Milujem ťa !

82 6 0
                                    

Tak Sama som nájsť nevedela,ale ani Šimona,Roba,Dominika,Mateja a ani Mira.Bola by som zvedavá čo zrejme robia :D Po asi hodine hladania som našla iba Lukáša taker na mol pri bare.

"Lukáš si v pohode?"

"Nič nieje v pohode!"

"Dobre,prosím len nekrič."

"Povieš mi čo sa stalo?"

"Sandra ja som sa zaľúbil,ale ona, ona nič!"

"Lukáš sľubujem že to bude dobré:"

Snažila som  sa ho presvečiť, ale nič aj som sa usmievala.Ale on nč. Nechcel to pochopiť!

"Lukáš povieš mi ešte raz o čo išlo?"

"Zaľúbil som sa snažil som sa, ale nič"

"Lukáš ty si super chlapec isto si ťa všimle a bude to fajn " :)

Lukáš vstal a išiel na chodbu na gauč. Prisadla som si.

"Tak? povieš mi to ? "

Lukáš nič nepovedal len sa naklonil,a pobozkal ma.Bol to krásny dlhý bozk a spravila som to čo som mala.

"Lukáš nie ty si opitý,a čo by na to povedalo to dievča keby sa to dozvedela?"

Vstala som a utekala po chodbe.

A Lukáš len za mnou zakričal:

"TY SI TO DIEVČA!!!"

Zastavila som sa,Lukáš za mnou začal bežať,o pár sekúnd už stál pri mne a povedal mi to do očí:

"Sandra ty si to dievča do ktorého som sa zaľúbil,už od vtedy ako sme sa stretli stále ťa ľúbim.Spomínaš si ako sme sa stretli?Mali sme asi obaja osem. Sedela si na piesku spolu s Mariou,robili ste si bábovky.Prišiel som a zničil som ti ich,začali ste spolu s Mariou po mne kričať.Ospravedlnil som sa ti a spravil ti novú,potom sme..."

Nenechala som ho dohovoriť spomenula som si ale neovládla som sa a pobozkala som ho! Pobozkli sme sa.Potom ma objal a pošuškal mi do ucha:

"Milujem ťa Sandra!"

Rozplakala som sa,a v tom vošiel do chodby Samuel.Keď nás videl spolu prišiel a vlepil mi normálne mi dal facku.Bola to prvá facka ktorú som kedy dostala,bola taká silná že som až padla na zem.Sadla som si a začala som plakať. Lukáš povedal Samovy:

"Toto si nemal!"

Začali sa biť...V tom vtrhli do chodby Robo,Dominik,Šimon,Matej a Miro.

Šimon si sadol ku mne a začal ma utešovať.Robo s Dominikom chytili Sama a Matej a Miro Lukáša.

Robo s Dominikom posadili Sama na taxík a zaplatili taxikárovy nech ho zavezie domov.Vrátila som sa spolu s Lukášom a ostatnými do vnútra.Chcela som ísť k baru a poprosiť si vodu pre Lukáša ale v tom som uvidela Majku a Mareka tak som sa na to vikašlala.Marek sa totiž nakláňal k Majke chcel ju pobozkať........

Tak čo ako sa Vám páčila táto časť ? 

Sorry za chyby...

Summer 2013 :-*Where stories live. Discover now