Konečne Leto...

195 7 2
                                    

Išla som po chodbe moje hnedé vlasy sa vlnili, a všetci sa práve pozerali na moj nový TOPík :) Milujem to !!! Všetky baby ku mne dobehli s rovnakou otázkou:

"OMG Kde si kúpila ten krásnučký Topík ? sluší ti! a čo mieniš robiť zajtra nejdeš von prosím"

"Sorry ale už som dohodnutá..."

Vošla so do triedy a sadla som si do lavice k mojej najlepšej kamarátke ako vždy začal sa rozhovor,ale teraz sme mali super tému. Rozprávali sme sa o prázdninách ktoré začnú o niekoľko hodín....

"Tak čo  kde budeš ?"

"Ako každý rok, ide sa na párty no nie ? "

"A kde je tá super párty o kvtorej každý rok tak neustále rozprávaš ? "

Ako to dopovedala práve zazvonilo,a naša triedna prišla do triedy a divne sa usmievala....(ani sa jej nečudujem keď je ten koniec školského roka)Hovorila niečo že čo máme a čo nemáme robiť cez prázdniny a ako sa máme chovať, poznáme tieto učiteľské kecy našťastie bol v triede ON môj priateľ Erik takže so sa mala na čo pozerať.Po 45 minútach konečne zazvonilo a učiteľka povedala:

"Na ďalšej hodine Vám budem rozdávať vysvedčenia!"

A zabuchla za sebou dreve. Pozrela som sa na Erikove miesto ale nebol tam. Niekto mi zo zadu zakril oči.

"Hádaj kto som!"

"Hm...Nápovedu poprosím"

"Som pekný,príťažlivý, a páčim sa ti! A to najkrajšie...... Chodíme spolu!" :)

"Hm.... Erik?"

vykríkla som,a v tom momente som odtrhla jeho ruky od mojich očí a čo som nevidela, celá trieda sa na mňa pozrela ako na idiota! 

"Samozrejme! Si fakt dobrá"

"Ďakujem"

Erik sa si ma pritisol k sebe naklonil sa a a a....... Zazvonilo! To sa mi stáva vždy....Erik mi len daroval jeden z jeho pohladou a išiel si sadnúť na miesto..... Vošla triedna s vysvedčeniami. Keď ich dorozdávala zazvonilo."Konečne!" Povedala som si v hlave a začala sa baliť. Erik prišiel k mojej lavici.

"Tak čo o 14:30 na lavičkách? Musím ti povedať niečo dôležité!!!"

"OK" 

Povedala som a vyšla som z triedy s ostatnými babami,a rozprávali sme sa o tom ako strávime leto.Paulínka začala....

"Ja idem s fotrovcami do Chorvátska zase..."

"Ja sa posnažím stráviť celé leto v konskom sedle"zasmiala sa Natt.

"A čo ty Sandra ako strviš leto? Vieš že to je už rok čo ste s Erikom?"

"Jasné že viem poobede ideme na lavičky tam kde sa to všetko začalo.A budem sa snažiť toto leto stráviť s ním minulý rok sme sa sebe skoro vôbec nevenovali! Tréner im narýpal tréning každý druhý deň!"

Pozrela som sa na baby a Júlia (nemáme sa v láske už od škvôky) sa škodoradostne usmiala čo má zase za problém by ma zaujímalo....Zišla som dole schodmi k skrinkám.Prezula som sa a išla domov.

Tak čo ako sa Vám páčila táto časť ? 

Sorry za chyby...

Čo si mysíte o príbehu? 

Summer 2013 :-*Where stories live. Discover now