Vtom so si všimla že Majka už neleží nazei ale že sedí vedla mňa s poriadne roztrapatenými vlasmy.
"Paulínka toto je ...."
Ani som to nestihla dopovedať a Majka už dala čelovku o stôl zrejme bola riadne unavená.
"Majka" a zasmiala so sa vtom sa Evička zobudila tiež s poriadne roztrapateními vlasmy.
"Paulínka toto je Evička a toto je Paulínka"
"Okey čo tu robím ? Koľko je vlastne hodín?"
"Pol desiatej" povedala Paulínka a usmiala sa......
"A Majka tá je kde ? "
Ukázala som na osobu ktorá spala hlavou opretou o stôl.
"Aha..a Maťa kde?"
"Keby som vedela tak ti poviem"
"Aha ale toto nieje veľký dom, mali by sme ju tu nájsť." povedala Evka a zvíšila hlas,v to vstala Majka:
"Ja nespím nespím"
Začala si zase hlavu ukladať na stôl.
"Mária!!!" zkríkli sme všetky tri naraz.
"Veď nespím,ešte 10min. prosím " hodila na nás psie oči.
"Mária! Kde je Martina!"
"Kto?......Jáj,to neviem."
"Mali by sme ju nájsť nie?" pridala sa do debaty Paulínka,a všetky sme kívli na súhlas.
Začali sme Martinu hladať ale najprv sme jej zavolali asi 8krát,ale vždy tam mala odkazovač. Haladali sme po celej budove a keď sme išli po dlhej chodbe stretli sme Erika s Robom:
"Čaute a kde sú ostatný?" spýtali sme sa všetci naraz.
"Mňa asi porazí, kde je Martina?"
"Erik, Martina nieje jediná ktorú sme nenašli.Chýba ešte Šimon,Lukáš a Marek!"
"Marek??? On nieje s vami? " povedala Majka a hneď mu začala volať,ale tak isto ako Martina nezdvíhal.
"A Lukáš? Ľudia pamätáte si niečo zo včera ?" začala som trochu panikáriť.
"To fakt ??? Nikomu z Vás nechýba Šimon?" povedala Evička divným pohľadom.
"Aj Šimon??? Mňa asi porazí nevieme nájsť 4 ludí? A nikto si nič nepamätá? Toto je celé v riti."
"Ja si pamätám,ale iba ako som prišiel a ako som sa zabudil...." povedal Robo.
"Róbko mám pre teba novinku to si pamätáme všetci!!!" povedala ironicky Majka.
"Veď dobre ty si sa pýtala,a toto je kto ? "
"Ou... sorry Robo toto je Paulínka,moja spolužiačka"
"Aha......"
V to mi to došlo....
"Paulínka!!!!" zkríkla som hlasno.
"NO? "
"Čo si pamätáš ty?"
"No ja veľa nie lebo som prišla cca pred 5timi hodinami ako ste vstali. Sedela so na gauči a bola na wifi na FB. Erik mi písal,niečo o tej jeho Martine a poslal i aj link na jej FB.Počkáj....... Ja so ju videla! "
"Kde?"
"Pri bare sedela s nejakým chalanom a s ním sa rozprávala a bola dosť opitá,a asi o takých 10min. sa obaja postavili a odyšli."
"Kam?"
"Na chodbu ale čo tam robili..... To ja už neviem,a ako vyzerá ten Lukáš,Šimon a Marek?"
Majka vybrala obil a ukázala jej fotky na ktorých bol Marek, a aj Šimon na niektorích keď spolu ešte chodili,vybrala som tiež mobil a ukázala foto s Lukášom keď sme boli na koňoch...... Paulínka chvílu mlčala a potom povedala:
"Lukáš a Šimon odyšli spolu,a...(otvorila skryňu na chodbe) tu je Marek že ?"
A mala pravdu v skryni ležal Marek,poskladaný ako kocka.
"Ako si to vedela?"
"Keď som bola pri bare prišiel za mnou a bol fakt opitý,že či neviem kde je vstup do Narnie, a ukázala som mu na skryňu,vliezol tam a viac so ho nevidela."
"Jáj."
Marek sa začal s nami rozprávať ale dosť nevnímal:
"Stíšte VOLme snažím sa spať..."
"Snažíš! Ja tu skoro skolabujem od strachu kde si a ty sa snažíš spať?" povedala zúrivo Majka a bolo vidieť že bola naoza nahnevaná..... Ale hneď ako Marek počul že je tam aj Majka hneď sa postavil na nohy.
"Nespím, ja nespím!A kde sú ostatný? "
"Lukáša,Šimona nevieme nájsť a ani Martinu..." povedala som.
"Martina, Martina tá nebude ďaleko stretol som ju asi pred 5mi hodinami chcela vojsť do mojej skryne!"
"Aká drzosť čo ? " povedala so podpichovo.
"No to hej "
Zase mi niečo došlo....
"Ty si na všetko pamätáš?"
"No na všetko nepreháňajme,počkaj ja porozmýšlam.....Už to mám!"
"Čo máš?"
"Martina je v druhej izbe v tej vedla pamätám si že bola taká opitá že som ju musel zaviesť spať."
Všetci sme sa rozbehli do druhej izby.....
"Martina!" zkríkli sme áno Martina ležala v posteli a v nejakom kresle v tej izbe aj Šimon. Keď sme zkríkli Šimona trhlo a povedal:
"A Šimon..."
"A Šimon" zopakovali sme .
"A Lukáš?" opýtala som sa nervózne lebo všetkých sme našli ale on sa ešte stále niekde túlal....
"Lukáš? Čo ja viem kde ...... Ja viem!"
"Kde je Lukáš? Šimon kde je ?"
Šimon išiel do miestnosti kde bol bar a aj gauč.....Zašiel za gauč a.... ležal tam Lukáš!
"Lukáš!!" zakričali sme hlasno a zreje sme ho zobudili, lebo začal kričať:
"Ja nespím nespím na zemi mami nespím!" a až potom otvoril oči.....