Mary v Majkinom tele...

59 3 0
                                    

Majka sa celý cečer správala divne.Rozprávala takým ako keď zastaralím jazykom ako napríklad:

"Môžeš mi prosím naliať ešte jeden pohár tochto šípkového čaju?" a pri tom ešte držala pohár so zdvihnutým malíčkom.

Čo ak......... Nie to nieje možné alebo hej? Nabrala som odvahu a spýtala som sa jej:

"Kto si?" všetci sa na mňa pozreli...

"Veď ja Mária!" odpovedala.

"Mária ?" povedali sme s divným prízvukom. Majka totiž neznášala keď sme jej vraveli Mária vždy to bola Majka..... Ale keď Majka nieje Majka kto je v jej tele?

"Pre boha!!! Majke sa vydarilo ťa vyvolať! A ty si si privlastnila jej telo!!!"

"Ou...Trvalo Vám to dosť dlho na to prísť! Vždy som chcela mať dlhé blond vlasy... A teraz? Mám ich!"

"Škoda že niesu tvoje!" zakričal Šimon, a Mary prišla k nemu....

"Takže ty taký malý 17ročný chlapček ma chce zastrašiť?" povedala Mary a chytila Šimona za krk.

"Nie on! Ale ja !!!" zakričala som a ani som nevedela že ako sa mohlo vo mne nahromadiť toľko odvahy. Mary pustila Šimona a prišla ku mne...

"A ty ? Ako by si ma už len ty mohla zničiť? Ty si ma chcela vyvolať tak som tu !!! Hahaha!!!!!! A vyhnala by si ma z tohto tela iba ak by si ma zabila! A tá vaša Majka by sa vrátila! Lepšie povedané jej duša by sa vrátila!"

"Ďakujem!" povedala som a v tom momente som zapichla nôž priamo do Marynho srdca.

Majkine telo padlo na zem. Šimon sa hneď rozbehol k Majkinmu telu a skúsil jej dať prvú pomoc.No Mary zrejme klamala Majka sa totiž nevrátila.... Ale to sme si len mysleli, v tej chvíli keď to už Šimon chcel vzdať Majkina duša sa vrátila do jej tela.Majka otvorila oči,a všetci sme ju objali.No Majka po nás len divne pozerala s vravela:

"Au.... Bolí ma hlava.... Čo sa stalo? Spadla som?"

"Nie.... Mary bola tu.... Lepšie povedané v tvojom tele" povedala som so slzami v očiach a obímla som Majku.

"Čože... M...M..M..Mary bola tu ?Ako ste ju vyhnali? Aprečo mám celé tričko od krvy?"

"No...Sandra tvoje telo vyslobodila od Mary tým že zapichla nôž presne do jej srdca" povedal Šimon.

Majka sa obrátila ku mne.....:

"Uvedomuješ si že by to nemuselo výnsť a už nikdy by som sa nenadýchla? Už nikdy by som si nekopla do lopty,už nikdy by som Vás nevidela.... Ty si ma vlastne obetovala! Čo keby som sa nezobudila? Bolo to buď alebo si o tom vedela ?"

Sklopila som hlavu do zeme.Majka začala po mne kričať:

"Takže som mohla umrieť?" pozrela sa na mňa,ale ja som mala stále hlavu sklonenú k zemi.Majka sa začala baliť:

"S ňou tu nezostanem!" povedala a ukázala na mňa.

"Nemusíš pôjdem ja!" povedala som a začala si baliť veci.

"Ak ide Sandra tak aj ja!" povedali naraz Paulínka s Lukášom. Pozrela som sa na nich a usmiala som sa.

Summer 2013 :-*Where stories live. Discover now