolin pöydällä. Otin kasvoilleni mahdollisimman nauttivan ilmeen, ja kieleni roikkui suustani luoden rajun vaikutelman. Hiukseni harottivat joka suuntaan, ja pyyhkäisin niitä toisella kädelläni pois tieltä jotta kasvoni näkyisivät paremmin.
"Yoongi-ah-oppa" valitin, nuolin huuliani.
"No, mitä haluut" hän kysyi ilmeettömästi. Näköjään hän oli hyvin lähellä menettää kontrollinsa kokonaan, sillä pojan puhe oli väkinäistä ja hankalaa.
Katsoin Yoongia silmiin äärimmäisen nauttiva ilme kasvoillani. Nautin tilanteesta, rakastin katsoa kun poika sekoaisi totaalisesti. Yoongi kuitenkin pysyi vielä paikoillaan.
Tartuin kädelläni paidanhelmaani, ja toisella housuihini. Hitaasti nostin paitaa housuista kiinni pitäen.
"Ah-yoongi-oppa-ah" vaikersin ääneen. Jokainen sanani ja synnillinen äännähdykseni oli niin täynnä himoa etten edes tiennyt pystyväni sellaiseen.
"Ah, tuu oottan mut-ah, oon sun omaisuutta. Saa mut-ah-huutamaan nautinnost tiiän et pystyt siihen" kehräsin itseäni hyväillen.
"Tiiän et saat-ah-mut kiljumaan jos vaan haluut" huohotin värisevällä äänellä.
"Haluun sua, tuu. Haluun tuntee sun kosketuksen joka puolel mua. Haluun kuulla sun äänen-ah-" melkein kuiskasin. Käteni juoksivat omalla kehollani paljastaen näkyviin yhä enemmän pintaa.
"Mulla on- ah- hauskaa yksinki, ah" hengitykseni oli raskasta, ja täytti koko huoneen. Hitaasti liu'utin käsiäni vartaloani pitkin alemmas, tuijottaen Yoongia silmää räpäyttämättä. Hän näytti yhä ilmeettömältä, mutta voin vannoa että hänen itsehillintänsä ei ollut koskaan joutunut vastaavaan koetokseen. Toisaalta minua harmitti, olisin halunnut tuntea hänen kosketuksensa heti ihollani.
"Lupaan olla hyvä poika-ah" huohotin.
"Kunhan saat mut huutaan nautinnost"
Yoongi ei vieläkään reagoinut. Hitaasti turvauduin viimeiseen keinooni. Nostin molemmat käteni kaulalleni, ja aloin hitaasti kuljettaa niitä kroppaani pitkin alemmas. Ne kulkivat sulavasti, kunnes saapuivat alavatsaani. Hitaasti mutta varmasti laskin käteni avonaisten haarojeni päälle, kuin peittämään avointa vetoketjua.
"Ah-tuu hoitaan mut, Yoongi" voihkaisin huohottaen. Silloin Yoongin itsehillintä petti, ja hän syöksyi kimppuuni. Pääsin vaatteistani ja paljosta muustakin siinä keittiön pöytää vasten maaten. Sääli niitä, jotka tietämättään joutuisivat syömään tältä pöydältä vielä joskus. Tai pikemminkin sääli naapureita, sillä seinät olivat paperinohuet ja jokainen sanani kuuluisi varmasti koko rakennukseen. Heitin kuitenkin ajattelemasta mitään muuta, ja keskityin täysin Yoongiin. Ehkä kakkoskierros ei kuulostanutkaan niin pahalta vaihtoehdolta.